quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:38 schreef grijkers het volgende:
10.4
Fifty fifty is 18:18
De Nederlandse titel (met " de") past qua lettersDat is knap gevonden! En dat maakt het vervolg op deze wel erg lastig, als we op deze manier 50:50 moeten vinden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap de 18:18 niet helemaal, geloof ikquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:45 schreef plavuizen het volgende:
[..]
Dat is knap gevonden! En dat maakt het vervolg op deze wel erg lastig, als we op deze manier 50:50 moeten vinden!
In het Wikipedia artikel staat dat 18 bemanningslieden overboord werden gezet en 18 muiters aan boord blevenquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:55 schreef graadje het volgende:
[..]
Ik snap de 18:18 niet helemaal, geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:38 schreef kingwilliam het volgende:
15.5Dit is een bericht uit 2013.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn Dennis heet Igorquote:Op zaterdag 27 december 2014 17:54 schreef graadje het volgende:
[..]
Dit is een bericht uit 2013.....
Excuus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 17:54 schreef graadje het volgende:
[..]
Dit is een bericht uit 2013.....
Hoe kan het dat "wij" hier op dit forum dit nog niet weten, dan?quote:
Vooruit danquote:Op zaterdag 27 december 2014 18:14 schreef kingwilliam het volgende:
[..]
Hoe kan het dat "wij" hier op dit forum dit nog niet weten, dan?
En dus ook nog niet weten hoe Igor van zijn achternaam heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kan best nog helemaal fout zijn, daarom
quote:Op zaterdag 27 december 2014 18:24 schreef grijkers het volgende:
[..]
Vooruit danokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar kan best nog helemaal fout zijn, daarom
dankjewel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.231044
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.231044
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 22:11 schreef gouddelver het volgende:
Ger, ik heb het boek ook gezien, maar ik kon de link niet leggen met de de kast.Waarschijnlijk slaat 'Uit de kast"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 21:44 schreef chess4fun het volgende:
5.7Ik heb het filmpje bekeken, maar kan het fragment van de JKWT niet terugvindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 00:32 schreef graadje het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje bekeken, maar kan het fragment van de JKWT niet terugvinden
quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:59 schreef graadje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk slaat 'Uit de kast"Nee, op de schrijver die achter een pseudoniem schuilgaat. Ben vanochtend verder gegaan en vind meteen 13.10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 09:39 schreef willvlas2 het volgende:
[..]Dan heb ik een ander filmpje van haar gezien; het ging over goed eten in bejaardenhuizen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 12:08 schreef graadje het volgende:
[..]
Dan heb ik een ander filmpje van haar gezien; het ging over goed eten in bejaardenhuizen.
quote:Op zondag 28 december 2014 14:32 schreef gouddelver het volgende:
13.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 14:56 schreef willvlas2 het volgende:
13.1Heel goed! Het antwoord is dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door mcm-soft op 28-12-2014 16:21:14 ]
quote:Op zondag 28 december 2014 16:11 schreef mcm-soft het volgende:
Geweldig gevonden! Instinker omdat dit toernooi in 2013 voor het laatst gespeeld werd op deze plaats. Vraag 12 is nu dus opgelost. Veel dank allemaal voor het doorzettngsvermogen. Nog maar enkele te gaan . . . .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 16:26 schreef 231044 het volgende:
5MbH is een van oorsprong Belgisch programma; zou dus kunnen. Ik kan van de nog ontbrekende knarren geen geschikte trefwoorden bedenken (alles met Toyota en tijgerprint loopt op niets uit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door astronautje op 28-12-2014 20:24:07 ]
quote:Op zondag 28 december 2014 16:30 schreef astronautje het volgende:
13.4 ??Ben ik ook tegengekomen, maar ik vind hem niet zo sterk. Misschien in reserve houden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 16:35 schreef graadje het volgende:
Ik heb toch wat twijfels over 13.6.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 16:43 schreef astronautje het volgende:
[..]Dat klinkt beter.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 28 december 2014 17:02 schreef grijkers het volgende:
[..]bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:44 schreef __Nele__ het volgende:
6.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:45 schreef __Nele__ het volgende:
6.7_Nele_, heb toch wat twijfels bij deze antwoorden. Bij de eerste kan ik het 40x16 niet terugvinden, en de tweede ligt niet in de juiste provincie. Nog even verder zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 19:52 schreef Goonster het volgende:
over 5.9Ik ben er wel van overtuigd. dat zij het is. Maar haar echte naam is anders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat moet je nu invullen?
quote:Op zondag 28 december 2014 20:19 schreef 231044 het volgende:
13.4Vind ik niet zo sterk, maar wie weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plavuizen, daar denk ik voorlopig nog niet aan. Eerst maar eens voldoende antwoorden vinden. We hebben nog de tijd....quote:Op zondag 28 december 2014 20:54 schreef plavuizen het volgende:
Begint er bij iemand al een begin van de spreuk te komen? Dan komt namelijk het volgende deel van de puzzel: de instructie voor het slotwoord. Vorig jaar waren daarvoor uitzonderingen per vraag nodig. Heb nu nog geen idee hoe we straks verder komen...
quote:Op zondag 28 december 2014 20:54 schreef graadje het volgende:
[..]
Vind ik niet zo sterk, maar wie weet.Ik heb 2 vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah mooi, dan gaat het idd wel passen! Ik denk dat ik dan voorlopig even voor de langste versie ga.quote:Ik ben er wel van overtuigd. dat zij het is. Maar haar echte naam is anders:
Als ik mijn lijstje van vraag 13 bekijk,quote:
quote:Nog zo eentje zonder passend fragment, maar wellicht toch dezelfde persoon??
5.5't Is hem beslist, zelfs de wandelstok klopt. Maar het fragment is moeilijk te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier is ie dan (op een ander filmpje, er zijn nl meerdere filmpjes met deze persoon)quote:Op zondag 28 december 2014 22:31 schreef willvlas2 het volgende:
[..]
't Is hem beslist, zelfs de wandelstok klopt. Maar het fragment is moeilijk te vinden.
quote:Op zondag 28 december 2014 23:08 schreef graadje het volgende:
[..]
Hier is ie dan (op een ander filmpje, er zijn nl meerdere filmpjes met deze persoon)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 02:07 schreef Goonster het volgende:
Beetje meh, maar het kan en past, dus:
13.3Ik heb een andere:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 december 2014 17:02 schreef grijkers het volgende:
[..]ik kan het betreffende plaatje niet vinden op internetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij wel?
quote:Op maandag 29 december 2014 11:01 schreef kingwilliam het volgende:
[..]
ik kan het betreffende plaatje niet vinden op internet
jij wel?
grijkers, wat vul dan als naam in? Aantal letters wordt lastig.quote:Op maandag 29 december 2014 09:52 schreef grijkers het volgende:
Ik heb een andere:
SPOILER1
http://www.bol.com/nl/p/t(...)ts/1001004001522440/
quote:Op maandag 29 december 2014 14:15 schreef graadje het volgende:
[..]
grijkers, wat vul dan als naam in? Aantal letters wordt lastig.zonder Martina. En halfgodinnen vind ik ook goddelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 18:28 schreef gouddelver het volgende:
10.1 Mogelijk alternatief, ben namelijk niet zo gelukkig met het huidige antwoord, eigenlijk te kort en ik mis de fifty/ fiftyen het zingen???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 19:11 schreef koinon1 het volgende:
13.2Mooi gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 december 2014 20:58 schreef grijkers het volgende:
De laatste van deze categorie?
13.9Goede vondst! Als we ervan uitgaan datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. goed is, is dit de laatste, ja.
En bij 13.3 hebben we twee gegadigden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
13.9Moet dit niet 13.5 zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 21:02 schreef 231044 het volgende:
10.2Kun je nog even uitleggen wat deze met 50/50 te maken heeft? Lijkt zo anders dan de andere antwoorden die hier gesuggereerd zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
13.5 ????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
13.9Ik zie het verband met de vraag niet???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.231044![]()
13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
6.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 09:37 schreef gouddelver het volgende:
10Orginele gedachte! Kom er echter nog niet verder mee helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op JCS wordt gehint op mosterd als kern van deze vraag. Dat zou consistent zijn met deze suggestie van leeftijd 50 jaar, met Sara en Abraham. Benjamin is dan al een uitbreiding, maar hoeveel meer aanduidingen voor leeftijd zijn er eigenlijk?
Of het moet gaan om zogenaamde [url=eponiemen]https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/nieuwsgierig-aagje-aagje[/url], dan hebben we nog even te gaan...![]()
10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.231044![]()
10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.231044![]()
1.7 dus en niet 10.7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
1.7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.231044![]()
1.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
1.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
Ik heb nog een probleem met categorie 12; toen ik krap 2 weken geleden een uitdraai maakte van de opgave, stonden de plaatjes in een andere volgorde dan nu. Er is ook al eerder iemand geweest die het had over de verwarring tussen 12.5 en 12.9. Maar er blijkt meer door elkaar gehusseld te zijn.
Als ik uitga van de aanvankelijke volgorde die ik downloadde 1 t/m 10, dan is die volgorde nu: 2-1-3-4-6-7-8-9-5-10. Belangrijker is natuurlijk de juiste volgorde van de antwoorden. Ik hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 12:37 schreef fok-je het volgende:
Ik heb nog een probleem met categorie 12.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben begonnen met 2, als het dopingzondaars moeten zijn danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij 15.7 dacht ik aan de hele discussie over zwarte piet, maar kan geen antwoord vinden van 10 letters. Wellicht inspireert dit anderen voor verder zoeken.![]()
12SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.12.1
International Tennis Hall of Fame Newport, richmond;
Winnaar 2014: Lleyton Hewitt
12.2
Austrian Open in Kitzbuhel 2014: David Goffin
12.3
Family Circle Tennis center, Charleston usa; winnaar 2014 Family Circle Cup: Andrea Petkovic
12.4
Crédit Agricole Suisse Open Gstaad, zwitserland; winnaar 2014: Pablo Andujar
12.5
Barcelona Open Banc Sabadell, winnaar 2014: Kei Nishikori
12.6
Boedapest, Romai Tennisakademia, Hungarian Grand Prix voor vrouwen. Laatste winnares 2013: Simona Halep
12.7
Guangzhou International Tennis Center;
Winnares 2014: Monica Niculescu
12.8
PTT Pattaya Open; Thailand, winnares 2014: Jekaterina Makarova
12.9
Umag, Kroatie; Vegeta Croatia Open Umag, Winnaar 2014 Pablo Cuevas
12.10
Atlanta, Georgia, USA; BB&T Atlanta Open 2014: John Isner![]()
Zou 15.3 kunnen zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kan alleen de koppeling aan "gered"' nog niet vinden.![]()
15.3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 29 december 2014 03:30 schreef Goonster het volgende:
Jeu! Nog eentje voor t slapengaan waar ik dan wel blij van word:
1.2Op Jasper wordt een heel ander antwoord gesuggereerd: het adres van Treslong, Hillegom is Parklaan 5. Het antwoord van 10 letters voor de fab4 is dan niet moeilijk meer. Wat nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ger![]()
10.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verband met fifty:fifty zou zijn dat het fossiel ook naar Angela Jolie had kunnen gaan.![]()
10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
9.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:10 schreef gerrijkers het volgende:
10.1Ehmmm, hoe plaatsen wij Mick in de 11 hokjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het verband met fifty:fifty zou zijn dat het fossiel ook naar Angela Jolie had kunnen gaan.![]()
10.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.231044![]()
1.4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerder was hiervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gesuggereerd, maakt dat we dus weer moeten kiezen... Pluspunt voor Erni's antwoord is het voornaam en achternaam heeft.![]()
Hadden we 2.3 al? Deze meneer lijkt daar bij te passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weet niet of ie goed is, maar heeft in ieder geval niks met doping van doen.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:56 schreef Goonster het volgende:
Hadden we 2.3 al? Deze meneer lijkt daar bij te passenHet hoeft niet per se met doping van doen te hebben;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weet niet of ie goed is, maar heeft in ieder geval niks met doping van doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2014 22:56 schreef Goonster het volgende:
Hadden we 2.3 al? Deze meneer lijkt daar bij te passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Weet niet of ie goed is, maar heeft in ieder geval niks met doping van doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2.9 ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1.4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
2.4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 02:50 schreef __Nele__ het volgende:
2.4Lijkt een prima vondst, maar 'het luchtje van Abraham'?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
2.4SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.8quote:Op woensdag 31 december 2014 15:40 schreef __Nele__ het volgende:
10.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
10.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:56 schreef erikb667 het volgende:
10.6Zeer goede suggesties, erikb667SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 28 december 2014 19:52 schreef Goonster het volgende:
over 5.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
5.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nele 10.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.231044![]()
10.9[spoiler]misschien wat te ver gezocht maar zijn beste vriend was Abraham Lincoln
https://www.google.nl/url?231044![]()
10.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.231044![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 18:15 schreef 231044 het volgende:
10.9Tel de letters.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://nl.wikipedia.org/wiki/Holland_op_zijn_smalst[spoiler][/spoiler]![]()
10.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
15.10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder wens ik jullie een 2015 met veel goede antwoorden!Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
15.7
Nieuw jaar, nieuwe kansen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
2.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iedereen de beste wensen.
@erikb667 15.7 Ik denk, als ik naar de zin kijk dat de letter r op plaats 7 moet komen.![]()
Ik heb geen administratie bijgehouden. Welke vragen staan eigenlijk nog open?quote:Op donderdag 1 januari 2015 11:38 schreef gouddelver het volgende:
Iedereen de beste wensen.
@erikb667 15.7 Ik denk, als ik naar de zin kijk dat de letter r op plaats 7 moet komen.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
15.8
Nog een poging:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
bijna teveel om op te noemen (bij mij)
1.6, 1.8, bijna alles van 2 (behalve 2.3 en 2.4 aannemende dat het wielrenners betreft), 4.3,4.4,4.6,4.8,4.9, bijna alles van 6 uitgezonderd 6.1, 10.2, 10.7, 10.8, 10.10,11.5,11.6,11.7,11.10, bijna alles van 14, behalve 14.3 en 14.8, 15.2,7,8,9.![]()
6.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
doodlopende weg bij 6?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die had ik al eerder gesuggereerd mcm-soft, maar is in Zuid-Holland. We zoeken het bij de Noordelijke buren.
Gelukkig nieuwjaar trouwens voor allen hier!![]()
Heb je dan 5.4 en 5.10? Dank!quote:Op donderdag 1 januari 2015 12:04 schreef gouddelver het volgende:
bijna teveel om op te noemen (bij mij)
1.6, 1.8, bijna alles van 2 (behalve 2.3 en 2.4 aannemende dat het wielrenners betreft), 4.3,4.4,4.6,4.8,4.9, bijna alles van 6 uitgezonderd 6.1, 10.2, 10.7, 10.8, 10.10,11.5,11.6,11.7,11.10, bijna alles van 14, behalve 14.3 en 14.8, 15.2,7,8,9.![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:08 schreef mcm-soft het volgende:
14.3 is hier al eerder gesuggereerd (weet niet meer door wie):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 14.8 heb ik twee suggesties:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zei al, teveel om op te noemen, daartoe behoren ook helaas 5.4 en 5.10. Bij 14 denk ik dat het getal deze keer niet in het antwoord staat. Tijd zal het leren.![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2015 10:56 schreef erikb667 het volgende:
15.7
Nieuw jaar, nieuwe kansen.En waarom onverteerbaar??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor 1.8 vind ik het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1.8: deze is misschien beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 januari 2015 19:24 schreef kareleen het volgende:
1.8: deze is misschien beterKareleen, ik vind 'm subliem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Koolstof is slecht verteerbaar, maar ik ruil het antwoord graag in voor een betere vondst. JKWT is dit jaar trouwens ook slecht verteerbaar met rubrieken (2,6 en 10) die nog steeds onduidelijk zijn.quote:Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
Koolstofnanobuizen zijn een van de sterkste materialen die bekend zijnBoeren en swienen worden knorrende vet.![]()
de c's moet je even negeren, ik lees dan mogelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De posities van de c's zijn mogelijk van belang voor het slotwoord.![]()
waarschijnlijk is 15.5 fout, dan wordt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op 5 komt waarschijnlijk een c.
[ Bericht 6% gewijzigd door gouddelver op 01-01-2015 22:22:16 ]![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door __Nele__ op 02-01-2015 00:42:57 ]![]()
14.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
15.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
15.5 natuurlijk!
14.2 stond ook op mijn lijstje van mogelijkheden, maar de koppeling met 14 lijkt me zwak.![]()
14.4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
4.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1.4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:49 schreef erni het volgende:
4.9Mooi gevonden, Erni.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.1 Weet niet zeker of iemand dit al gevonden had?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:39 schreef erni het volgende:
10.1 Weet niet zeker of iemand dit al gevonden had?@ Erni: Wat is de connectie met 'leren zingen' ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:33 schreef erikb667 het volgende:
14.2Ik heb nog geen antwoord maar zat te denken aan Nick Low, Paul Simon en nog iemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ger![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
quote:Op woensdag 31 december 2014 21:19 schreef Oscar60 het volgende:
10.1ik vind dit antwoord op 10.1 geloofwaardigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.231044![]()
14.7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
14.7 antwoord zou best goed kunnen zijn, geen idee wat er staat in de zin op die plek.
categorie 6: Hierbij is steeds uitgegaan van Noord-Holland, maar klopt dat wel? Mogelijk alternatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef gouddelver het volgende:
14.7 antwoord zou best goed kunnen zijn, geen idee wat er staat in de zin op die plek.
categorie 6: Hierbij is steeds uitgegaan van Noord-Holland, maar klopt dat wel? Mogelijk alternatiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
Dan zou 6.7 ook op z'n plaats vallen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 6.6 hebben ik al een keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorgesteld, zou dan ook weer passen.
Maar wel raar, om de serie provincies dan niet af te maken... Rare jongens, die Makers.![]()
6.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
6.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
6.1 Ik denk dat deze beter isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:46 schreef gouddelver het volgende:
6.1Leuke vondst, maar de vraag bij cat. 6 is Wat of waar? Niet wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
45.500.000 hits in 0,53 seconden. Moet snel te vinden zijn. Had al eerder alle tellingen van het Eurovisie Songfestival nagekeken maar niets gevonden.
Ger![]()
4.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
6.8?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
6.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.231044![]()
6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
4.4 wie helpt me verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:45 schreef jjdruiff het volgende:
4.4 wie helpt me verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
categorie 2
Ik zag net op jcs dat er een alternatieve denkrichting is voor 2.
Ik denk dat dat thema dan isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
cat 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:44 schreef jjdruiff het volgende:
cat 6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:39 schreef gouddelver het volgende:
categorie 2
Ik zag net op jcs dat er een alternatieve denkrichting is voor 2.
Ik denk dat dat thema dan isUitstekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
6.4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:12 schreef erikb667 het volgende:
[..]
UitstekendHet is aantrekkelijk. Ik heb vorig jaar minstens een dag al naar wielrenners in de eerste wereldoorlog zitten zoeken. De neige die bij mij tot nu toe past isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heeft een (bronzen) medaille gewonnen op het WK en werd later piloot; de bak is dan het cryptische vliegtuig![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:42 schreef gerrijkers het volgende:
[..]
Het is aantrekkelijk. Ik heb vorig jaar minstens een dag al naar wielrenners in de eerste wereldoorlog zitten zoeken. De neige die bij mij tot nu toe past isKan over deze wielrenner niets vinden van 'WK' en 'piloot'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heeft een (bronzen) medaille gewonnen op het WK en werd later piloot; de bak is dan het cryptische vliegtuig
Vraag 2.10 komt mij bekend voor, maar kan hem bij vroegere KWTT's niet terug vinden...![]()
Sorry sorry sorry,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:59 schreef graadje het volgende:
[..]
Kan over deze wielrenner niets vinden van 'WK' en 'piloot'.
Vraag 2.10 komt mij bekend voor, maar kan hem bij vroegere KWTT's niet terug vinden...
Ik heb me vergist, het was een andere!
[spoiler][ Octoave Lapize, http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=30837 /spoiler]![]()
Helaas 12 letters.....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:15 schreef gerrijkers het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry,
Ik heb me vergist, het was een andere!
[spoiler][ Octoave Lapize, http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=30837 /spoiler]![]()
Het is tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef graadje het volgende:
Het is tochIk zie hem op die pagina ook als Octoave, en dan is het 13SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?![]()
Maar verder overal Octave; vergeten dus maarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:53 schreef gerrijkers het volgende:
[..]
Ik zie hem op die pagina ook als Octoave, en dan is het 13![]()
Ik denk dat het veel algemener is dan wielrenners
2.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:47 schreef gouddelver het volgende:
Ik denk dat het veel algemener is dan wielrenners
2.8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:20 schreef gouddelver het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
2.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:04 schreef erikb667 het volgende:
[..]Volgens mij is de volgorde van de plaatsnamen dan verkeerd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:45 schreef erikb667 het volgende:
6Andere suggestie: langeafstandswandelpad 5 is het Kustpad. Dat zou diverse zaken verklaren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2.7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Plavuizen: YES!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:15 schreef plavuizen het volgende:
[..]
Andere suggestie: langeafstandswandelpad 5 is het Kustpad. Dat zou diverse zaken verklaren!![]()
2.10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
6.9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
ZinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door __Nele__ op 03-01-2015 23:26:10 ]![]()
Als ik zo naar mijn spreuk en m'n antwoorden kijk, heb ik aantal fouten. Heeft iemand hier de juiste antwoorden? (aannemende dat de spreuk goed is...):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest moet ik nog checken. Lijken ook paar vreemde opeenvolgende medeklinkers te zitten.![]()
7.5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ZinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
10.7SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.