SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:44 schreef __Nele__ het volgende:
LiedIk vraag me af of we er daarmee zijn. Nogmaals: dat zou te simpel zijn. Elke categorie heeft een letter en daar moet m.i. iets mee. Maar wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 23:44 schreef __Nele__ het volgende:
LiedLet wel, hierboven zijn twee verschillende notenreeksen genoemd voor hetzelfde lied. Ook dat moeten we dan zeker weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boeren en swienen worden knorrende vet.
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:40 schreef erikb667 het volgende:
Als dat zo is, zijn de antwoorden van 13.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en 14.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. fout.![]()
Hierboven is al een alternatief voor 13.6 gepost, die wel de goede letter oplevert. Blijft over 14.6, en natuurlijk 2.7. Wie?![]()
quote:Op maandag 12 januari 2015 11:40 schreef erikb667 het volgende:
Waarom zou je het lied nog moeten transponeren? Dan hadden de Makers toch gewoon die in G kunnen gebruiken? Of is de "officiele" versie in C?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Liedje is oorspronkelijk in A geschreven (een blues in A). Afhankelijk van het instrument zul je vaak moeten transponeren. Voor gitaar is in A. Misschien wilden ze het nog een beetje moeilijker maken.
Het liedje "Wij zijn de Wuppies" van vadertje A lijkt er trouwens ook wel op; geen muziek van te vinden.
Ik heb me ook zitten afvragen of de afstanden tussen de stopletters niet een indicatie geven van de lengte van de noot, bv 8 hokjes is een kwartnoot - maar goed, ik kom er niet uit dit jaar, vrees ik.
[ Bericht 17% gewijzigd door erikb667 op 12-01-2015 14:48:38 ]Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
Volgens mij blijft nog cruciaal: 14.6 (A), 2.7 (G) én 6.4 (E)!quote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef plavuizen het volgende:
Hierboven is al een alternatief voor 13.6 gepost, die wel de goede letter oplevert. Blijft over 14.6, en natuurlijk 2.7. Wie?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hokt niet op en spreukt niet in.![]()
Allen bedankt, voor 't overleg en de afstemming.
Nu nog even wachten, en dan de zalige rust, die we tijdens de kerst nauwelijks gehad hebben.
En de voorbereiding op de nieuwe klus in december 2015.
Want de makers weten vast niet van ophouden.![]()
Ik sluit me bij @fok-je aan.
Bedankt voor het samen brainstormen en het zoeken naar antwoorden op deze - zeker dit jaar - moeilijke JKWT.
En hopelijk tot eind dit jaar....![]()
Bedankt allen die hier aan meegewerkt hebben. Graag tot volgend jaar, want zo'n puzzel los je niet in je eentje op.![]()
Ook mijn dank voor de samenwerking. Dit jaar kon ik aan het eind alleen geen Google meer zien.Boeren en swienen worden knorrende vet.![]()
Ook mijn dank. Ik heb helaas te weinig tijd gehad om goed te puzzelen. Volgende keer toch anders regelen.....![]()
Hartelijk bedankt allemaal voor jullie inbreng!
Ik heb zelf de afgelopen weken helaas heel weinig tijd gehad.
En de makers hebben het ook wel erg moeilijk gemaakt.
Hopelijk tot de volgende keer!![]()
Tsss...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hokt niet in en spreukt niet op, maar toch....![]()
Oost- en West-Souburg, de (voormalige) gemeente waar het IK-eiland onder valt, zou passen ... Maar ja, te laat.
Jullie ook allemaal tot volgend jaar!![]()
NOODKREET.
Doet er nog iemand aan de Drvkproef mee van De Drvkkery?
Heb nog één onzeker antwoord.
Wie trekt mij los?
Vraag 4: Uit het nieuws in 2014.
4.3 Hogere macht aangeschreven.
Moet vanavond al ingezonden worden.....
Forum Opties Forumhop: Hop naar: