Strootbukkake, niets mis mee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af van jouw avatar
jij bent echt 12 he?quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef datismijnmening het volgende:
Tof nummer dit
* datismijnmening schrijft op lijstje
Het huis van Lennon is sowieso een must voor ons... En ik hoop eigenlijk daar een concert mee te pakken.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga in de lente of in de nazomer. De zomer is vaak bloedheet.
Pak een bustour de eerste twee dagen om je te oriënteren en jezelf rond te laten rijden in deze stad die als een neonkleurige stoomtrein over je heen dendert.
En trek daarna je eigen plan. Musea, eten, rondstruinen, shoppen, rondvaart by night met de skyline.
Voor morbide fascinatie ga je naar het Dakota building. Voel je ongemakkelijk daar. En loop daarna door naar Strawberry fields en ga tussen de hippies zitten die genante versies van Lennon nummers vertolken.
Geniet.
Zowel buiten als binnen een wit landschap nu dus.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nu naakt door de kamer aan het dansen!
Newsflash: Lennon is doodquote:Op zaterdag 27 december 2014 11:47 schreef peaceman het volgende:
Het huis van Lennon is sowieso een must voor ons... En ik hoop eigenlijk daar een concert mee te pakken.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:46 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben nu naakt door de kamer aan het dansen!
En Elvis?quote:
Jullie internet is zo traag, ik lees net dat John Lennon dood isquote:
Hij heeft T-Mobile?quote:
Net gebeurd! Ik heb net zulk snel internet als Ali.quote:
Trouwens... onze zoon leeft nog gewoon hoor.quote:
Elvis lives.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |