Welterustenquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:28 schreef Koen66 het volgende:
ja, maar nu toch wel lekkerrrrr slapen
Klopt, je smaak moet ontwikkelen en je tong moet wennen aan de hitte.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik ben gek op zuurkoolStamppot zuurkool met spekjes en worst
![]()
En niet iedereen vind heel erg pittig lekker. Is ook gewenning.
Morgen naar mijn ouders, kan niet te lang op bed blijven liggen.quote:
Beetje traag vandaag?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vergat heel de tijd dat ik al klaar lag voor mijn neus,moest hem alleen nog afdraaien.
Ah, je hebt er verstand vanquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Juist, zou jij toch een beetje moeten weten.
Nee.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ben jij dat op die pic choco![]()
Beetje wel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Morgen naar mijn ouders, kan niet te lang op bed blijven liggen.
[..]
Beetje traag vandaag?
[..]
Ah, je hebt er verstand van
Of stuk gaan door de hitte waardoor je het niet meer voelt.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt, je smaak moet ontwikkelen en je tong moet wennen aan de hitte.
quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:30 schreef Koen66 het volgende:
maar ik ga echt slapen nu mensen, truste![]()
Trustenquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:30 schreef Koen66 het volgende:
Slaap lekker en sterkte verder.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:30 schreef Koen66 het volgende:
Kan ook maar dat is dan weer zonde van het eten.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:30 schreef bondage het volgende:
[..]
Of stuk gaan door de hitte waardoor je het niet meer voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |