Waarom geen internetradio?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:47 schreef essnhills het volgende:
Wat een timing dit
We zitten met mijn radio te klooien met kabeltjes enzo. Eindelijk knap ontvangst, krijg je neteen dit voor je kiezeb
Goed nummerquote:
Niet stiekem hoor.quote:
Okay ik heb ook wel meegezongen netquote:
Volgend jaar samen luisteren?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Dit nummer ga je appreciėren als je nooit meer in Nederland zal wonen.
Wel engelsmannen die frans proberen. Zie allo alloquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:49 schreef Molurus het volgende:
deze zanger heeft ook echt een accent.
Zijn er eigenlijk fransen die zo dapper zijn geweest om engelstalig te zingen?
Charles Aznavour heeft meerdere Engelstalige nummers.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:49 schreef Molurus het volgende:
Gaat prima. Nederlanders kunnen het ook. Gouden oorringquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:50 schreef Kingstown het volgende:
Duitse bands die in het Engels zingen. Moeten we niet willen.
Charles Aznavourquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:49 schreef Molurus het volgende:
Omdat ik wil dat mijn radio met knappe boxen het gewoon doet en ik niet eerst per se mijn supertrage laptop aan moet zetten?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom geen internetradio?
Daft Punk.quote:
Ik vind het wel wat hebbenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:50 schreef Kingstown het volgende:
Och, Modern Talking had er ook wel succes meequote:Op zaterdag 27 december 2014 14:50 schreef Kingstown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |