Is gewoon om het berichtje er wat leuker eruit te laten zien.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:11 schreef TS4 het volgende:
1. sinds deze week eindigt ze elk gesprek met xxx'jes, betekent dit iets speciaals? Of kan ze dit naar iedereen sturen?
Ze was waarschijnlijk nog wakker en had je gesprek geopend. Doe ik ook zovaak, random gesprekken aanklikken als ik nog wakker ben. Of ze zat jullie gesprek terug te lezen omdat ze daar zin in had. Toen zag ze dus blijkbaar dat je nog online was.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:11 schreef TS4 het volgende:
2. Laast zei ik dat ik ging slapen toen we een tijdje aan het praten waren, ik zet mijn mobiel uit en de volgende dag zegt ze opeens: je ging toch slapen? knipoog haha
Blijkbaar stond ik daarna nog op online op whatsapp ofzo, maar ik vind het best raar dat ze dit heeeft gezien? Ik vond dit eigenlijk best tegenstrijdig met andere dingen van haar waarbij ze eerder ongeïnteresseerd lijkt..
dit is een van de eerste tekenen van een stalker. ik zou z.s.m. al het contact verbrekenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:11 schreef TS4 het volgende:
Laast zei ik dat ik ging slapen toen we een tijdje aan het praten waren, ik zet mijn mobiel uit en de volgende dag zegt ze opeens: je ging toch slapen? knipoog haha
Blijkbaar stond ik daarna nog op online op whatsapp ofzo, maar ik vind het best raar dat ze dit heeeft gezien? Ik vond dit eigenlijk best tegenstrijdig met andere dingen van haar waarbij ze eerder ongeïnteresseerd lijkt..
Voor of na het mee uit vragen?quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef TS4 het volgende:
Ze is vandaag mij opeens begonnen te negeren,,,, tijd om verder te gaan?
Wat is negeren? Een paar uurtjes niet reageren op een WA berichtje?quote:Op maandag 29 december 2014 23:08 schreef TS4 het volgende:
Ze is vandaag mij opeens begonnen te negeren,,,, tijd om verder te gaan?
Bericht lezen en niet reageren... Wel de hele tijd online blijven.quote:Op maandag 29 december 2014 23:18 schreef Ironisch. het volgende:
[..]
Wat is negeren? Een paar uurtjes niet reageren op een WA berichtje?
Nee niet mee uitgevraagd nog, dat wou ik persoonlijk doen.quote:Op maandag 29 december 2014 23:39 schreef Ironisch. het volgende:
Nee, dat is niet een heel positief teken. Er kan nog steeds wel van alles aan de hand zijn, het zijn iig gemixte signalen... Is gelukkig bijna nooit het geval bij 16 jarige meisjes![]()
Je hebt haar dus mee uit gevraagd en sinds je vraag heeft ze niets meer gezegd?
Dan zie je snel genoeg of ze je ziet zitten, WA zegt niet zoveel.quote:Op maandag 29 december 2014 23:40 schreef TS4 het volgende:
[..]
Nee niet mee uitgevraagd nog, dat wou ik persoonlijk doen.
Je vindt haar wel erg leuk zeg. Jullie hebben al een paar keer film gekeken maar nog niet gezoend. Ik kan me niet voorstellen dat ze je totaal niet leuk vindt als jullie al een paar keer hebben afgesproken in zo'n setting... Maarja, ik weet natuurlijk niet hoe jullie verder met elkaar praten/omgaan.quote:Op maandag 29 december 2014 23:55 schreef TS4 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het nu nog zie zitten om haar mee uit te vragen... Ze komt volgende week pas weer terug dus ik zal wel zien of ze nog wat zegt ofzo..
Tja... Eerste meisje waar ik echt voor ga zeg maar. We praten gwn meestal veel, vaak ook erg over persoonlijke dingen. Verder is ze altijd een beetje aanrakerig ( ben ff woord hiervoor kwijt? ) en speels.quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:04 schreef Ironisch. het volgende:
[..]
Je vindt haar wel erg leuk zeg. Jullie hebben al een paar keer film gekeken maar nog niet gezoend. Ik kan me niet voorstellen dat ze je totaal niet leuk vindt als jullie al een paar keer hebben afgesproken in zo'n setting... Maarja, ik weet natuurlijk niet hoe jullie verder met elkaar praten/omgaan.
Zoen d'r dan gewoon de volgende keer, lijkt me vrij duidelijk dit...quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:28 schreef TS4 het volgende:
[..]
Tja... Eerste meisje waar ik echt voor ga zeg maar. We praten gwn meestal veel, vaak ook erg over persoonlijke dingen. Verder is ze altijd een beetje aanrakerig ( ben ff woord hiervoor kwijt? ) en speels.
Was ik ook van plan, maarja ik durf haar eigenlijk niet nu nog uit te vragen als ze zo blijft doen... :/quote:Op dinsdag 30 december 2014 00:31 schreef Ironisch. het volgende:
[..]
Zoen d'r dan gewoon de volgende keer, lijkt me vrij duidelijk dit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |