Haha... Ja. Als we gewoon een fatsoenlijke date hadden gepland en het was zo gelopen dat we in bed belandden was het helemaal prima geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:32 schreef hugecooll het volgende:
Hij wilde je iig toen neuken ja
Misgunner
Hmm.....quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
Of je belt even op natuurlijk, dan kun je het vragen ipv proberen te (laten) ontcijferen op een forum
Nou, in het eggie even bespreken is nog beter natuurlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:43 schreef lautje89 het volgende:
[..]
Hmm.....Ik heb inmiddels al aangedrongen op een date. Althans, 1x algemeen voorgesteld en vervolgens concreet.
Ook nog bellen vind ik wat teveel dan
Voortaan gewoon bellen ipv appen/smsen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:43 schreef lautje89 het volgende:
[..]
Hmm.....Ik heb inmiddels al aangedrongen op een date. Althans, 1x algemeen voorgesteld en vervolgens concreet.
Ook nog bellen vind ik wat teveel dan
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Nou, in het eggie even bespreken is nog beter natuurlijk
Overigens zeg ik dat natuurlijk heel stoer, maar in de praktijk vindt praktisch iedereen het lastiger problemen te confronteren dan ze op een forum te delen ofzo
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:55 schreef Droopie het volgende:
Gokje, hij had leuke avond en teveel gedronken.
Dronken mensen spreken de waarheid en hij had je schijnbaar het liefst bij je gehad. Dat ie kortaf reageert een stukje schaamte en wil geen verkeerde dingen zeggen.
Maar nu ga ik uit van het goede van de mens
Ja dat weet ik. Ik wou er wel graag heen eigenlijk, maar dan zijn er verwachtingen en dan word het ook vervelend als ik daar niet op inga als ik er eenmaal ben. Dat leek me even vervelend als het dan nu maar gewoon open uitspreken via de whatsapp....quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef ZarB het volgende:
Het is je duidelijk dat jij degene bent in dit verhaal die raar doet? Hij grapt een beetje flirterig en jij gaat er een heel ding van maken door het er serieus over na te denken en kapt hem vervolgens af. Doordat je voor hem zit te denken ("hij wil vast alleen maar seks") verpest je het voor jezelf, want je gaat je wat vijandig opstellen. Dit gedrag zorgt ervoor dat hij -in jouw ogen- raar gaat doen.
Self fulfilling prophecy noemen ze dat.
Ik betwijfel uberhaupt of het echt een uitnodiging was of gewoon een flirterige opmerking..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef lautje89 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik wou er wel graag heen eigenlijk, maar dan zijn er verwachtingen en dan word het ook vervelend als ik daar niet op inga als ik er eenmaal ben. Dat leek me even vervelend als het dan nu maar gewoon open uitspreken via de whatsapp....
Denk toch niet zoveel na.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef lautje89 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik wou er wel graag heen eigenlijk, maar dan zijn er verwachtingen en dan word het ook vervelend als ik daar niet op inga als ik er eenmaal ben. Dat leek me even vervelend als het dan nu maar gewoon open uitspreken via de whatsapp....
Natuurlijk was het echt een uitnodiging!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik betwijfel uberhaupt of het echt een uitnodiging was of gewoon een flirterige opmerking..
Nah, het was meer iets wat ie zich afvroeg. Dat soort over en weer appjes zijn best normaal in de datefase vind ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk was het echt een uitnodiging!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk was het echt een uitnodiging!
Hij maakte eerst die opmerking met knipoog, toen zei ik dat het wel gezellig zou zijn maar beetje laat. Toen ging hij aandringen dus het was wel serieus bedoeld denk ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nah, het was meer iets wat ie zich afvroeg. Dat soort over en weer appjes zijn best normaal in de datefase vind ik.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Denk toch niet zoveel na.Of je hebt zin om erheen te gaan en je gaat gewoon, wat dus ook inhoudt dat je daar wel ziet wat er gebeurt en wat je wel/niet wil. Of je hebt geen zin en je doet het af als een grapje door er een grappige/flirterige opmerking als reactie op te geven. Ga alsjeblieft niet voor hem denken ("er zijn vast verwachtingen", nee, die creëer jij juist op die manier) en doe toch gewoon lekker wat je leuk vindt. Maak er niet zo'n achterlijk moeilijk gedoe van, door het zo te bespreken maak je het veel te groot/zwaar.
Nee dat klopt dat dat niet tof is... Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Als hij het voor zich uit schuift en geen zin meer heeft moest het voor hem op dat moment, dat is lastig. Als hij nu opeens geen tijd meer heeft tja.... Ik zeg niet dat het om seks gaat maar hij is wel wispelturig en dat is nooit tof.
Er zijn genoeg kerels de vraag is, voel jij je goed bij deze kerel? Als je twee topics moet aanmaken omdat je onzekerheden hebt bij 1 kerel, betekend toch dat je je niet zo heel prettig bij hem voelt?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:00 schreef lautje89 het volgende:
[..]
[..]
Hij maakte eerst die opmerking met knipoog, toen zei ik dat het wel gezellig zou zijn maar beetje laat. Toen ging hij aandringen dus het was wel serieus bedoeld denk ik ook.
[..]Ja maargoed, is een beetje onzekerheid of zelfbescherming als reactie dan echt zo gek?? Als ik van steen was had ik zonder emoties kunnen reageren
[..]
Nee dat klopt dat dat niet tof is... Dat vind ik ook.
Leg mij eens uit wat er zelfbescherming is aan jouw reactie dan. En waarom je zelfbescherming nodig hebt ook. Je bent al twee keer met hem op date geweest, je vindt hem leuk, als hij je had willen vermoorden of verkrachten had hij dat waarschijnlijk al wel gedaan. Dus of je hebt zin om gezellig een avondje met hem door te brengen, of niet, toch? Als je zin hebt in seks, ga je met hem naar bed. Als je geen zin hebt in seks, doe je dat niet. Maar dat staat los van het afspreken op kerstavond, toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:00 schreef lautje89 het volgende:
[..]Ja maargoed, is een beetje onzekerheid of zelfbescherming als reactie dan echt zo gek?? Als ik van steen was had ik zonder emoties kunnen reageren
[..]
Stuk makkelijker verkrachten prive in een woning dan in een publieke aangelegenheid denk je niet?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Leg mij eens uit wat er zelfbescherming is aan jouw reactie dan. En waarom je zelfbescherming nodig hebt ook. Je bent al twee keer met hem op date geweest, je vindt hem leuk, als hij je had willen vermoorden of verkrachten had hij dat waarschijnlijk al wel gedaan. Dus of je hebt zin om gezellig een avondje met hem door te brengen, of niet, toch? Als je zin hebt in seks, ga je met hem naar bed. Als je geen zin hebt in seks, doe je dat niet. Maar dat staat los van het afspreken op kerstavond, toch?
Hangt er vanaf hoeveel moeite je moet doen om iemand je woning in te krijgen. Maar laten we er vooral niet vanuit gaan dat hij haar wil verkrachten, want volgens mij heeft TS ook enkel een soort vaag idee dat ze het hele idee van seks al af moet kappen voordat ze die vent überhaupt gezien heeft. Ja, dan is de spontaniteit er wel vanaf en dan zou ik ook wat wenkbrauwen optrekken als ik die vent was, want waarom daar zo spastisch over doen? Als het relevant wordt, kun je altijd nog nee zeggen. Dat hoeft niet mijlenver van tevoren omdat hij MISSCHIEN wel op seks uit is (naar eigen invulling).quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Stuk makkelijker verkrachten prive in een woning dan in een publieke aangelegenheid denk je niet?
Het leven is een stuk leuker als je niet iedere man als potentiele verkrachter ziet hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:06 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Stuk makkelijker verkrachten prive in een woning dan in een publieke aangelegenheid denk je niet?
Je hebt wel een punt. Ik kan me er flink druk om maken als hij weinig reageert, niks vraagt, niet op een datevoorstel ingaat... Dus echt relaxed verloopt het niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:02 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Er zijn genoeg kerels de vraag is, voel jij je goed bij deze kerel? Als je twee topics moet aanmaken omdat je onzekerheden hebt bij 1 kerel, betekend toch dat je je niet zo heel prettig bij hem voelt?
Geen verkrachtingsangst hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het leven is een stuk leuker als je niet iedere man als potentiele verkrachter ziet hoor
Nee zeer zeker kijk verkrachten zal ook niet gauw gebeuren met zulke dates. Dat is een gegeven, ik bedoel ik ben bij vrouwen thuis geweest en nooit echt gedacht van boem nu ga ik mijn slag zetten. Wat wel zo is als iemand wilt afspreken die avond en de dag erna niet, wellicht had hij toen op dat moment goesting en is ts niet meer dan een ouder die je opbelt als je hem nodig hebt. Omdat het geld weer eens krap zit etc.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoeveel moeite je moet doen om iemand je woning in te krijgen. Maar laten we er vooral niet vanuit gaan dat hij haar wil verkrachten, want volgens mij heeft TS ook enkel een soort vaag idee dat ze het hele idee van seks al af moet kappen voordat ze die vent überhaupt gezien heeft. Ja, dan is de spontaniteit er wel vanaf en dan zou ik ook wat wenkbrauwen optrekken als ik die vent was, want waarom daar zo spastisch over doen? Als het relevant wordt, kun je altijd nog nee zeggen. Dat hoeft niet mijlenver van tevoren omdat hij MISSCHIEN wel op seks uit is (naar eigen invulling).
Ik zie niets, ik ben blind....quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Het leven is een stuk leuker als je niet iedere man als potentiele verkrachter ziet hoor
Tja als je je niet goed bij hem voelt maar blijft hangen omdat hij iets heeft, wat heeft hij dan? En wat hij heeft waar zit dat in steek dat in zijn arm, zijne dikke duim of zijn karakter? Waar voel je je toe aangetrokken?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:10 schreef lautje89 het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt. Ik kan me er flink druk om maken als hij weinig reageert, niks vraagt, niet op een datevoorstel ingaat... Dus echt relaxed verloopt het niet.
Maar hij heeft ietsDat is het probleem, waardoor ik niet makkelijk afhaak nu.
Als je je na afloop gebruikt voelt of alsof je bent opgelicht is de seks niet van harte geweest je zou het dan geen verkrachting kunnen noemen maar een nare ervaring en dat wil je niet nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:12 schreef lautje89 het volgende:
[..]
Geen verkrachtingsangst hoorMeer angst om gebruikt te worden voor seks terwijl ik de ander wel leuk vind. Dan wil je dat de ander jou ook leuk vindt
Er bestaan in deze geen garanties.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:12 schreef lautje89 het volgende:
[..]
Geen verkrachtingsangst hoorMeer angst om gebruikt te worden voor seks terwijl ik de ander wel leuk vind. Dan wil je dat de ander jou ook leuk vindt
Jawel dates met een aseksueel of een man als mij die weinig geeft om seks.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:13 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Er bestaan in deze geen garanties.
Dan nog heb je geen garanties. Je kunt iemand pushen het een relatie te noemen, maar daarmee garandeer je niet dat hij over twee weken nog bij je is. Je kunt afspreken exclusief te zijn, maar hij kan ook vreemdgaan. Je kunt vragen of hij iets serieus ziet met jou en hij kan liegen om je in bed te krijgen. Het enige waar je invloed op hebt is je eigen instelling, dus zorg er gewoon voor dat je doet wat jij wil doen, ongeacht zijn intenties, houd je aan je eigen grenzen en geniet ervan zolang het duurt, op jouw manier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:14 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jawel dates met een aseksueel of een man als mij die weinig geeft om seks.![]()
Dat is zeker zo maar voor ons mannen maakt het een groot verschil of onze penis in een vrouw steek of ons hart. Voor mij persoonlijk is er niets beters dan de vrouw waar ik van hou lachend te zien. Hoewel ik niet zo gehecht wil zijn dat ik mezelf dood wens als ze vreemdgaat of iets. Dan is dat prima zo, het is wat het is ik kan haar vasthouden, als ze gaat, dan is ze weg. Zo kijk ik er tegen aan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:17 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dan nog heb je geen garanties. Je kunt iemand pushen het een relatie te noemen, maar daarmee garandeer je niet dat hij over twee weken nog bij je is. Je kunt afspreken exclusief te zijn, maar hij kan ook vreemdgaan. Je kunt vragen of hij iets serieus ziet met jou en hij kan liegen om je in bed te krijgen. Het enige waar je invloed op hebt is je eigen instelling, dus zorg er gewoon voor dat je doet wat jij wil doen, ongeacht zijn intenties, houd je aan je eigen grenzen en geniet ervan zolang het duurt, op jouw manier.
Je zult moeten kiezen en ooit eieren voor je geld kiezen. Maar ik zou gewoon doorgaan en als het echt niet lukt zou ik voor wijsheid kiezen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef lautje89 het volgende:
Nou nu zijn we aan het whatsappen en het is best leuk.
Ik had gevraagd of hij een leuke dag heeft gehad.
Poepoequote:Op zaterdag 27 december 2014 23:24 schreef lautje89 het volgende:
Nou nu zijn we aan het whatsappen en het is best leuk.
Ik had gevraagd of hij een leuke dag heeft gehad.
Dat heb je gauw door in een korte tijd aan de hand van een paar letters op orde gerangeerd.quote:Op zondag 28 december 2014 00:18 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Poepoe
Jij bent het type vrouw waar sex eigenlijk helemaal niet leuk mee is. Waar je altijd aan moet trekken en die altijd moeilijk doet. Met alles. Sorry hoor
Ik lees ook tussen de regels door, spongebossquote:Op zondag 28 december 2014 01:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat heb je gauw door in een korte tijd aan de hand van een paar letters op orde gerangeerd.
Whahahah wat dacht jij dan? Dat wij vrouwen altijd maar weten wat we doen? No way!quote:Op zondag 28 december 2014 06:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
Aaah wat schattig, een topic waarin het meisje/de vrouw de onzekere van het stel isIk heb in jaren zelf geen topic in R&P meer geopend, maar dit topic heeft me wel de ogen geopend. Voornamelijk op de factor dat de onzekerheid, twijfel of vragende gevoelens van twee kanten kunnen komen en de ander dus net zo goed zich verwondert of kan verwonderen over een voordoenende situatie. TS, thanks dat je me dat laat inzien, dat sowieso ^^
Als de nick van ts iets zegt over haar leeftijd maak ik me wel zorgen.quote:Op zondag 28 december 2014 09:47 schreef Oognip het volgende:
Zonder whatsapp was het leven zo veel simpeler
Lopen googlen of ben je van de viva?quote:Op zondag 28 december 2014 10:20 schreef Yesse het volgende:
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/250317
Klopt het dat je hier niet het hele verhaal hebt neergezet? Of is dit gewoon heel toevallig?
"Waarom ben je niet hier" is overigens gewoon flirten, als hij had gevraagd: "Kom je langs voor een vluggertje" na 2 dates was het misschien anders geweest.
Was het maar zo. Sommige vrouwen hebben de neiging alles wat je tegen ze zegt te gaan analyseren...quote:Op zondag 28 december 2014 09:47 schreef Oognip het volgende:
Zonder whatsapp was het leven zo veel simpeler
Geen van beiden, eens gekeken waarom Fok het er altijd over heeft. Paar verhalen gelezen waaronder deze.quote:Op zondag 28 december 2014 11:05 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Lopen googlen of ben je van de viva?
Eerlijk? Een beetje wel.quote:Op zondag 28 december 2014 09:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Whahahah wat dacht jij dan? Dat wij vrouwen altijd maar weten wat we doen? No way!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |