Zeg maar gerust slecht...quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel heel vroeg. Wel een matig uur.
Ah, fuck it ook. Dan wachten ze maar ff op me in de kroeg.quote:
Alleen Armand eigenlijk niets mis mee.quote:
Ben ik te min?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Armand eigenlijk niets mis mee.
Armand en Eagle Eye Cherry, de rest is niet interessant, bagger of ken ik niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:28 schreef Lamabal het volgende:
Bruno hoort hier niet.
Lange frans ook niet.
MJ en deep purple
1285 Ellen Ten Damme & 3JS Wat Is Dromen
1284 Cat Stevens Lady d'Arbanville
1283 The Beatles For No One
1282 Electric Light Orchestra Don't Bring Me Down
1281 Doe Maar De Bom
1280 Labrinth feat. Emeli Sandé Beneath Your Beautiful
1279 Armand Ben Ik Te Min
1278 Bruno Mars Just The Way You Are
1277 Eagle Eye Cherry Save Tonight
1276 Lange Frans & Thé Lau Zing Voor Me
1275 Deep Purple Woman From Tokyo
1274 Anouk Sacrifice
1273 Michael Jackson Will You Be There
Welk ander nummer zou het kúnnen zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik te min?
Effe de koptelefoon weer op dan
Over uurtje pas tho.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben ik te min?
Effe de koptelefoon weer op dan
En de Beatles dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Armand en Eagle Eye Cherry, de rest is niet interessant, bagger of ken ik niet.
Die afkorting gebruik ik dan ook niet. Het is gewoon Radio 1, 2, etc. en Nederland 1, 2 en 3 hier.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:30 schreef wolfrolf het volgende:
NPO Radio 2
Wat klinkt het toch imbeciel
For No One is een McCartney-pareltje.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:32 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Armand en Eagle Eye Cherry, de rest is niet interessant, bagger of ken ik niet.
Kennelijk permanent high gebleven. Is een chronische conditie geworden.quote:
Ik vind het een Beatle-niemendalletjequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:32 schreef Jane het volgende:
[..]
For No One is een McCartney-pareltje.
Dat was het ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:33 schreef Jovatov het volgende:
Ik herken dit vooral van de reclames van vroeger met een eighties cd-box of iets dergelijks.
Dan begon het met een snippet 'manic mondays oeh oeh' en dan 'baby don't leave me this way'.
...Ik keek veel cartoon network.
Klinkt logischquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:33 schreef Cee het volgende:
Vroeger dacht ik dat de mannenvocal een vrouw was en vice versa, totdat ik de clip zag.
Nederlandse Pruts Omroep….quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:30 schreef wolfrolf het volgende:
NPO Radio 2
Wat klinkt het toch imbeciel
Mag je maar een half uurtje binnen zijn?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Lamabal het volgende:
Die dames die aan het dansen zijn in dat cafe staan er ook al langer dan een half uur?
Misschien ook vooraf gereserveerd? Heb ik ook gedaan voor morgen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Lamabal het volgende:
Die dames die aan het dansen zijn in dat cafe staan er ook al langer dan een half uur?
Dat zei toch iemand hier?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mag je maar een half uurtje binnen zijn?
Ik zag vanochtend een kerel die er twee uur zat ofzo…
Maar anders zou dat belastinggeld daar onverbrand blijven liggenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nederlandse Pruts Omroep….
Het nieuwe logo heeft een paar ton gekost en het hele omzetten van de naam enzo….
Ja, want Nederland 1, 2 en 3… dat was toch zoooo lastig…
Dat gaat toch op aan overbetaalde DJ's en TV-presentatoren?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:35 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar anders zou dat belastinggeld daar onverbrand blijven liggen
Ik vind het vooral hypocriet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef datismijnmening het volgende:
Haters gonna hate, maar ik vind dit een lekker nummer
Guilty Pleasurequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
Als ik nog 1 keer de term "guilty pleasure" hoor, dan ga ik iemand z'n nek omdraaien.
En als je het alleen leest?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
Als ik nog 1 keer de term "guilty pleasure" hoor, dan ga ik iemand z'n nek omdraaien.
Coolquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Kingstown het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het vooral hypocriet.
De tekst.quote:
Moet je denken aan dat gigantische doek op dat café, hebben ze kunnen weggooien en vernieuwen met het huidige logo.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nederlandse Pruts Omroep….
Het nieuwe logo heeft een paar ton gekost en het hele omzetten van de naam enzo….
Ja, want Nederland 1, 2 en 3… dat was toch zoooo lastig…
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was het ja.
..en ik keek het ook veel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |