Ik heb er een link bijgeplaatst, arrogante troela.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Officieel is het toch echt zoopzoekertje?
Ja het is zo leukquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:04 schreef twi het volgende:
En inderdaad, zulke patroontjes zie je dan. In een cirkeltje bewegen, met allemaal snorretjes. Alsof er kaboutertjes aan het ronddraaien zijn.
Zal het even checken minstens net zo arrogante troelaquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb er een link bijgeplaatst, arrogante troela.
Ook met de ogen open.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:04 schreef twi het volgende:
En inderdaad, zulke patroontjes zie je dan als je je ogen dicht doet. In een cirkeltje bewegen, met allemaal snorretjes. Alsof er kaboutertjes aan het ronddraaien zijn.
Je spellingskwaliteiten worden er ook door aangetast, zo te zien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
Ik ga nu uitleggen hoe mijn beeldscherm geen pixels meer heeft, het is allemaal glad en floeibaar.
Gekke kleurtjes hebben de letters he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:06 schreef Myraela het volgende:
Ik ga nu uitleggen hoe mijn beeldscherm geen pixels meer heeft, het is allemaal glad en floeibaar.
Mensen snappen gewoon niet de balans van de letters.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je spellingskwaliteiten worden er ook door aangetast, zo te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super trippy.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik stel me bij trips altijd een beetje madoka magica voor (loka kent het vast wel), als ze bij die witches zijn.Lijkt er wel een beetje op jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super trippy.
Zoals ik paddenstoelen ervaar dan, LSD voelt weer veel minder wazig dan dat.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik stel me bij trips altijd een beetje madoka magica voor (loka kent het vast wel), als ze bij die witches zijn.Het is bij mij lang niet zo visueel geweest, tenzij ik m'n ogen dicht deed en die patroontjes van hierboven zag. Het is meer dat je allemaal fantasieen gaat bedenken in de meest vanzelfsprekende dingen. Zoals takjes die het hele oppervlak van je raam proberen vol te groeien, maar daar niet in slagen. En dat dan nog een keer, en nog een keer, en nog een keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Super trippy.
Hehe, kan ook heel beangstigend zijn als je zoveel hebt genomen dat het is zoals op die plaatjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:13 schreef yats het volgende:
Die plaatjes![]()
Als een trip zo is, kom maar op met die trip dan
En intussen ligt ze hier naast me dubbel van het lachen "Het klopt wel, het is wel de waarheid!"quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:13 schreef Myraela het volgende:
Bij mij is het meer dat het allemaal zo mooi is, en dan wiebelt het een beetje.
Dat is bijna hetzelfde manquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:14 schreef Faxie het volgende:
Wat is deze? Van de week woog ik nog over de 84, en nu opeens 82,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |