abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148009805
We zijn allebei 16 jaar oud.
Ik ben al een tijdje om aan het gaan met een meisje uit mijn klas die ik leuk vind. We hebben al een paar keer afgesproken met zijn 2en om een film te kijken ofzo. We hebben nog niet gezoend, meeste contact tot nu toe was mijn arm om haar schouder. We praten op school best veel en ook op whatsapp ( vooral de laaste week, allebei op vakantie en hebben elke dag gesproken )

Nu heb ik 2 dingen:
1. sinds deze week eindigt ze elk gesprek met xxx'jes, betekent dit iets speciaals? Of kan ze dit naar iedereen sturen?
2. Laast zei ik dat ik ging slapen toen we een tijdje aan het praten waren, ik zet mijn mobiel uit en de volgende dag zegt ze opeens: je ging toch slapen? knipoog haha
Blijkbaar stond ik daarna nog op online op whatsapp ofzo, maar ik vind het best raar dat ze dit heeeft gezien? Ik vond dit eigenlijk best tegenstrijdig met andere dingen van haar waarbij ze eerder ongeïnteresseerd lijkt..
pi_148009871
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:11 schreef TS4 het volgende:
1. sinds deze week eindigt ze elk gesprek met xxx'jes, betekent dit iets speciaals? Of kan ze dit naar iedereen sturen?
Is gewoon om het berichtje er wat leuker eruit te laten zien.

Hey xxx
ziet er nou eenmaal leuker uit dan

Hey.
quote:
2. Laast zei ik dat ik ging slapen toen we een tijdje aan het praten waren, ik zet mijn mobiel uit en de volgende dag zegt ze opeens: je ging toch slapen? knipoog haha
Blijkbaar stond ik daarna nog op online op whatsapp ofzo, maar ik vind het best raar dat ze dit heeeft gezien? Ik vond dit eigenlijk best tegenstrijdig met andere dingen van haar waarbij ze eerder ongeïnteresseerd lijkt..
Ze was waarschijnlijk nog wakker en had je gesprek geopend. Doe ik ook zovaak, random gesprekken aanklikken als ik nog wakker ben. Of ze zat jullie gesprek terug te lezen omdat ze daar zin in had. Toen zag ze dus blijkbaar dat je nog online was.
(she/her)
pi_148009939
quote:
Laast zei ik dat ik ging slapen toen we een tijdje aan het praten waren, ik zet mijn mobiel uit en de volgende dag zegt ze opeens: je ging toch slapen? knipoog haha
dit is een van de eerste tekenen van een stalker. ik zou z.s.m. al het contact verbreken
pi_148009942
Maak je niet druk om zulke kleine dingen, zegt vaak niet veel. Zorg ervoor dat je laat zien dat je haar leuk vindt en toon initiatief. Geef haar eens een knuffel om mee te beginnen..
pi_148009952

:O
pi_148010138
Ik denk dat ze je wel wil
pi_148010552
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 15:22 schreef TheStranger1158 het volgende:
Ik denk dat ze je wel wil
En dit.
(she/her)
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:53:53 #8
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_148011228
TS is onzeker
Kalverliefde O+
  zaterdag 27 december 2014 @ 15:56:31 #9
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_148011318
zeg vooral niet dat je dr leuk vind
pi_148012898
Niet teveel denken het kan van alles betekenen. Alleen zij weet wat ze ermee bedoelt en wat ze er niet mee bedoelt.
pi_148016406
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga haar maar gewoon mee uit vragen denk ik.
pi_148118719
Ze is vandaag mij opeens begonnen te negeren,,,, tijd om verder te gaan?
pi_148119059
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef TS4 het volgende:
Voor of na het mee uit vragen?
Whaaaat???? No money?
  maandag 29 december 2014 @ 23:17:31 #14
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_148119275
Denk dat ze je wel leuk vindt.
Gwn zeggen dat je d'r leuk vindt (in real life natuurlijk). Deed ik ook en het heeft gewerkt zou je kunnen zeggen.
Gr gr. de KLB Keizer
pi_148119323
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef TS4 het volgende:
Wat is negeren? Een paar uurtjes niet reageren op een WA berichtje?
Vreemd, op huwelijk rijmen alleen de woorden gruwelijk en afschuwelijk.
  maandag 29 december 2014 @ 23:22:42 #16
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148119600
Toen ik 16 was zei een meid in de nacht via sms, whatsap was er niet in die tijd.

'Was je maar bij me, ik hou van je etc.' Uiteindelijk was ze nog verliefd op een ander en betekende het niets, dus tja over een paar x'jes, die worden vaak naar iedereen gestuurd.
Liefde voor God
pi_148120150
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Ironisch. het volgende:

[..]

Wat is negeren? Een paar uurtjes niet reageren op een WA berichtje?
Bericht lezen en niet reageren... Wel de hele tijd online blijven.
pi_148120607
Nee, dat is niet een heel positief teken. Er kan nog steeds wel van alles aan de hand zijn, het zijn iig gemixte signalen... Is gelukkig bijna nooit het geval bij 16 jarige meisjes :')

Je hebt haar dus mee uit gevraagd en sinds je vraag heeft ze niets meer gezegd?
pi_148120665
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:39 schreef Ironisch. het volgende:
Nee, dat is niet een heel positief teken. Er kan nog steeds wel van alles aan de hand zijn, het zijn iig gemixte signalen... Is gelukkig bijna nooit het geval bij 16 jarige meisjes :')

Je hebt haar dus mee uit gevraagd en sinds je vraag heeft ze niets meer gezegd?
Nee niet mee uitgevraagd nog, dat wou ik persoonlijk doen.
pi_148121052
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:40 schreef TS4 het volgende:

[..]

Nee niet mee uitgevraagd nog, dat wou ik persoonlijk doen.
Dan zie je snel genoeg of ze je ziet zitten, WA zegt niet zoveel.
pi_148121513
oijo[pohnj]-jp

[ Bericht 98% gewijzigd door TS4 op 31-12-2014 12:38:33 ]
pi_148121977
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef TS4 het volgende:

[..]

Denk niet dat ik het nu nog zie zitten om haar mee uit te vragen... Ze komt volgende week pas weer terug dus ik zal wel zien of ze nog wat zegt ofzo..
Je vindt haar wel erg leuk zeg. Jullie hebben al een paar keer film gekeken maar nog niet gezoend. Ik kan me niet voorstellen dat ze je totaal niet leuk vindt als jullie al een paar keer hebben afgesproken in zo'n setting... Maarja, ik weet natuurlijk niet hoe jullie verder met elkaar praten/omgaan.
pi_148123193
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Ironisch. het volgende:

[..]

Je vindt haar wel erg leuk zeg. Jullie hebben al een paar keer film gekeken maar nog niet gezoend. Ik kan me niet voorstellen dat ze je totaal niet leuk vindt als jullie al een paar keer hebben afgesproken in zo'n setting... Maarja, ik weet natuurlijk niet hoe jullie verder met elkaar praten/omgaan.
Tja... Eerste meisje waar ik echt voor ga zeg maar. We praten gwn meestal veel, vaak ook erg over persoonlijke dingen. Verder is ze altijd een beetje aanrakerig ( ben ff woord hiervoor kwijt? ) en speels.
pi_148123310
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:28 schreef TS4 het volgende:

[..]

Tja... Eerste meisje waar ik echt voor ga zeg maar. We praten gwn meestal veel, vaak ook erg over persoonlijke dingen. Verder is ze altijd een beetje aanrakerig ( ben ff woord hiervoor kwijt? ) en speels.
Zoen d'r dan gewoon de volgende keer, lijkt me vrij duidelijk dit...
pi_148123397
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:31 schreef Ironisch. het volgende:

[..]

Zoen d'r dan gewoon de volgende keer, lijkt me vrij duidelijk dit...
Was ik ook van plan, maarja ik durf haar eigenlijk niet nu nog uit te vragen als ze zo blijft doen... :/
Dat zoenen ligt vrij gevoelig voor mij, omdat ik nog een groentje ben. Ik had de laaste tijd ook wel een goed gevoel over ons.
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:33:30 #26
401892 Helsinki
Avec persévérance.
pi_148123419
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 23:32 schreef TS4 het volgende:

[..]

Bericht lezen en niet reageren... Wel de hele tijd online blijven.
Ze is toch op vakantie? Waarom let je daar eigenlijk zo op?
pi_148123526
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:32 schreef TS4 het volgende:

[..]

Was ik ook van plan, maarja ik durf haar eigenlijk niet nu nog uit te vragen als ze zo blijft doen... :/
Dat zoenen ligt vrij gevoelig voor mij, omdat ik nog een groentje ben. Ik had de laaste tijd ook wel een goed gevoel over ons.
Het enige wat ik kan bedenken is dat het haar allemaal te lang duurt en dat ze nu interesse begint te verliezen.
pi_148123535
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:33 schreef Helsinki het volgende:

[..]

Ze is toch op vakantie? Waarom let je daar eigenlijk zo op?
Je hebt gelijk, maar ook vorige week toen ze op vakantie was reageerde ze altijd en deze week verder ook. LIjkt wel alsof ze van de ene naar de andere dag totaal anders naar mij kijkt.
pi_148123603
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:35 schreef Ironisch. het volgende:

[..]

Het enige wat ik kan bedenken is dat het haar allemaal te lang duurt en dat ze nu interesse begint te verliezen.
Ja dacht ik ook al een beetje aan. Maar ze is niet echt de type hiervoor denk ik. Ik ga het maar voor de rest van de week bekijken wat en of ze nog wat tegen mij zegt voordat ik haar weer school zie.
pi_148123607
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:35 schreef TS4 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, maar ook vorige week toen ze op vakantie was reageerde ze altijd en deze week verder ook. LIjkt wel alsof ze van de ene naar de andere dag totaal anders naar mij kijkt.
Klinkt als een vrij normaal meisje.
pi_148123799
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:36 schreef Ironisch. het volgende:

[..]

Klinkt als een vrij normaal meisje.
Is dat normaal?
pi_148123952
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:41 schreef TS4 het volgende:

[..]

Is dat normaal?
Wat is normaal hè, maar wispelturigheid is wel een veelvoorkomend kwaaltje onder puberende meisjes ja.
pi_148123980
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:44 schreef Ironisch. het volgende:

[..]

Wat is normaal hè, maar wispelturigheid is wel een veelvoorkomend kwaaltje onder puberende meisjes ja.
tja... erg irritant :/
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:46:11 #34
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148124036
TS4, er zijn twee mogelijkheden:

- dit wordt het eerste meisje dat je neukt, of

- dit wordt niet het eerste meisje dat je neukt.

In beide gevallen zul je in het vervolg van je leven (normaal gesproken) nog heel veel andere meisjes neuken. Het maakt dus per saldo niet zo heel veel uit of dit ene meisje daar wel of niet bij zit.

Ik zou zeggen, probeer haar te versieren. Niet geschoten is altijd mis. Gewoon recht op het doel af, niet teveel erom heen draaien. En ook: graag of niet. Ga er niet nodeloos veel tijd in investeren.

Succes, jongen.
pi_148124182
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:46 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
TS4, er zijn twee mogelijkheden:

- dit wordt het eerste meisje dat je neukt, of

- dit wordt niet het eerste meisje dat je neukt.

In beide gevallen zul je in het vervolg van je leven (normaal gesproken) nog heel veel andere meisjes neuken. Het maakt dus per saldo niet zo heel veel uit of dit ene meisje daar wel of niet bij zit.

Ik zou zeggen, probeer haar te versieren. Niet geschoten is altijd mis. Gewoon recht op het doel af, niet teveel erom heen draaien. En ook: graag of niet. Ga er niet nodeloos veel tijd in investeren.

Succes, jongen.
Bedankt, niet dat dit echt mn doel is met haar. Je hebt wel gelijk hoor, ik moet duidelijker zijn,
  dinsdag 30 december 2014 @ 00:52:59 #36
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148124325
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:49 schreef TS4 het volgende:

[..]

Bedankt, niet dat dit echt mn doel is met haar. Je hebt wel gelijk hoor, ik moet duidelijker zijn,
Niet je doel? Wat is dan wel je doel?

Mocht je trouwens verliefd zijn, dan is dat vervelend omdat dit je spontaniteit kan remmen. In dat geval kun je beter eerst wat oefenen met een ander meisje waar je niet verliefd op bent.
pi_148124391
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2014 00:52 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Niet je doel? Wat is dan wel je doel?

Mocht je trouwens verliefd zijn, dan is dat vervelend omdat dit je spontaniteit kan remmen. In dat geval kun je beter eerst wat oefenen met een ander meisje waar je niet verliefd op bent.
Weet niet of ik het verliefd kan noemen... Waar ik bij andere meisjes dat wel zou hebben heb ik dat bij haar niet terwijl ik wel me aangetrokken voel tot haar.
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:01:37 #38
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_148124587
Omdat je voor je gevoel moet bij haar, bij haar ben je bang te mislukken ;) . het is makkelijker gezegd dan gedaan en ik kon t ook niet toen (nu soms ook niet hoor) maar je moet gewoon schijt hebben en ervoor gaan. Wil ze, mooi! Wil ze niet, haar verlies.
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:07:50 #39
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148124743
Toen ik 16 was, lang geleden, was er ook een meisje dat ik wel leuk vond. We zaten met alle kinderen uit de klas op een verjaardagsfeestje. Zonder dat we hadden gepraat met elkaar, liep ik naar haar toe en begon haar direct te zoenen en te tongen. Natuurlijk schrok ze en duwde me weg. Okay, dan niet, dacht ik en ging weer wat anders doen. Echter, een week later zocht dat meisje me op toen ik op een zaterdag aan het werk was ergens. Vanaf dat moment spraken we wel met elkaar. De week daarop kwam ze weer en ze bleef dat maandenlang volhouden. Het was duidelijk dat ze verliefd op me geworden was. Op enig moment heb ik haar thuis opgezocht toen haar ouders weg waren. We hebben toen urenlang seks met elkaar gehad. Daarna hadden we gedurende een maand of drie een vaste relatie. En toen heb ik het weer uitgemaakt, want ik hield toch niet genoeg van haar. Ik was een ervaring rijker en zij een illusie armer.

Alle begin is moeilijk.
pi_148124847
Enige tips op wat voor moment ik haar zou moeten zoenen? Vorige keer werd ze opgehaald dus afscheidszoen zat er niet echt in...
  dinsdag 30 december 2014 @ 01:23:53 #41
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148125180
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 01:11 schreef TS4 het volgende:
Enige tips op wat voor moment ik haar zou moeten zoenen? Vorige keer werd ze opgehaald dus afscheidszoen zat er niet echt in...
Als jullie alleen zijn met elkaar, dan is elk moment goed genoeg. Als je twijfelt of ze wel wil, geef je haar eerst alleen een zoen op haar wang. Als begroeting of om haar ergens voor te bedanken.

Als ze daar goed op reageert, dan kun je haar daarna op haar mond zoenen. Je merkt vanzelf of dit in goede aarde valt. Zo niet, dan laat je het daar voor die keer bij. Zo ja, dan zoen je haar nog een keer op haar mond en probeer je haar langzaam te tongen. Adviezen over de techniek daarvan kun je elders op het web vinden.

Als jullie nooit alleen kunnen zijn met elkaar, dan wordt het lastig. Op feestjes kun je vragen of ze meegaat naar buiten voor wat "frisse lucht". Iedereen begrijpt wat daarmee wordt bedoeld. Eenmaal buiten zoek je naar een stil donker plekje ergens. Als ze met je meegaat, dan weet je dat je goed zit. En als ze niet wil, breng je haar weer netjes naar binnen.
pi_148125231
Oke bedankt voor je hulp! Alleen zijn zal zeker lukken als ik er nog mee uit vraag,
pi_148150428
----------------------

[ Bericht 100% gewijzigd door TS4 op 31-12-2014 12:39:10 ]
pi_148151133
Er stond toch ook dat jij online was geweest terwijl je mobiel uit stond? Dus die vinkjes zeggen ook niet altijd alles.
Hoe je het goed kan maken? Niet meer boos worden over dit soort dingen, haar alsnog mee uitvragen, een leuke date bedenken en het dan gezellig hebben en als het goed voelt, haar zoenen.
pi_148151350
-----------------------------

[ Bericht 57% gewijzigd door TS4 op 31-12-2014 12:42:00 ]
pi_148174706
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 08:43 schreef TS4 het volgende:
Blijkt dat ze me uiteindelijk niet negeerde maar dat haar mobiel kapot was gegaan. Had ik niet kunnen weten omdat er stond dat de berichten gelezen waren :/
Probeerde het goed te maken door een etentje aan te bieden, haar anntwoord was: Vast wel, moet nog ff kijken.
Ik voel me echt heel dom nu, we hadden de laaste tijd echt goed contact en elke dag maar gisteren dus niet en ik voel dat ik haar aan het verliezen ben... :/ Wat zou ik in deze situatie moeten doen?
  woensdag 31 december 2014 @ 09:02:22 #47
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_148174744
Ik neem aan dat je haar binnenkort wel weer ziet op school. Kijk hoe het dan gaat.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 31 december 2014 @ 11:49:15 #48
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_148179554
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2014 18:38 schreef TS4 het volgende:
Heb net gevraagd of ze een keer mee wou uiteten/bios ofzo...
Haar antwoord:
vast wel
kijk nog wel

wat moet ik hiermee? :/
was ze nog boos?
pi_148180236
quote:
6s.gif Op woensdag 31 december 2014 11:49 schreef jelfrikandel het volgende:

[..]

was ze nog boos?
Vandaag zei ze iets van: laat maar, heb gwn weinig tijd om op mijn mobiel te zitten.

Het is dus wel weer goed gekomen hoop ik.
pi_148181659
Wat fijn dat whatsapp in mijn tijd nog niet bestond en sms'en 23 cent per stuk kostte O+

Gratis pro tip:
trek je niks van haar aan en maak je eigen leven mooi. Als zij een dag niet reageert heeft ze daar redenen voor. Dat kan zijn:
- er is een andere jongen in haar leven gekomen die ze ook leuk vindt en waar haar aandacht nu aan op gaat
- je bent te opdringerig en te controlerend
- ze heeft gewoon andere dingen te doen dan de hele dag whatsappen

in alle 3 de gevallen 1 dikke vette oplossing: negeren. Of in ieder geval niet meer aandacht geven dan nodig is. En zéker niet gaan vragen waarom iemand niet terug whatsappt (!), dat werkt averechts. Niet uit jezelf het gesprek beginnen, dat kan uitlopen op volledige radiostilte maar so be it. Wees gewoon geen pussy en laat je leven niet leiden door 1 of andere chick waar je niet eens een relatie mee hebt.

Als je haar mee uitvraagt, moet je niet vragen of ze 'een keer mee wil naar de bios of uit eten ofzo', maar recht voor z'n raap een voorstel doen: bv. aanstaande vrijdag om 19.30 bij een bepaald restaurant of film. Als ze niet kan, doet ze vanzelf een ander voorstel. Als ze 'vast wel een keer' zegt geldt weer bovenstaande dikke vette pro tip: met rust laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')