Doe jij ook mee?quote:
Gelukkig, nog een liefhebber.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:49 schreef Grutsk het volgende:
Aw, we krijgen het volgende uur mijn favoriete Beatles-nummer
Nee, geen idee waar t isquote:
Erg leuk, die muziekquizzen maar iedere keer als ik meedoe in onze lokale kroeg is er drama omdat mensen klagen dat steeds dezelfde wint.quote:
Jij wint dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg leuk, die muziekquizzen maar iedere keer als ik meedoe is er drama omdat mensen klagen dat steeds dezelfde wint.Verdomme, luister jezelf dan eens in, luie, onwetende varkens.
Staat Helter Skelter er nog in?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Ja, prachtig nummer vind ik dat.
Zo zonde dat alle Beatles-nummers zo dramatisch gezakt zijn.
Zooooo herkenbaarquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg leuk, die muziekquizzen maar iedere keer als ik meedoe in onze lokale kroeg is er drama omdat mensen klagen dat steeds dezelfde wint.Verdomme, luister jezelf dan eens in, luie, onwetende varkens.
Nog nooit.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Staat Helter Skelter er nog in?
Ik hoorde net een weerbericht, moeten we al hulptroepen sturen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Erg leuk, die muziekquizzen maar iedere keer als ik meedoe in onze lokale kroeg is er drama omdat mensen klagen dat steeds dezelfde wint.Verdomme, luister jezelf dan eens in, luie, onwetende varkens.
Neequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:51 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Staat Helter Skelter er nog in?
Ja, het is om en om: of ik, of een gast die ex-DJ is, 50-plusser.quote:
Het sneeuwt nog steeds goed door hier maar het dak zit er nog op.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoorde net een weerbericht, moeten we al hulptroepen sturen?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, het is om en om: of ik, of een gast die ex-DJ is, 50-plusser.
We krijgen nu ook standaard puntenaftrek.
Verrassendquote:
Iedereen denkt...oh daar wordt genoeg op gestemd, dan doe ik wat anders.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:52 schreef Grutsk het volgende:
Maar de meeste Beatles-nummers zijn vanuit het niets echt honderden plaatsen gezakt. Snap er niets van.
quote:
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Het sneeuwt nog steeds goed door hier maar het dak zit er nog op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |