Hey ouwe knar, Goed je weer te zienquote:
jaquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hier moet je zijn denk ik US/ [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #103 - Met knallende kerstballen
Voel me vereerd,en sorry for your lost.quote:
Ha, zak is er weer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:50 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hey ouwe knar, Goed je weer te zien
Ik leef nog inderdaad. En dat vind ik al heel wat.quote:
Jeetje, wat is er allemaal gebeurd?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:51 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik leef nog inderdaad. En dat vind ik al heel wat.
hugo de hosselboiquote:
snakeladyquote:
Nieuwe baan, hogere deadlines. Vriendin heeft me verlaten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat is er allemaal gebeurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nieuwe baan, hogere deadlines. Vriendin heeft me verlaten.Gefeliciteerd. Zaktabak wordt een papa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Ik weet nog niet of ik er klaar voor benquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Zaktabak wordt een papa.
[..]
Nieuwe baan, hogere deadlines. Vriendin heeft me verlaten.Pics van je zwangere vriendin in USSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Nieuwe baan, hogere deadlines. Vriendin heeft me verlaten.daar gaat je levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Fap je daarop?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pics van je zwangere vriendin in US
Elke dag werken en daarna door naar sport en daarna naar cafe om straalbezopen om 1 uur thuis te komen om dan 7 uur weer op te staan voor werk en ga zo maar door. In het weekend moet je natuurlijk even je familie bezoekenquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:56 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik er klaar voor ben
Feliciteren had ook gemogen maar ho maar.quote:
Familie of schoonfamilie?quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Elke dag werken en daarna door naar sport en daarna naar cafe om straalbezopen om 1 uur thuis te komen om dan 7 uur weer op te staan voor werk en ga zo maar door. In het weekend moet je natuurlijk even je familie bezoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |