Origineel van Kylie is wel beterquote:
De NS tript al helemaal hardquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:02 schreef Spezza19 het volgende:
Beetje sneeuw, heel Nederland weer in rep en roer…..
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Origineel van Kylie is wel beter
M'n stad stort in.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:02 schreef Spezza19 het volgende:
Ria en Annie zullen vast weer klagen over de besneeuwde wegen.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:02 schreef Spezza19 het volgende:
De NS denkt ook… Mooi, laten we treinen niet rijden, tellen ze ook niet mee met de vertraagde trein tellingquote:
Is maar goed ook, kan je het nog een beetje bijhouden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het gaat nu trouwens echt wel een stuk minder hard dan vorig jaar.
ja, ditquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is maar goed ook, kan je het nog een beetje bijhouden.
En dat terwijl er hier niks ligtquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef Sked het volgende:
Naar buiten ga ik in ieder geval niet meer, ik ging toen straks al bijna op mijn plaat
The Beach Boys toch?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef Grutsk het volgende:
Deze gast: je hoort Twist and Shout, maar ik zeg nog niet welke artiest je hoort.
Gast
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef Lamabal het volgende:
De NS zal hier een voorbeeld aan moeten nemen.
[ afbeelding ]
Ik dacht zelf aan Blofquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
The Beach Boys toch?
Hier ook niet hoor, volgens mij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En dat terwijl er hier niks ligt
Inderdaadquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef Grutsk het volgende:
Deze gast: je hoort Twist and Shout, maar ik zeg nog niet welke artiest je hoort.
Gast
Hier sneeuwde het vanochtend flink, intussen is dat van die gladde drap gewordenquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En dat terwijl er hier niks ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |