.Ik ben zo'n josti en niet culinair aangelegd... dus: Kwijlquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:01 schreef Amarantha het volgende:
Zojuist dit gegeten bij de Griek:
[ afbeelding ]
Anders ik wel daarom kun je beter werken met kerst, wordt het voor je gedaan, geen afwasquote:Op vrijdag 26 december 2014 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
.Ik ben zo'n josti en niet culinair aangelegd... dus: Kwijl
Of uit eten zoals Amaranthaquote:Op vrijdag 26 december 2014 22:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Anders ik wel daarom kun je beter werken met kerst, wordt het voor je gedaan, geen afwas
nicequote:
Ja idd !! Ziet er vaak overal zo chick uit en dan denk ik nou laat ik daar maar eens even niet naar binnen gaanquote:Op vrijdag 26 december 2014 23:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Of uit eten zoals Amarantha
Waar zit jij?quote:Op zaterdag 27 december 2014 00:36 schreef foodlover het volgende:
Spicy Mc Chicken en een Daily Mc Double.
3-gangen diner was het voor jouquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja idd !! Ziet er vaak overal zo chick uit en dan denk ik nou laat ik daar maar eens even niet naar binnen gaan![]()
Heerlijk koude pils, had 2300 nog 40 min in arnhem en de balletjes waren nog warm.
Dus toch nog maar wat opgeschept![]()
Pff veel te veel en in Zwolle ook alquote:Op zaterdag 27 december 2014 01:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
3-gangen diner was het voor jou![]()
Kaaschips gekregen. Ik was net 2 dagen afgekickt van de chips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |