quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:27 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Heb ik ook een zwak voor, sws AOR
Why so serious?quote:
Ja euhh, ik had een relaxdagje vandaag na het harde werken van gisterquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even een middagje weg, meteen 800 topics verder. Jongens jongens.
We hebben geen leven daaromquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb o.a. een groot deel van de lijst van vorig jaar doorgelezen voordat ik stemdequote:Op vrijdag 26 december 2014 17:30 schreef Stickertje het volgende:
altijd jammer dat je achteraf pas op liedjes komt waar je eigenlijk liever op had gestemd dan wat je gestemd heb
Ik denk elk jaar ook, ah die ga ik opschrijven en onthouden!quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:30 schreef Stickertje het volgende:
altijd jammer dat je achteraf pas op liedjes komt waar je eigenlijk liever op had gestemd dan wat je gestemd heb
Eerst bijlezen, en dan weer meeposten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Eerst bijlezen, en dan weer meeposten.
Dit lijkt me geen goed idee.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
áltijd bijlezenquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
maar dat werkt niet bij nummers die niet in de lijst staanquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb o.a. een groot deel van de lijst van vorig jaar doorgelezen voordat ik stemde
Dat het gewoon QMusic was inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:30 schreef datismijnmening het volgende:
Pink
Ik dacht mijn radio verkeert stond
Nee, klopt, ik had eerst een random lijstje gemaaktquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
maar dat werkt niet bij nummers die niet in de lijst staan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |