Jij weet heul niet wie Matt Barlow is.quote:
true maar ja het is zo gezelligquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
pech. Als yvonne zegt dat je naar bed moet dan luister je.
yvonne, aan deze user heb je niks als mod. Maak mij mod van VBL, dan komt alles goed.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:07 schreef Insomnia_ het volgende:
GMMM zet mij onder druk.
Yvonne please
Je bent geestelijk zo jong als een godin
Maak mij mod, ik zal VBL weer laten bloeien als het paradijs
Ja, nu kun je het wel vergetenquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Je bent geestelijk zo jong als een godin
Oh.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:08 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heb hem al zo vaak gesproken... Vertel eens wat nieuws?
Vergeet het maar jongens, ik heb al een garantie van Danny himself.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:08 schreef Nober het volgende:
[..]
yvonne, aan deze user heb je niks als mod. Maak mij mod van VBL, dan komt alles goed.
Prima.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik ooit weer alleen thuis ben krijg je een vocaroo van me.
Picsquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik skype nu met Maureentje, Fylax.
Maureentje klinkt geil.
Geiler dan jij.
Ik ga net zolang zeuren totdat ze mij mod maken, dat zal ze leren!quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vergeet het maar jongens, ik heb al een garantie van Danny himself.
Een lieve jongensstem van 15 niet geil vinden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maureentje klinkt geil.
Geiler dan jij.
Ik ook?quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ik ooit weer alleen thuis ben krijg je een vocaroo van me.
Niet met maureentje icc achiev runs hebben gedaanquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maureentje klinkt geil.
Geiler dan jij.
die heb je alquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, dat is voor vrouwen. Champignon.
Heb alvast een preventief verzoek tot permaban ingediend.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ga net zolang zeuren totdat ze mij mod maken, dat zal ze leren!
Het was er maar 1.quote:
Jij ookquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maureentje klinkt geil.
Geiler dan jij.
Raidenquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet met maureentje icc achiev runs hebben gedaan
Get on my level
Neuken?quote:
Ik zou oprecht goed mod kunnen zijn.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was er maar 1.
Wat niet wegneemt dat jij absoluut geen verstandige keus als mod bent uiteraard.
Na stevenmac26 en GGMM kan iedereen wel mod worden van VBL.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was er maar 1.
Wat niet wegneemt dat jij absoluut geen verstandige keus als mod bent uiteraard.
Oude mannenquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een lieve jongensstem van 15 niet geil vinden.
Grapje Drizzt.
Als iemand weet wat goed is voor VBL is het Danny.quote:Op zaterdag 27 december 2014 04:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vergeet het maar jongens, ik heb al een garantie van Danny himself.
Hahahhaa dus daar ken ik je naam vanquote:Op zaterdag 27 december 2014 04:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niet met maureentje icc achiev runs hebben gedaan
Get on my level
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |