Die staat op mijn stemlijstje voor volgend jaar. Ik ga alleen nog op nummers uit de tweede helft of van buiten de lijst stemmen. Die eerste 1000 hebben mijn stem niet nodigquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
volgend jaar op kodachrome stemmen, die valt er bijna uit
Dat zeiden n00bie en ik al hoorquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Werewolves of London zat ook in All Summer Long (is hier nog niet gezegd)
Geweldig he? Mijn vader heeft een geweldige installatie aan zijn tv gekoppeld en daar gaat de dvd regelmatig keihardquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:39 schreef Jane het volgende:
Laatst nog Concert in Central Park zitten kijken.
Jawel. Queen weer op 1 krijgen. Die sowieso op 1 staan volgend jaar. Want nu gaat men er zeker op stemmenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat op mijn stemlijstje voor volgend jaar. Ik ga alleen nog op nummers uit de tweede helft of van buiten de lijst stemmen. Die eerste 1000 hebben mijn stem niet nodig
Die heb ik ook nog op dvd. Heel af en toe kijk ik hem. Ik denk dat ik hem na de top2000 weer eens uit de kast haal. Sinds Kodachrome kriebelt het alweer bij mij.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:39 schreef Jane het volgende:
Laatst nog Concert in Central Park zitten kijken.
Dat heeft iedereenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:41 schreef Uccie het volgende:
Ik vind Simon zonder Grfunkel een stuk beter aan te horen dan Garfunkel zonder Simon.
O, dan heb ik daar overheen gelezen. Dat gebeurt nogal snel als de topics zo snel gaan.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zeiden n00bie en ik al hoor
kut die ken ik ook nogquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond zijn nummer over een doodgewone kat beter
Dat zeg ik bij elk nummer uit Volendamquote:
Gaat er sowieso komen hoor.quote:
nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:43 schreef Molurus het volgende:
Is het heel erg als dit helemaal niet mijn ding is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |