SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario Double Dash.quote:
Vrienden van mij zijn ook vandaag regelmatig online geweest... Bij mij werkt het echt voor geen meter vandaag.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:53 schreef Leatherneck het volgende:
Alles doet het (tijdelijk?) hier weer, ook de PS store.
Ja, hoe apart is dat... Mijn mobiele app deed het soms wel maar inloggen is geen één keer gelukt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:56 schreef KneusTeun het volgende:
Hele dag gewoon online kunnen spelen
Moest even me modem resetten, en daarna geen issue's gehad.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, hoe apart is dat... Mijn mobiele app deed het soms wel maar inloggen is geen één keer gelukt.
Met aan gepaste mtu?quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:06 schreef Maraca het volgende:
Krijg nou wat.. kom gewoon in de store met de PS4
Nu is alles weer downquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:53 schreef Leatherneck het volgende:
Alles doet het (tijdelijk?) hier weer, ook de PS store.
En helemaal bovenaan, nog boven de PC Nintendo, er zijn ook voordelen aan een online systeem hebben wat sowieso niemand snapt en gebruiktquote:
Voorbijquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:17 schreef Fokker101 het volgende:
Wat zijn die kerst deals nou eigenlijk?
ik zag vanmiddag januari deals staan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:17 schreef Fokker101 het volgende:
Wat zijn die kerst deals nou eigenlijk?
Dragon age is fantastisch, zolang je maar van RPG games houdtquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Vrienden van mij zijn ook vandaag regelmatig online geweest... Bij mij werkt het echt voor geen meter vandaag.
Wil misschien Dragon Age kopen, wat zijn de ervaringen hier?
En het is uitverkoopquote:
Valiant hearts is zeker een aanrader.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:28 schreef Rossdale het volgende:
Leuke januari deals wel. Wolf among us, valiant hearts en eventueel bf4 + Premium voor 27 euro
Nu alleen nog de store in kunnen
Jep. Normaal: EUR 44,99 en Deluxe EUR 49,99quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:31 schreef jackson het volgende:
Dragon Age ook in de sale begreep ik van vrienden.
Watquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jep. Normaal: EUR 44,99 en Deluxe EUR 49,99
Ja, mogelijk haal ik Deluxe voor 50 euro... Prima prijs.quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jep. Normaal: EUR 44,99 en Deluxe EUR 49,99
Ja, maar degenen zonder credit card moeten het helaas met de Nederlandse store doenquote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar degenen zonder credit card moeten het helaas met de Nederlandse store doen
Mag ik jouw CC "lenen"?quote:
Hoeft niet hoor er is een site waar je met ideal kan betalen voor PSN kaartenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar degenen zonder credit card moeten het helaas met de Nederlandse store doen
Ja, die zag ik maar dan betaal je 50 euro ofzo voor een 50 dollar kaartquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor er is een site waar je met ideal kan betalen voor PSN kaarten
Aaah toe? Ik beloof dat ik het niet terugbetaalquote:
Wat staat er tegen overquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Aaah toe? Ik beloof dat ik het niet terugbetaal
Er zijn ook wel goede sites hoor! Alleen moet je die hier even vragen want ik koop ze via amazonquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, die zag ik maar dan betaal je 50 euro ofzo voor een 50 dollar kaart
Je mag me toevoegen op PSNquote:
Ideal ook. Zo kocht ik Fifa 15 & GTA 5 in US store. Scheelt toch weer wat tientjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
offgamers kan je met paypal betalen
Kwam op die website wel wat anders tegen. Powerpetsquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
offgamers kan je met paypal betalen
Dat krijg je als de kleuters op dezelfde momenten vakantie hebben als volwassenenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:52 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Toch wel balen dat het uitgerekend gecrasht is in de vakantie
Dat was ook het enige was ik kon doenquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:54 schreef poker4lifee het volgende:
ben echt al sinds heel lang online hoor vandaagRijst jij stuurde me toch ook gewoon een psn berichtje vanmiddag
Wat een sletquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:54 schreef poker4lifee het volgende:
ben echt al sinds heel lang online hoor vandaagRijst jij stuurde me toch ook gewoon een psn berichtje vanmiddag
meer dan binding of isaac en crunchyroll heb ik eigenlijk niet geprobeerdquote:Op zaterdag 27 december 2014 21:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat was ook het enige was ik kon doen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat een slethij stuurde mij ook een berichtje!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kwam op die website wel wat anders tegen. PowerpetsKan gewoon nog inloggen met een bijna 12 jaar oud account waar ik nooit iets mee heb gedaan
Mensen met kutinternet kunnen blijkbaar wel online komen. Kijk maar naar poker4lifee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:04 schreef Evi_90 het volgende:
Snap er geen bal van, de helft kan wel online en de andere helft niet?
Ja ditquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:04 schreef Evi_90 het volgende:
Heb nog een hele tijd in een party gezeten terwijl psn al down was, vanmiddag gewoon online kunnen gamen (destiny), maar in de loop van de middag/avond ging psn weer down.quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:04 schreef Evi_90 het volgende:
PC werkt idd zo maar kijken of PS4 ook werktquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:13 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Nu kom ik wel in de Store (via mn PC, maar mn PS4 weigert elke vorm van dienst)
Wilde kijken of ik ook nog kon inloggen op Neopets (ook lid van geworden rond 2002-2003). Maar toen bedacht ik me dat ik dat mijn accounts een levenslange ban hebben gekregen wegens hackenquote:
Je was alleen aan het vissen, daar was niet mis meequote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wilde kijken of ik ook nog kon inloggen op Neopets (ook lid van geworden rond 2002-2003). Maar toen bedacht ik me dat ik dat mijn accounts een levenslange ban hebben gekregen wegens hackenWat was ik ook een lief meisje
Nou ja, "hacken". Ik maakte fake websites die heel erg leken op de oorspronkelijke site en toen gingen mensen daar inloggen. Op het moment dat zij daarop gingen inloggen (en dat gebeurde vaak) kreeg ik een mailtje met gebruikersnaam en wachtwoord. En dan was het simpel overboeken van allesAlleen blijkbaar ben ik op een bepaald moment gepakt
Ja, en dit was voor de tijd dat je met echt geld moest betalen op de website. Dus was vrij onschuldigquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Je was alleen aan het vissen, daar was niet mis mee
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wilde kijken of ik ook nog kon inloggen op Neopets (ook lid van geworden rond 2002-2003). Maar toen bedacht ik me dat ik dat mijn accounts een levenslange ban hebben gekregen wegens hackenWat was ik ook een lief meisje
Nou ja, "hacken". Ik maakte fake websites die heel erg leken op de oorspronkelijke site en toen gingen mensen daar inloggen. Op het moment dat zij daarop gingen inloggen (en dat gebeurde vaak) kreeg ik een mailtje met gebruikersnaam en wachtwoord. En dan was het simpel overboeken van allesAlleen blijkbaar ben ik op een bepaald moment gepakt
Nu spook ik niks meer uitquote:
Crash? Ben ik lekker aan het spelen op de Vitaquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:15 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
https://store.sonyenterta(...)_00-GCRASHBAND000001
RIP mijn broeder, hopelijk kom je naar de PS4
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ontkennen is de eerste stap
Ik heb er al een SSD in zittenquote:Op zaterdag 27 december 2014 22:21 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Nee, software matig van alles uitspoken is leuk, maar wil me meer richten op hardware. Zoals het vervangen van een interne HD in een PS4
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Crash? Ben ik lekker aan het spelen op de Vita
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |