Enne mijn beide poezekoppen helpen me ook!
Ik kan me geen leven voorstellen zonder katten ( en honden).
Ik schreef dit ooit-->
SJORSJE
Zoals veel van jullie dit dit lezen zullen julie weten dat ik ben grootgebracht/opgevoed door mijn Mama
Ik heb wel een herrinering aan een Papa ( Vader) maar dat zit allemaal niet zo lekker. Hij is overleden ergens in 1800 voor mijn gevoel. Wel fijn te weten dat Mama echt een goed huwelijk met hem heeft gehad met alles erop en eraan! !
DUS SJORSJE!
Mama was altijd redelijk nerveus als Ikke ( haar oudste zoon) naar de Veemarkt ging kijken. O GOD zei ze vaak waarmee komt ie NU weer mee aanzetten. Mams was inmiddels redelijk gewend aan allerlei gedoe zoals Spinnen , kameleons, slangen, veel aquaria en noem het maar op... Mams had het niet makkelijk met haar oudste zoon die alles maar aansleepte in huis.
Helemaal niet leuk voor Mams was dat Opa ( Vader van mijn Vader) een dierenzaak runde met zijn pensioengeld.
Jemig wat hebben Opa en Ik gelachen ooit toen de stroom was uigevallen en ik de hele handel in de plantenbak van Mama had gedumpt
Maaar OK SJORSJE! ( Again(
Sjorsje was een klein hondje met een enorm grote bek
Mijn Mams was lid vane een kaartclub ( soort Bridge) samen met een aantal ander ( Ouwe wijven *zo zag ik het toen)had Mama iets van 2 keer per week een meetig.
Ikzelf ging af en toe kijken ii Hedon (zwolle) waar veel live muziek werd gedaan. NL oa kayak, Alquin, Brainbox(later Focus) etc etc.
Ik zal het NOOIT vergeten:) Kwam thuis en Mama en vrienden zaten in de keuken....Hey zei ik waarom zitten julliie in de keuken en niet zoals altijd lekker in de kamer? Mama barste in snikken uit!
Dat KUT hondje van je ( Sjorsje) mama huilt. Ik zeg wat is er dan met Sjor
Mams huilen: ga maar de kamer in kijken . DUS ik de kamer in. Sjorsje lag helemaal relaxed op de bank! Hij lag ect lekker! Dus ik zeg SJORSJE! van de bank af! Nou is een fox een klein hondje maar Sjorsje dacht dat ie mij wel aanko! Grmmmhhhhh deed die (wat was gelukt tegen Mama en haar Bridge visite) Sjorsje dacht ik ben de baas hier!
Dus!