quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nieuwe baan, hogere deadlines. Vriendin heeft me verlaten.FeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die doet zich dan ook voor als manquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neen, je zakgenoot (S_Z) wel
Jij gefeliciteerd! Je krijgt een vriendje om mee te spelen van ons kado.quote:
Deze snap ik nietquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:58 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jij gefeliciteerd! Je krijgt een vriendje om mee te spelen van ons kado.
Geloof ik krijg je een leeftijdsgenootje erbij. Al dan niet leeftijd op verstandelijk niveau.quote:
Noh. Ze ziet er leuk uit toch?quote:
Oh. Jezus, je ziet de spellingscorrectie van MS Word gewoonquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De tekst is door Sonic zelf toegevoegd he.
Dit is het origineel: US / Userfoto's #332
Bruin is mooi hoor, maar net wat te donker waardoor je geen patronen er in kan zien.quote:
die sarcastische posts van hem in fototopics zijn sws briljantquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
De reactie van Voederbietel hieronderUS / Userfoto's #332
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Allebei mooiquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Bruin is mooi hoor, maar net wat te donker waardoor je geen patronen er in kan zien.
Blauw is mooi helder![]()
Blauw haar blonde ogen toch?quote:
trekte klachtquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Maar ik moet zeggen dat ik niet echt snap dat er mensen zijn die reacties posten als
- daten
- keertje afspreken
- elk flirterige opmerking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |