De beste band staat met hun hoogste notering op 375quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:28 schreef LompeHork het volgende:
Ach, de beste band staat sowieso al een aantal maal in de top 10
Ik heb overal een mening overquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:31 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb geen mening over Gaga. Ik ken haar muziek nauwelijks en weet ook amper hoe ze er uit ziet![]()
Zo zou ik Gaga inderdaad ook niet snel kenmerkenquote:
SPOILER: gaga zonder make-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leugens, Pink Floyd staat drie keer in de top 10quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:31 schreef cafca het volgende:
[..]
De beste band staat met hun hoogste notering op 375
*te lui is om te zoeken, maar weet dat het niet de beste band is want die staat hogerquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:31 schreef cafca het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zo zou ik Gaga inderdaad ook niet snel kenmerken0/10 zou haar verdrinkenSPOILER: gaga zonder make-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:31 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Zo zou ik Gaga inderdaad ook niet snel kenmerkenTerechte spoilerSPOILER: gaga zonder make-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Die zijn trouwens wel puik ja 14.gifquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zou je als vermoord tippelhoertje terug kunnen zien bij Peter R. De Vries Misdaadverslaggever.quote:
Dat ook niet inderdaad.quote:
Over een paar jaar hopelijk niet meerquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:33 schreef Martinello het volgende:
Bekend van de Top 2000 dit nummer.
Gaat langzaam naar beneden, met een beetje geluk weg in 2016.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:33 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Over een paar jaar hopelijk niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |