Ja het was weer genietenquote:
De mijne zou op Blof stemmenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hier heeft m'n pa op gestemd
Het haar wordt elk jaar langer. Er komt een nieuwe 60s aan, dat kan niet anders.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:29 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het haar wordt elk jaar langer. Er komt een nieuwe 60s aan, dat kan niet anders.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het haar wordt elk jaar langer. Er komt een nieuwe 60s aan, dat kan niet anders.
Het wordt tijd dat de jeugd weer vooral naar gitaarmuziek luistert.quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Het is idd om te janken..quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me af of ik over 30 jaar ook sentimenteel word van DJ Tiesto.
ik moet er nu al van huilenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vraag me af of ik over 30 jaar ook sentimenteel word van DJ Tiesto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |