Maakt niet uit. Ik zie dat Ole ook mod van B&H is, hoe kunnen jullie dat weer een succesvol forumdeel maken?quote:
Door mij er mod van te maken duhquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zie dat Ole ook mod van B&H is, hoe kunnen jullie dat weer een succesvol forumdeel maken?
Moet jij niet slapen of zo....quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er bestaat ook iets zoals spee...
*Fylax hou je in*
Geen idee, kom eens met wat ideeën?quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zie dat Ole ook mod van B&H is, hoe kunnen jullie dat weer een succesvol forumdeel maken?
Ja mamayvonne stuurde me net al het bed in maarja..quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:41 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen of zo....
Voor den vaderland!quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:41 schreef NiceHat het volgende:
[..]
Laten wij den landsgrenzen bewaken.
BreZzZzZzZaAaAh topic terug verder weet ik het niet.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen idee, kom eens met wat ideeën?
Mijn stem heb je.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu Lav en Yvonne er beide zijn.
Zullen we het over mijn VBL modship hebben?
Je staat te vaak buitenspel.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Yvonne, ik zou een goed voetbal moderator zijn.
Ik zou eerlijk zijn en minder rellen.
Lavjeeeeeeeeeeeeeeeequote:
BNW is er ook nog hequote:Op zaterdag 27 december 2014 03:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu Lav en Yvonne er beide zijn.
Zullen we het over mijn VBL modship hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |