Nederlandse Pruts Omroep….quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:30 schreef wolfrolf het volgende:
NPO Radio 2
Wat klinkt het toch imbeciel
Mag je maar een half uurtje binnen zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Lamabal het volgende:
Die dames die aan het dansen zijn in dat cafe staan er ook al langer dan een half uur?
Misschien ook vooraf gereserveerd? Heb ik ook gedaan voor morgen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Lamabal het volgende:
Die dames die aan het dansen zijn in dat cafe staan er ook al langer dan een half uur?
Dat zei toch iemand hier?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mag je maar een half uurtje binnen zijn?
Ik zag vanochtend een kerel die er twee uur zat ofzo…
Maar anders zou dat belastinggeld daar onverbrand blijven liggenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nederlandse Pruts Omroep….
Het nieuwe logo heeft een paar ton gekost en het hele omzetten van de naam enzo….
Ja, want Nederland 1, 2 en 3… dat was toch zoooo lastig…
Dat gaat toch op aan overbetaalde DJ's en TV-presentatoren?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar anders zou dat belastinggeld daar onverbrand blijven liggen
Ik vind het vooral hypocriet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
Haters gonna hate, maar ik vind dit een lekker nummer
Guilty Pleasurequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
Als ik nog 1 keer de term "guilty pleasure" hoor, dan ga ik iemand z'n nek omdraaien.
En als je het alleen leest?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
Als ik nog 1 keer de term "guilty pleasure" hoor, dan ga ik iemand z'n nek omdraaien.
Coolquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het vooral hypocriet.
De tekst.quote:
Moet je denken aan dat gigantische doek op dat café, hebben ze kunnen weggooien en vernieuwen met het huidige logo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nederlandse Pruts Omroep….
Het nieuwe logo heeft een paar ton gekost en het hele omzetten van de naam enzo….
Ja, want Nederland 1, 2 en 3… dat was toch zoooo lastig…
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was het ja.
..en ik keek het ook veel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |