GEEN PROBLEEM MAN IK ZOU JE ECHT HELEMAAL DE TYFUS IN TRAPPENquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
JONGEN KOM GODVERDOMME VECHTEN DAN IK GA NU! NAAR BUITEN
IK ZIE JE VANZELF (hopelijk niet) VERSCHIJNEN!
Dat zal het zijn ja.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk dat je wijze wou schrijven. Kan gebeuren.
get rekt m9 kuntquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo woodenaxe, 1v1 quickscope rust?
Daar hadden we het net nog over in dit topic en daar kwam uit dat het waarschijnlijk met een fles vodka in het park chillen wordt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt dit een beetje?
Ik speel wel Battlefield maar alleen singleplayerquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ook gewoon niemand die battlefield speelt
godverquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar hadden we het net nog over in dit topic en daar kwam uit dat het waarschijnlijk met een fles vodka in het park chillen wordt.
ik speel ook battlefield 4 op de ps4 heurquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Echt? .....................................................quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:05 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Ik speel wel Battlefield maar alleen singleplayer
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:06 schreef Fylax het volgende:
Verdomme die wolven maken me echt bang in Far Cry 4. Kippenvel enzo. Heb zelfs net geschreeuwd in het echt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:05 schreef WoodenAxe het volgende:
[..]
Ik speel wel Battlefield maar alleen singleplayer
Ja?quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Echt? .....................................................
quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:06 schreef Fylax het volgende:
Verdomme die wolven maken me echt bang in Far Cry 4. Kippenvel enzo. Heb zelfs net geschreeuwd in het echt.
kutspelquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Man man man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |