Ja dat durf ik wel, alleen dat doe ik niet omdat het de regel niet overtreed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:55 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
durf je dit topic te rapporteren?
Neequote:Op zaterdag 27 december 2014 20:58 schreef nofxtbr het volgende:
oja ShadowJob, kent dit spel een winnaar?
Dare is uitdagenquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:58 schreef nofxtbr het volgende:
ik heb durven btw nooit gesnaptdat is toch t zelfde als doen?
bij truth or dare heb je die keuze niet eens, alhoewel dan is dare eigenlijk durven misschien![]()
oja ShadowJob, kent dit spel een winnaar?
aahh okequote:Op zaterdag 27 december 2014 21:01 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dare is uitdagen![]()
Zovan ik daag jou uit om...
Durf jij een foto te plaatsen in FOK!kers Sexy en Gewaagd?quote:
Ja heb ik alles gedaan hahaah heerlijkquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:03 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
durf je een lepel kaneel te eten?
Wat voor een foto?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Durf jij een foto te plaatsen in FOK!kers Sexy en Gewaagd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:04 schreef DjeDje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg het als waarheid doen of durven
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:05 schreef Fenini het volgende:
[..]
Foto van jou in een ballenknijper.
heb ik niet, wel onderbroeken hahahaquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:05 schreef Fenini het volgende:
[..]
Foto van jou in een ballenknijper.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:05 schreef ShadowJob het volgende:
[..]Je spoiler is leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg het als waarheid doen of durven![]()
superjammerquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:06 schreef ShadowJob het volgende:
[..]
heb ik niet, wel onderbroeken hahaha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |