Nu ik Twarres hoor, vond ik Moby toch leuker.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Laat ons weten wanneer je er uit bent.
Typische songfestivalmeukquote:
Fonetisch? Of woon jij in het hoge noorden?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:51 schreef Grutsk het volgende:
Twarres, we gaan hier thuis even meebleren
Ik ookquote:
Ik vind het wel mooi maar ik versta er geen flikker van.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Wat is Fries toch een intens lelijke taal. Alsof je iemand met down hoort praten.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Wat is Fries toch een intens lelijke taal. Alsof je iemand met down hoort praten.
Twarres is de Friesche Blof, zullen we maar zeggen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik sjoch dei
Ik hjer dei
Ik fiel dei
Eltse kear opnei
Wat een tekst
Hey dat vind ik een belediging voor mensen met het down syndroom.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:51 schreef Mani89 het volgende:
Nee, echt in het Friesquote:Op zaterdag 27 december 2014 20:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Fonetisch? Of woon jij in het hoge noorden?
Heb je er nog last van?quote:
Niet zo lelijk tegen mensen met down.quote:Op zaterdag 27 december 2014 20:51 schreef Mani89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |