quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een grapje
beter was die vraag geen fatoe
Ja weet ik veel, ik miste dat "grapje"quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH WAT HET BETEKENT WAAROM MOET JE GOOGLEN
Gebrek aan vertrouwen, daarom zit S_Z niet in knokploeg, onbetrouwbare hond dat het is. Hem kennende zou hij zelfs zusters van toot kapotneukenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH WAT HET BETEKENT WAAROM MOET JE GOOGLEN
Lolquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet net als Frank een straattaalwoordenboek bijhouden
ik heb geen medelijden met oudjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik miste dat "grapje"
Man man ... heb medelijden Hermann, ik ben al blij als mijn looprek kan vinden
Heeft Toot zusjes??????????????????????????????????quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gebrek aan vertrouwen, daarom zit S_Z niet in knokploeg, onbetrouwbare hond dat het is. Hem kennende zou hij zelfs zusters van toot kapotneuken
Ik doe toch ook aardig tegen jou? Terwijl, ik heb een hekel aan mongooltjes....quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb geen medelijden met oudjes
beetje raar om mongooltjes erbij te halen want ik heb geen correlatie met mongooltjesquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik doe toch ook aardig tegen jou? Terwijl, ik heb een hekel aan mongooltjes....
R=1quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje raar om mongooltjes erbij te halen want ik heb geen correlatie met mongooltjes
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Correlatie
ik heb geen zin om heel dat betoog te lezen om te weten wat R=1 betekentquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Correlatie
quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:42 schreef Fylax het volgende:
m3t die jian
UTO / [SC #891]Kerstkaters deel 8
Wat doe je dan ook in UTO..quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:42 schreef Fylax het volgende:
m3t die jian
UTO / [SC #891]Kerstkaters deel 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |