Haha... Ja. Als we gewoon een fatsoenlijke date hadden gepland en het was zo gelopen dat we in bed belandden was het helemaal prima geweest.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:32 schreef hugecooll het volgende:
Hij wilde je iig toen neuken ja
Misgunner
Hmm.....quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:37 schreef NiGeLaToR het volgende:
Of je belt even op natuurlijk, dan kun je het vragen ipv proberen te (laten) ontcijferen op een forum
Nou, in het eggie even bespreken is nog beter natuurlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:43 schreef lautje89 het volgende:
[..]
Hmm.....Ik heb inmiddels al aangedrongen op een date. Althans, 1x algemeen voorgesteld en vervolgens concreet.
Ook nog bellen vind ik wat teveel dan
Voortaan gewoon bellen ipv appen/smsen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:43 schreef lautje89 het volgende:
[..]
Hmm.....Ik heb inmiddels al aangedrongen op een date. Althans, 1x algemeen voorgesteld en vervolgens concreet.
Ook nog bellen vind ik wat teveel dan
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Nou, in het eggie even bespreken is nog beter natuurlijk
Overigens zeg ik dat natuurlijk heel stoer, maar in de praktijk vindt praktisch iedereen het lastiger problemen te confronteren dan ze op een forum te delen ofzo
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:55 schreef Droopie het volgende:
Gokje, hij had leuke avond en teveel gedronken.
Dronken mensen spreken de waarheid en hij had je schijnbaar het liefst bij je gehad. Dat ie kortaf reageert een stukje schaamte en wil geen verkeerde dingen zeggen.
Maar nu ga ik uit van het goede van de mens
Ja dat weet ik. Ik wou er wel graag heen eigenlijk, maar dan zijn er verwachtingen en dan word het ook vervelend als ik daar niet op inga als ik er eenmaal ben. Dat leek me even vervelend als het dan nu maar gewoon open uitspreken via de whatsapp....quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:07 schreef ZarB het volgende:
Het is je duidelijk dat jij degene bent in dit verhaal die raar doet? Hij grapt een beetje flirterig en jij gaat er een heel ding van maken door het er serieus over na te denken en kapt hem vervolgens af. Doordat je voor hem zit te denken ("hij wil vast alleen maar seks") verpest je het voor jezelf, want je gaat je wat vijandig opstellen. Dit gedrag zorgt ervoor dat hij -in jouw ogen- raar gaat doen.
Self fulfilling prophecy noemen ze dat.
Ik betwijfel uberhaupt of het echt een uitnodiging was of gewoon een flirterige opmerking..quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef lautje89 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik wou er wel graag heen eigenlijk, maar dan zijn er verwachtingen en dan word het ook vervelend als ik daar niet op inga als ik er eenmaal ben. Dat leek me even vervelend als het dan nu maar gewoon open uitspreken via de whatsapp....
Denk toch niet zoveel na.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef lautje89 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Ik wou er wel graag heen eigenlijk, maar dan zijn er verwachtingen en dan word het ook vervelend als ik daar niet op inga als ik er eenmaal ben. Dat leek me even vervelend als het dan nu maar gewoon open uitspreken via de whatsapp....
Natuurlijk was het echt een uitnodiging!quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:42 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik betwijfel uberhaupt of het echt een uitnodiging was of gewoon een flirterige opmerking..
Nah, het was meer iets wat ie zich afvroeg. Dat soort over en weer appjes zijn best normaal in de datefase vind ik.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk was het echt een uitnodiging!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk was het echt een uitnodiging!
Hij maakte eerst die opmerking met knipoog, toen zei ik dat het wel gezellig zou zijn maar beetje laat. Toen ging hij aandringen dus het was wel serieus bedoeld denk ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:51 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nah, het was meer iets wat ie zich afvroeg. Dat soort over en weer appjes zijn best normaal in de datefase vind ik.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:47 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Denk toch niet zoveel na.Of je hebt zin om erheen te gaan en je gaat gewoon, wat dus ook inhoudt dat je daar wel ziet wat er gebeurt en wat je wel/niet wil. Of je hebt geen zin en je doet het af als een grapje door er een grappige/flirterige opmerking als reactie op te geven. Ga alsjeblieft niet voor hem denken ("er zijn vast verwachtingen", nee, die creëer jij juist op die manier) en doe toch gewoon lekker wat je leuk vindt. Maak er niet zo'n achterlijk moeilijk gedoe van, door het zo te bespreken maak je het veel te groot/zwaar.
Nee dat klopt dat dat niet tof is... Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Als hij het voor zich uit schuift en geen zin meer heeft moest het voor hem op dat moment, dat is lastig. Als hij nu opeens geen tijd meer heeft tja.... Ik zeg niet dat het om seks gaat maar hij is wel wispelturig en dat is nooit tof.
Er zijn genoeg kerels de vraag is, voel jij je goed bij deze kerel? Als je twee topics moet aanmaken omdat je onzekerheden hebt bij 1 kerel, betekend toch dat je je niet zo heel prettig bij hem voelt?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:00 schreef lautje89 het volgende:
[..]
[..]
Hij maakte eerst die opmerking met knipoog, toen zei ik dat het wel gezellig zou zijn maar beetje laat. Toen ging hij aandringen dus het was wel serieus bedoeld denk ik ook.
[..]Ja maargoed, is een beetje onzekerheid of zelfbescherming als reactie dan echt zo gek?? Als ik van steen was had ik zonder emoties kunnen reageren
[..]
Nee dat klopt dat dat niet tof is... Dat vind ik ook.
Leg mij eens uit wat er zelfbescherming is aan jouw reactie dan. En waarom je zelfbescherming nodig hebt ook. Je bent al twee keer met hem op date geweest, je vindt hem leuk, als hij je had willen vermoorden of verkrachten had hij dat waarschijnlijk al wel gedaan. Dus of je hebt zin om gezellig een avondje met hem door te brengen, of niet, toch? Als je zin hebt in seks, ga je met hem naar bed. Als je geen zin hebt in seks, doe je dat niet. Maar dat staat los van het afspreken op kerstavond, toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:00 schreef lautje89 het volgende:
[..]Ja maargoed, is een beetje onzekerheid of zelfbescherming als reactie dan echt zo gek?? Als ik van steen was had ik zonder emoties kunnen reageren
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |