Ik vind Dire Straits zo ongelofelijk saai. Ik heb er niets op tegen maar ieder nummer lijkt 38 minuten te duren. Telegraph Road nog langer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:26 schreef Homdeck het volgende:
ik trek dit beter dan telegraph road
Ja, deze duurt niet zo langquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:26 schreef Homdeck het volgende:
ik trek dit beter dan telegraph road
Wordt weer genietenquote:Op zaterdag 27 december 2014 10:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Tussen 1 en 2 weer Bløf![]()
![]()
![]()
Hou vol Hou vast
Dat heb ik met Coldplay.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Dire Straits zo ongelofelijk saai. Ik heb er niets op tegen maar ieder nummer lijkt 38 minuten te duren. Telegraph Road nog langer.
Mijn vriendin is 93.quote:
Ik ben een van de weinigen die nog niet is meegegaan in de Coldplay haat-hausse van de afgelopen jaren.quote:
Viva la Vida en Paradise vind ik walgelijk, en op die laatste paar albums hebben ze er een paar andere waardeloze nummers tussen zitten...quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen die nog niet is meegegaan in de Coldplay haat-hausse van de afgelopen jaren.Alhoewel het gejammer en gejengel van Chris Martin van de laatste paar platen ook een beetje begint te vervelen.
Ik haat ze niet hoor... als ze maar niet te horen zijn...quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen die nog niet is meegegaan in de Coldplay haat-hausse van de afgelopen jaren.Alhoewel het gejammer en gejengel van Chris Martin van de laatste paar platen ook een beetje begint te vervelen.
eens.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoorde gisteren, geloof ik, een vrouw die had ingesproken op de voicemail van Top2000:
"Mark Knopfler is ZO'N goeie zanger!!"
Je kan zeggen wat je wilt, maar hij is géén goede zanger. Zijn zang past prima bij de liedjes, maar dat ligt aan de liedjes, en níét aan zijn stem
Wat vind jij van The Scientist? Dat vind ik een mooi nummer.quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik haat ze niet hoor... als ze maar niet te horen zijn...![]()
(alleen de nummers van Parachutes mogen, daar is niks mis mee)
Ik niet. Clocks is ook zwaaaaaaaaaar overrated. En Fix You is ook niet aan mij besteed...quote:Op zaterdag 27 december 2014 10:31 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat vind jij van The Scientist? Dat vind ik een mooi nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |