Toch zou ik graag Angel Of Death eens op een tijdstip zien dat die toko open is...quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daarom is het mooi dat het er wel in staat.. en dan de reacties van die mensen in dat café
Oeps.. Ik heb het nog zovaak gehoord in FIFA 14quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook IIII NEED TO KNOWWWW NOWW KNOWWW NOW
Ohh die.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook IIII NEED TO KNOWWWW NOWW KNOWWW NOW
Radio 2 heeft het laatst om 2 uur 's middags gedraaid.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch zou ik graag Angel Of Death eens op een tijdstip zien dat die toko open is...
Ik zou er dan ook graag bij zijn. Beetje Mengele met de crowd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch zou ik graag Angel Of Death eens op een tijdstip zien dat die toko open is...
Maar niet in het Top 2000-caféquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Radio 2 heeft het laatst om 2 uur 's middags gedraaid.
Slechte grapquote:Op vrijdag 26 december 2014 18:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zou er dan ook graag bij zijn. Beetje Mengele met de crowd.
datisjouwmeningquote:
Eetzequote:
¡Buen apetito!quote:
Ook smakelijkquote:
Smakelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |