En ik maar denken dat polytheïsme grotendeels was uitgestorven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
wen er maar aan, als je beetje naam hebt hier word je gelijk verafgod!
Van het glas, zo de jacuzzi in!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Dan gaat de champagne over de rand van het glas
Das het betere werkquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van het glas, zo de jacuzzi in!
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
*pets* trilllllllltrilllltrillllltrillll *pets*
Bazenwerkquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Das het betere werken dan bubbelen met de bubble-butt.
Dat bedenk ik er wel bijquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:33 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
jammer dat dit gifje geen geluid heeft!
Ik heb foto gezien, met pandaquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:35 schreef theguyver het volgende:
Maare divje en scrum, hebben jullie al idee hoe kinky..aka Klinkerbotsing er uit ziet?
Vind kinky wel leuke bijnaam
Geen foto gezien, maar ze is NIET turks, heeft lang donker haar en een fris gezichtje (haar woorden). 22 jaar of iets in die richting, bang voor telefoons, houd van cheesecake en van Divje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:35 schreef theguyver het volgende:
Maare divje en scrum, hebben jullie al idee hoe kinky..aka Klinkerbotsing er uit ziet?
Vind kinky wel leuke bijnaam
Redelijk accuraat.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen foto gezien, maar ze is NIET turks, heeft lang donker haar en een fris gezichtje (haar woorden). 22 jaar of iets in die richting, bang voor telefoons, houd van cheesecake en van Divje.
Boeie!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
En ik maar denken dat polytheïsme grotendeels was uitgestorven.
Pas maar op dat de christenen en de moslims het niet horen.
Komt wel weer, zeker hapje eten, mijn meisie wil uit vanavond..quote:
Veel plezier bij Bolke!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Boeie!
BTW ik ben Pastafarian!
[..]
Komt wel weer, zeker hapje eten, mijn meisie wil uit vanavond..FEESCHTEN!!!!!!
HELL NO!!! ik ga altijd naar atak! en vroeger wel eens naar lunatic, maar die is al tijdje dicht!quote:
Hehe was grapje. Bolke niets mis mee hoor, leuke tent, ook voor de hetero's onder onsquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
HELL NO!!! ik ga altijd naar atak! en vroeger wel eens naar lunatic, maar die is al tijdje dicht!
Voor mij niet!quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe was grapje. Bolke niets mis mee hoor, leuke tent, ook voor de hetero's onder ons
Neee juist niet heb veel vrienden die er heen gaan die homo of lesbisch zijn!quote:
Hahaha, ja, dat kan wel een probleem zijn daar. Ik hou daar ook niet van, ook nooit last van gehad overigens. Zelfs homo's zien mij niet staan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Neee juist niet heb veel vrienden die er heen gaan die homo of lesbisch zijn!
Maar daar zit vaak ook gelijk het probleem, Ik heb nog al veel homo vrienden en die worden als ze gedronken hebben een beetje TE handtastelijk!
En daar houd ik gewoon niet zo van! en mijn meisje al helemaal niet!
Hier wat informatie http://nl.interrail.eu/tr(...)untry/trains-germanyquote:Op zaterdag 27 december 2014 19:01 schreef Tjacka het volgende:
Pikkies
Rijden de treinen in Duitsland de hele nacht door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |