Vind hem wel goed, deze remix dan. Het origineel is nogal saaiquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:58 schreef Karzai het volgende:
Creepy nummer vind ik dit, maar wel goed
Gourmetten met de familie vrees ikquote:
Ik ben dol op lang douchenquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan ben je toch nu wel eens schoon
En hier dan?quote:
quote:
Ik vond het goed!quote:
Mariah die werd afgekapt.quote:
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Ik ook zie ik net, dus dan is het weer compleetquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:39 schreef Uccie het volgende:
Ik luister....en anders tune ik gewoon uit
Was je het wel zelfquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook zie ik net, dus dan is het weer compleet
Maar ik luister met 19 anderen hèquote:
Kan bestquote:
Die achter de draaitafel, duh.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Welke, ze lijken allemaal hetzelfde
quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:33 schreef Fokker89 het volgende:
Maar ik stop zo maar eens!
[ afbeelding ]
Precies mooi zo voor de middag!
Wicked Man!quote:Op zaterdag 27 december 2014 23:52 schreef WickedTunes het volgende:
Jammer dat het stil is hier... Tot laters dan. Envoor Kally en Uccie natuurlijk (vergeet ik nu iemand?)
ACT-F man! Ja latertje, maar ik zit nu op R49, is daar nu gezelligquote:
Ik zat op de bank met een wijntje. Was ook gezelligquote:Op zondag 28 december 2014 01:18 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ACT-F man! Ja latertje, maar ik zit nu op R49, is daar nu gezellig
Is gutterfm niet meer?:')quote:Op zondag 28 december 2014 21:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moet ook bij de buren wezen voor vermaak!
ONZ / Radio Bendeleider #452 Kachelgeil
Tuurlijk wel, maar tussen kerst en oud en nieuw weinig te doen hier. We moeten toch over stappen op de nieuwe server voor 1 januari. Dus word vervolgd.......quote:
Heldquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:00 schreef LompeHork het volgende:
JAWOHL HERR FOKKER!
Iedereen hier ook een voorspoedig 2015 dit dat alles
Een aantal jaren geleden was er een enquête in België: Wie is de meest gehate Belg aller tijden? Marc Dutroux, hoor ik u denken? Nope, die stond op de tweede plek. De eerste plek was voor Gert van Samson en Gert. Waarom? Omdat heel mannelijk België jaloers op 'm was omdat hij alle drie de K3'tjes gedaan had.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:03 schreef Fokker89 het volgende:
Toch zou ik die ABBA meisjes nog steeds doen.
en hard ook.
Ik dacht altijd het het schattige maagdelijke meisjes warenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:06 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Een aantal jaren geleden was er een enquête in België: Wie is de meest gehate Belg aller tijden? Marc Dutroux, hoor ik u denken? Nope, die stond op de tweede plek. De eerste plek was voor Gert van Samson en Gert. Waarom? Omdat heel mannelijk België jaloers op 'm was omdat hij alle drie de K3'tjes gedaan had.
True story.
Happy new year!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef ACT-F het volgende:
Nu gelijk maar de nieuwe inloggegevens testen.
Dat gaat een lange zit wordenquote:
Gezelliequote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:26 schreef Samzz het volgende:
Als 't internet goed is ga ik luisteren.
Nee joh! Gewoon slap ouwehoerenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat gaat een lange zit worden
[..]
Gezellie
Nou, ik heb er niet minder dan in 2014, maar allemaal heb ik ze ook niet neequote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee joh! Gewoon slap ouwehoeren
Hoe is het daar? Alle vingers nog in bezit?
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, ik heb er niet minder dan in 2014, maar allemaal heb ik ze ook niet neeen daar?
Slechte oud en nieuwquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier nog wel alle vingers in bezit
de vrouwen ook ?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ben anders toch wel blij met mijn vingers hoor
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:03 schreef Uccie het volgende:
dat strijkt beter...hiervan wil ik het ijzer in mijn oor stoppen.
Neuj, dan lijkt het net of je een of andere rare sekspartij hebt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
Al wordt van dit meezingen ook niemand vrolijk.
Nee...weet je wat het personeel daar aan bonus krijgt.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
MOet je naar die andere verzekeringsmaatschappij gaanNN ofzo
In mijn geval met dieren.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Neuj, dan lijkt het net of je een of andere rare sekspartij hebt.
Doe dan johquote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:26 schreef Samzz het volgende:
Als 't internet goed is ga ik luisteren.
welke?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:30 schreef Uccie het volgende:
Wat is dit toch een kutnummer. Goeie film wel.
Dit is wel een jaar met uitzonderlijke dieptepunten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
komt wel goed, moet even slecht beginnen
Hoe kom je daar bijquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit is wel een jaar met uitzonderlijke dieptepunten.
Geen idee, nu ff wat andersquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:36 schreef Uccie het volgende:
![]()
![]()
waarom...kan ik dit woord voor woord meezingen....en waarom geef ik dat toe...
travestiet tiett tiet lalalala
Ook wel mijn decennia , al was ik toen nog een kindquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:42 schreef Uccie het volgende:
Hoop klassiekers leren kennen door al die eigenlijk baggerslechte danceversies.
de 90s
Makkelijk scorenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:48 schreef Uccie het volgende:
Die raps va 2unlimited waren echt te slecht.
Ohja, een rooster hadden we ook nog...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:50 schreef Uccie het volgende:
Ik doe vrijdag denk ik ff een show.
nieuwjaarsreceptie.
Zet het later op rooster.
Denken dat er vrouwen op Fok! zijnquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
GezelligAl schijnt er 1 geen jongen te zijn hier
Ander netwerk.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het trouwens ineens voor elkaar te luisteren?
ahaquote:
Doe ik, sowieso cool dat er werd meegedacht toen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ahamaar er is nu ook een goed werkend alternatief
dus mocht je nog eens problemen hebben, laat het dan ff weten
Idd, vrouwenquote:
LBieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Ucccccieeeequote:
oquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:08 schreef Uccie het volgende:
Jawel...gewoon heel slecht grapje mbt the omen
quote:
Dat betekent dat mijn grap is afgekeurd.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou vind ik Uccie grappiger, maar dat vind ik al snel icm Claudia
Nou bedoelde ik natuurlijk in vergelijking met, maar dan alnog, Jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat betekent dat mijn grap is afgekeurd.
Kan ik nog ff stofzuigen.quote:
Die zijn 1.20 hoog ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of gewoon de boxen uit het raam gooien
Dat je de muziek te kut vindt.quote:
Ik moet morgen naar Arnhem.quote:
Ik doe ook ochtendshowsquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
Ja want ik rijd eind vd ochtend weer terug.
Volgende week graag
Dat is wel tof!quote:
Dat zijn nog schappelijke tijden, dan ben ik vaak wel weer fris en fruitig.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
Nee ik ga half 7 de auto in.
Maar donderdagochtend half 8 en dan heb ik altijd file
zijn ook nog 52 posts, gaat vanavond ook niet lukken nie :Mquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
Lijkt me een goed idee.
ik kan alleen geen nieuwe maken als ie vol is. Zit mobiel.
Mijn moeder, toen ik nog thuis woonde.quote:
Ja oke, maar zo kwam mijn moeder ook op mij over als ik om 11 uur eens mijn bed uit staptequote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn moeder, toen ik nog thuis woonde.
echt hele verhalenflikker op ik slaap nog
Om half 6 al hè. Serieus, ik wil dan gewoon stilte.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja oke, maar zo kwam mijn moeder ook op mij over als ik om 11 uur eens mijn bed uit stapte
Ja maar 11 uur was voor mij half 6quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Om half 6 al hè. Serieus, ik wil dan gewoon stilte.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
Sta ik ook op het rooster? Kun je dat zien?
waarom meteen met kk scheldenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
Klotezooi...wachtwoord van tunein vergeten
Nou ja kk fix het morgen wel ff.
Dat had een ik moeten zijn.quote:
Ja is een bugquote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
Oh en alles is centraal uitgelijnd, wat is er nou weer met Fok! ziet er niet uit!
En ja ik weet het, ik zie er zelf niet uit.
Soms komt de Duindorper in mij boven.quote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms komt de Duindorper in mij boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |