quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik baal altijd dat ik nooit jonge meisjes kan versieren hier want meestal blijk jij achter het account te zitten.
En als jij het een keertje niet bent, blijkt het toto te zijn.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik baal altijd dat ik nooit jonge meisjes kan versieren hier want meestal blijk jij achter het account te zitten.
En als jij het een keertje niet bent, blijkt het toto te zijn.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:54 schreef deadprez het volgende:
Gewoon alleen de meisjes die gestemd hebben hosselen, s_z zei dat hij niet zou stemmen met zijn klonen.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze haten ons. Bescherm jij ons voor hen?
hahahaha kloptquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:54 schreef deadprez het volgende:
Gewoon alleen de meisjes die gestemd hebben hosselen, s_z zei dat hij niet zou stemmen met zijn klonen.
Ik doe niet zoveel aan kerst, maar ik heb me wel volgestopt met mijn favoriete kerstlekkernijen. Dus dat was leuk. En jij?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nog een leuke kerst gehad, houses?
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:00 schreef deadprez het volgende:
KLB / die shit niet diggen
Staat nog steeds centraal![]()
mooie selfiequote:
Ik dacht dat ik je favoriete kerstlekkernij wasquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik doe niet zoveel aan kerst, maar ik heb me wel volgestopt met mijn favoriete kerstlekkernijen. Dus dat was leuk. En jij?
Daar gaat omquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik doe niet zoveel aan kerst, maar ik heb me wel volgestopt met mijn favoriete kerstlekkernijen. Dus dat was leuk. En jij?
Ik heb Engels geleerd met Larry in the land of the Lounge Lizardsquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:51 schreef deadprez het volgende:
Niet Engels geleerd hebben door de eerste Pokemon games.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb Engels geleerd met Larry in the land of the Lounge Lizards
Een van de vele, sry.quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je favoriete kerstlekkernij was
Klink ook erg gezelligquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daar gaat om.
Prima. Alleen een beetje erg brak, maar goed.
Geinig spel toen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |