dat zijn de Counting Crowsquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Plainseats lalala they stole my shoes ....
Sowieso elke willekeurige tekst zonder enige vorm van verhaling is dan prima. Verder is Blof prima qua muziek, dat welquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Plainseats lalala they stole my shoes ....
Zomer in Zeelandquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
Draai dan Haus am See van Peter Fox als je zonodig een liedje wilt dat bij je huisje aan zee past
Die krijgen we nogquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
Draai dan Haus am See van Peter Fox als je zonodig een liedje wilt dat bij je huisje aan zee past
Die hebben natuurlijk ook niet voor niets samen een liedje opgenomen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat zijn de Counting Crows
Die gaan we nog wel tegenkomen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga d'r even een paar nummers vandoor, tot straks
Het kan niet allemaal Blof zijn hequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat zijn de Counting Crows
quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
Don't go!quote:Op vrijdag 26 december 2014 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
quote:
I knowquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die gaan we nog wel tegenkomen.
Ah, een kennerquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
We've got airplane rides
We got California drowning out the window side
Someone stole my shoes
But there's a couple of bananas and a bottle of booze
Niks tegen Hans héquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:36 schreef Sked het volgende:
kunnen we Hans Schiffers samen met dat laatste nummer weg bonjouren
Ik doe meequote:Op vrijdag 26 december 2014 22:36 schreef Sked het volgende:
kunnen we Hans Schiffers samen met dat laatste nummer weg bonjouren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |