als ik in mijn sig die #2 ariana fan naar #1 ariana fan mag veranderen doe ik hetquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lief.
Ik hoop dat er meer mensen zo denken.
Denken dat jij mij ergens toe kan dwingenquote:
Gedeeltelijke #1 fan ook goed?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik in mijn sig die #2 ariana fan naar #1 ariana fan mag veranderen doe ik het
Tuurlijk mattiequote:
Denken dat jij een eigen wil hebtquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denken dat jij mij ergens toe kan dwingen
Denken dat toto dat niet kan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Denken dat jij mij ergens toe kan dwingen
quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:27 schreef deadprez het volgende:
Saved by the Bell-acteur gearresteerd
haha wtf, screech
Treinen zijn tof, romantiek.quote:
Ah jij bent dus dikke vriendjes met Socios en Dr.Flash?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Treinen zijn tof, romantiek.![]()
In Nederland en Fryslan vind ik niet veel aan treinen, maar Tsjechische treinen zijn echt geweldig.Servische treinen ook, Wit-Russische treinen
, Oekrainse treinen
Ik heb een andere associatie met jou en treinenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:30 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Treinen zijn tof, romantiek.![]()
In Nederland en Fryslan vind ik niet veel aan treinen, maar Tsjechische treinen zijn echt geweldig.Servische treinen ook, Wit-Russische treinen
, Oekrainse treinen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |