Ja, zoiets, en of het gatverdamme is is even afwachtenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Je bent ontmaagd door pizzadeeg? Gadverdamme
Almost, 4xquote:
Je weet toch wel hoe het voeldequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, zoiets, en of het gatverdamme is is even afwachten
Toch redelijk gatverdamme, voor zoverquote:
* Spezza19 barricadeert het huis en is blij met zijn survival tactics geleerd op NGC….quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:15 schreef Lamabal het volgende:
Holy fuck, noemen ze het nu "Sneeuwstorm des doods" ?
http://www.spitsnieuws.nl(...)neeuwstorm-des-doods
Alleen One Way Wind en The End of the Show zou ik zelf nog wel eens opzetten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:17 schreef cafca het volgende:
Al die nummers van de Cats hoor ik ook 1x per jaar.
Staat het nu in een kommetje lekker te rijzen voor je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:18 schreef D. het volgende:
[..]
Toch redelijk gatverdamme, voor zover
Als het volgens plan gaatquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Staat het nu in een kommetje lekker te rijzen voor je.
Geen enkele dode gevallen ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:15 schreef Lamabal het volgende:
Holy fuck, noemen ze het nu "Sneeuwstorm des doods" ?
http://www.spitsnieuws.nl(...)neeuwstorm-des-doods
Fuck, ik dacht hetzelfdequote:
Gelukkig is het geen werkdagquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:16 schreef Sked het volgende:
Een hele dag sneeuw en heel Nederland is kapot
Dat plaatjequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:20 schreef Jane het volgende:
De Slijpers, waarom staan die er niet in?!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de slijpers puntje er in puntje er uit
Wel bij een warm plekje zetten hè, en met een schone doek afdekken. Half uurtje / uurtje wachten. En dan kijken wat een BEEST het is geworden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als het volgens plan gaat
De spanning...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop