Gooi er een leuke anekdote in.quote:Op zondag 28 december 2014 19:08 schreef Scrummie het volgende:
Het is hier wel een dooie bedoeling hoor.
er was eens een kb. die deed meequote:Op zondag 28 december 2014 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gooi er een leuke anekdote in.
ga je nog naar je club?quote:Op zondag 28 december 2014 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
binnekort voor het eerst in lange tijd in nederland
gekkenhuis
Nee man zal bliksembezoek worden, mn zusje wordt geboren maar heb egwoon school en werk dus wordt echt gekkenwerk ben ik bangquote:
Ja 13 dollarquote:Op zondag 28 december 2014 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets mis mee toch. Bankhangen = altijd goed, pokeren als je wint
ah gefeliciteerd alvast manquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee man zal bliksembezoek worden, mn zusje wordt geboren maar heb egwoon school en werk dus wordt echt gekkenwerk ben ik bang
maar denk dat ik aan het einde van seizoen nog wel keer ga
lekker op vakkie z4
Bedanktquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ah gefeliciteerd alvast mantof.
maar jij woont echt in engeland he? ik wou dat ook heel lang
ah tof. puur door je vrouw toch? of zelf ook al binding met engeland?quote:Op zondag 28 december 2014 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedanktwel spannend vind ik het
en ja. southampton
Ik ben 50% Engels dus het was wel makkelijker voor mijquote:Op zondag 28 december 2014 19:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ah tof. puur door je vrouw toch? of zelf ook al binding met engeland?
ik wil wel weten waar ik aan mee doe alvorens ik daadwerkelijk meedoequote:Op zondag 28 december 2014 19:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
er was eens een kb. die deed mee
waarmee? geen idee.
div was er ook, die deed ook mee
waarmee? geen idee.
en toen was ik er klaar mee.
wat leuk, hahaquote:Op zondag 28 december 2014 19:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee man zal bliksembezoek worden, mn zusje wordt geboren maar heb egwoon school en werk dus wordt echt gekkenwerk ben ik bang
maar denk dat ik aan het einde van seizoen nog wel keer ga
lekker op vakkie z4
Woah, looking good!quote:
20quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat leuk, hahahoe oud ben jij? Ik was 16 toen mn jongste broertje geboren werd.
aaaah kijk. halve brit, jij word ook met de post cooler he.quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben 50% Engels dus het was wel makkelijker voor mijEn veel familie hier.
sooo, dat is een leefleeftijdsverschil haha. Kun je allemaal dingen kopen voor haar.quote:
britse dames staan bekend om hun lelijkheid toch?quote:Op zondag 28 december 2014 19:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
aaaah kijk. halve brit, jij word ook met de post cooler he.
ik kom wel eens langs daar, moet jij mij een mooie britse dame regelen voor een date.
pff ja wel groot leeftijdsverschil en mn enige broertje is 16 dus wel veel leftijdsverschilquote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sooo, dat is een leefleeftijdsverschil haha. Kun je allemaal dingen kopen voor haar.
was ze gepland?quote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff ja wel groot leeftijdsverschil en mn enige broertje is 16 dus wel veel leftijdsverschil
en dat wel ja
Het is maar wat je lelijk vind hequote:Op zondag 28 december 2014 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sooo, dat is een leefleeftijdsverschil haha. Kun je allemaal dingen kopen voor haar.
[..]
britse dames staan bekend om hun lelijkheid toch?
Ik denk het niet. Maar ik gok meer gepland dan ik.quote:Op zondag 28 december 2014 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was ze gepland?
Gekkigheid kent geen tijd.
ik vind ze niet lelijk, maar het schijnt zo te zijn.quote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is maar wat je lelijk vind he
Er had ooit een dame een crush op mij die sprekend op Jessie J leek. Ik was toen al bezet en zij nu, maar anders... ik hou er wel van dus.
30quote:Op zondag 28 december 2014 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind ze niet lelijk, maar het schijnt zo te zijn.
Hoe oud ben jij?
Oh klinkt niet zo leuk. Nouja, nu wel beter op je plek?quote:Op zondag 28 december 2014 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar ik gok meer gepland dan ik.
Dus ach.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |