Aparte woordkeuze.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Norah trek ik nog wel, Katie is zaaddodend.
iddquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Godskolere, eerst Norah Jones en dan Katie Melua erachteraan.
Ik zet 'm snel af, anders zie ik m'n testosteron nooit meer terug
Straks op vol volume hè!quote:
Bewustquote:
volgens mij staan ze er niet eens inquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat sowieso...maar die zijn nogal ondervertegenwoordigd.
ik ook. En ik heb samengewerkt met de drummer van the Nozemsquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb The Nozems live gezien. Beat that.
Ik weet precies wanneer die foto is gemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Zitten we er klaar voor jongens?
[ afbeelding ]
Beter dan met Ringoquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef cafca het volgende:
[..]
ik ook. En ik heb samengewerkt met de drummer van the Nozems
Ronan solo een stukje terug. Als groep nietquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij staan ze er niet eens in
Dat is toch met Badedas?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou Diaan de songtekst nog gaan posten denk je?
Ik hoop het, zodat iedereen mee kan doen!quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zou Diaan de songtekst nog gaan posten denk je?
Prima uur was dat, helaas was ik daar veels te moe voorquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef tong80 het volgende:
Vannacht was er een uur dat we nu zouden moeten hebben, Motörhead ace of space, Metallica Master of puppets Roxy Music love is the drug en nog meer mooi. Ben er speciaal tot 4 uur voor opgebleven
Plakte de pagina's van je Breakout aan elkaar?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik weet precies wanneer die foto is gemaakt.
Godsamme, er is altijd wel iemand hier die nóg meer heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef cafca het volgende:
ik ook. En ik heb samengewerkt met de drummer van the Nozems
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |