Waarom rel je nu niet minder dan?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Yvonne, ik zou een goed voetbal moderator zijn.
Ik zou eerlijk zijn en minder rellen.
Ik zou een goede mod zijn voor BNW. Flikker ik alles dicht wat niet wetenschappelijk van aard is.quote:
Zat dat in B&H? Niet in US?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Nober het volgende:
[..]
BreZzZzZzZaAaAh topic terug verder weet ik het niet.
Wow, kijk dát overtuigd mij, ik maak je bijdeze moderator van tv, radio en games op de frontpage. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:46 schreef Fylax het volgende:
en ik heel veel verstand over tv en kijk ook veel tvseries en films enzo
Trusten dearquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:46 schreef bondage het volgende:
Ik heb de halve nacht in 40+ lopen posten, nu tijd om te slapen
Omdat ik soms boos ben, en makkelijk beinvloedbaar ben door users.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom rel je nu niet minder dan?
Waarom?quote:
Mail Mike dan maar en bied het aan.quote:
Mike vertelde mij dat hij graag iemand erbij wilde die van TV-Series houdt. Laat ik nou toevallig van TV-Series houden.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Wow, kijk dát overtuigd mij, ik maak je bijdeze moderator van tv, radio en games op de frontpage. Gefeliciteerd!
Omdat ik voetbal weer leven in wil blazen. Het is nu niet helemaal best.quote:
Oeh dan zou het snel stil zijn op BNWquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:46 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Ik zou een goede mod zijn voor BNW. Flikker ik alles dicht wat niet wetenschappelijk van aard is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |