Sneller dronkenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:42 schreef Jane het volgende:
Ik moet ook eten, want zo aan de drank, maar heb nog helemaal geen honger.
Haha, ik ga stukquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:40 schreef Jovatov het volgende:
Hahahaha ik kom er nu dus achter dat hij 'love in an elevator' zingt.
Dacht altijd dat hij soort van spaans lovin' it la vida' zong
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:42 schreef Jovatov het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 27 december 2014 17:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Moet zeggen dat 'elevator' de rest van de tekst ook direct een stuk logischer maakt
Inderdaad, maar ik ben de leeftijd dat ik dat tof vond al voorbij.quote:
Ik hoor ook nu pas dat het Love in an Elevator isquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:40 schreef Jovatov het volgende:
Hahahaha ik kom er nu dus achter dat hij 'love in an elevator' zingt.
Dacht altijd dat hij soort van spaans lovin' it la vida' zong
Sneller aangeschoten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:43 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik ben de leeftijd dat ik dat tof vond al voorbij.
Dat is op zich nog wel oké, al moet ik wel mijn hoofd erbij houden, anders winnen we de quiz natuurlijk nooit.quote:
Pubquiz overrrrr?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat is op zich nog wel oké, al moet ik wel mijn hoofd erbij houden, anders winnen we de quiz natuurlijk nooit.
Muziekquizquote:
oh jij popquizt ook?quote:
Zelfs als ik in een coma lig, idd. Maar de rest he...?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:45 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Alle beatles vragen heb je toch wel goed.
Yep. Heb er al behoorlijk wat gewonnen, maar vanavond is de concurrentie wel groot, vrees ik. Maar ach, het gaat om de lol, he? (oh nee, stiekem toch om de winstquote:
Ik ben een beginnerquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Yep. Heb er al behoorlijk wat gewonnen, maar vanavond is de concurrentie wel groot, vrees ik.
Wat kun je winnen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Yep. Heb er al behoorlijk wat gewonnen, maar vanavond is de concurrentie wel groot, vrees ik. Maar ach, het gaat om de lol, he? (oh nee, stiekem toch om de winst)
Een leverworstquote:
Geen idee. Meer drank, denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |