Echte n00bs wetenquote:
Het begin vanquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm, is dat dat ie op een gegeven moment zo gaat schreeuwen? Craaaayzeh, Craaayzeh, yeah you're crahayzeheh?
Ja die jaquote:
I think you're craaaaaaaaaaazyquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm, is dat dat ie op een gegeven moment zo gaat schreeuwen? Craaaayzeh, Craaayzeh, yeah you're crahayzeheh?
Die van De PANDA WEL.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een ongelooflijke schijtreclame is dat ook.
Kellerkellerkeukens daarentegenquote:
Die ja.quote:
Joke met de karaoke, haha.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
Komt de visite reclame dit jaar ook nog?
Jaquote:
De tekst snijdt je door de ziel gelijk een samoeraizwaard.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:04 schreef Grutsk het volgende:
Ik ben benieuwd naar het Japanse nummer!
"VISIIIITE VISIIIITE, EEN HUIS VOL VISITE" ?quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
Behalve dan zijn stem, brrrquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit 30 jaar geleden was gemaakt had Doedezemaar het prachtig gevonden.
Hier is niet veel mis mee.
Ik vind hem zo zeikerig klinkenquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als dit 30 jaar geleden was gemaakt had Doedezemaar het prachtig gevonden.
Hier is niet veel mis mee.
Mazzelquote:Op vrijdag 26 december 2014 16:07 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even achter de pc vandaan... vanavond ergens terug... Veel plezier nog hier en tot later
quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"VISIIIITE VISIIIITE, EEN HUIS VOL VISITE" ?
quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:07 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even achter de pc vandaan... vanavond ergens terug... Veel plezier nog hier en tot later
Volgens mij is het rond de top 2000 hetzelfde groepje spotjes dat ze uitzenden. Als Joke met de karaoke erbij zat hadden we die wel tig keer gehoord.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
Ik hou er ook niet van, maar ik vind dit niet storender dan sommige liedjes van de broertjes Gibb. Die hebben soms hetzelfde irritante zeikerige voor mijn gevoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |