Weet ik veel, kies gewoon zelfquote:
Koop gewoon een ps4.quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
voor een nieuwere assassins's creed moet ik een andere videokaart aanschaffen, hij trekt deze al amper
ik kan unity al niet spelen op mijn eigen pcquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
voor een nieuwere assassins's creed moet ik een andere videokaart aanschaffen, hij trekt deze al amper
Maar jullie kunnen GTA V niet spelen.quote:
ps4 versie van gta v komt maandag binnenquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar jullie kunnen GTA V niet spelen.
Nicequote:Op zaterdag 27 december 2014 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ps4 versie van gta v komt maandag binnen
alsof ik far cry voor de volle prijs koopquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je ps4 had konden we nu co-op far cry spelen
Welk einde had je gekozen?quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al uitgespeeld op ps3 maar ik wil het nog een keertje uitspelen in first person
Ik heb ook nog een PS3 hoor waar ik GTA V op speelquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar jullie kunnen GTA V niet spelen.
Ah okéquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een PS3 hoor waar ik GTA V op speel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]Zoals het hoort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:40 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zo. Die ellende hebben we ook weer overleefd.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:(she/her)
quote:Op zaterdag 27 december 2014 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |