SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Stemmen is niet meer mogelijk! Dit kon van 21 november t/m 28 november
Wanneer wordt de lijst bekend?
Op 19 december is de lijst-der-lijsten bekend gemaakt
Je kon al kijken of jouw nummer erin stond via: http://www.staatieindetop2000.nl/
Top2000-Quiz
Deze werd uitgezonden op 21 november 20:30 op NPO 3
Grappen over Ringo van de Beatless slaan we dit jaar overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Zo ik ga eten, ben er straks wel weer
Laters
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
1644 If Bread
1643 Ray Of Light Madonna
1642 I Don't Want To Talk About It Rod Stewart
1641 After Midnight Eric Clapton
1640 Oh, Pretty Woman Roy Orbison
1639 There Must Be An Angel Eurythmics
1638 Let's Stick Together Bryan Ferry
1637 Stars Simply Red![]()
![]()
1636 Hey There Delilah Plain White T'S
1635 Merry Xmas Everybody Slade
1634 Jungleland Bruce Springsteen![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoe kun je Hey There Delilah niet waarderen?quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
1644 If Bread
1643 Ray Of Light Madonna
1640 Oh, Pretty Woman Roy Orbison
1639 There Must Be An Angel Eurythmics
1638 Let's Stick Together Bryan Ferry
![]()
1636 Hey There Delilah Plain White T'S
1635 Merry Xmas Everybody Slade
![]()
-XOXO-![]()
1644 If Bread
1643 Ray Of Light Madonna![]()
1640 Oh, Pretty Woman Roy Orbison![]()
1639 There Must Be An Angel Eurythmics![]()
1638 Let's Stick Together Bryan Ferry![]()
![]()
1636 Hey There Delilah Plain White T'S![]()
1635 Merry Xmas Everybody Slade![]()
matig uurtje.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Te vaak gehoord. Had ook eenquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe kun je Hey There Delilah niet waarderen?kunnen zijn though
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel veelquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:55 schreef peaceman het volgende:
1644 If Bread
1643 Ray Of Light Madonna![]()
1640 Oh, Pretty Woman Roy Orbison![]()
1639 There Must Be An Angel Eurythmics![]()
1638 Let's Stick Together Bryan Ferry![]()
![]()
1636 Hey There Delilah Plain White T'S![]()
1635 Merry Xmas Everybody Slade![]()
matig uurtje.dan
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zonde is dat als je een plaat kapotluistertquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Te vaak gehoord. Had ook eenkunnen zijn though
-XOXO-![]()
Ik ga mezelf even nuttig maken en de badkamer kalkvrij maken. Tot later
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Doe mij Kojak maarWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Prachtig? Nee. Slaapverwekkend? Ja!That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik ga gourmetvlees snijden. Tot straks[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ook een gevolg van dit jaar denk ikquote:
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Zo meteen de derde notering van Roy Orbison. Slechts In Dreams staat hoger. Zonde, want een fantastische zanger!That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Nee, we krijgen ook nog In Dreamsquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Royis dit z'n laatste in de lijst?
![]()
No one in Urk can feel like thisWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zo. In de pub. Met top 2000
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Een Mama Appelsapjequote:Op vrijdag 26 december 2014 15:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
No one in Urk can feel like this
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
COME ON COME ON"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zo, het vlees is gesneden. Zo de groente.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bedankt dat je dit met ons deelt.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, het vlees is gesneden. Zo de groente."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jammer. Komt na zo'n lekker nummer Simply Red voorbij. Jammer.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker![]()
Weinig met die vent maar dit is nog wel aan het horen"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
HEEEJ DER DELAILA"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ooooooooooh itsj whut joe doe toe mieeee.
( en gewoon wel meezingen omdat het kan )
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
OOWWWWWWWATJE-DOODLE-MIEEEEEEEquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:40 schreef Grutsk het volgende:
Dit vond ik zo mooi toen ik net op de middelbare school zatWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Joh, wat ik als 12jarige mooi vond wil je ook niet wetenquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:40 schreef Grutsk het volgende:
Dit vond ik zo mooi toen ik net op de middelbare school zat![]()
Modern talking?quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Joh, wat ik als 12jarige mooi vond wil je ook niet wetenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Haha, vertel!quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Joh, wat ik als 12jarige mooi vond wil je ook niet weten![]()
![]()
Slipknotquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Joh, wat ik als 12jarige mooi vond wil je ook niet weten
-Scorpion_17![]()
Benny Neyman?quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Daar schaam ik me nog steeds niet voorWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Laaaaa Fraannncequote:Op vrijdag 26 december 2014 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die bestonden toen nog niet.
Het was echt BZN
la Vie en Rose ehlalalal tenenkaaaaaas.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was echt BZN![]()
Ach ik vond laatst mn oude mp3 speler, was ook niet echt een best momentje.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Slade.
Volume: Max.
Sorry, buren. Moet ff.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
Jongens troost je, in de eerste klas was ik helemaal gek van rap. Gelukkig is het ergens nog goed gekomen
En jaaa, lekker nummer![]()
![]()
Volgend uur kan je los!quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was echt BZNAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
ligt er maar aan wat voor rap...quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:44 schreef Grutsk het volgende:
Jongens troost je, in de eerste klas was ik helemaal gek van rap. Gelukkig is het ergens nog goed gekomen
En jaaa, lekker nummer![]()
Goed dat je het zegt. Categorie 50 cent, zonder er ook maar iets van te verstaan of te begrijpen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ligt er maar aan wat voor rap...![]()
Cool! Hele goeie liveband!quote:Op vrijdag 26 december 2014 15:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn buurman heeft ooit een optreden van Slade op zijn schoolfeest georganiseerdWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit wordt Genieten
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Maar je was wel de baas op het schoolpleinquote:Op vrijdag 26 december 2014 15:46 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Categorie 50 cent, zonder er ook maar iets van te verstaan of te begrijpen.
-Scorpion_17![]()
Beter land dan Badlands iig, wat mensen aan dat kermisnummer vinden..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit is ons aller dagboek, Hansie.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind dit pianomelodietje altijd zoveel op Romeo and Juliet van Dire Straits lijken.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ik heb liever dezequote:Op vrijdag 26 december 2014 15:49 schreef hhh38 het volgende:
Goede nieuwe binnenkomer. Hierna komt er nog één binnen.![]()
![]()
Zo, ben ik weer
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
26 december - 16:00-17:00 uur
1633 Sam Smith I'm Not The Only One
1632 Santana Oye Como Va
1631 Velvet Underground Sweet Jane
1630 The Police Can't Stand Losing You
1629 Creedence Clearwater R. Down On The Corner
1628 BZN Mon Amour
1627 Paul Simon Boy In The Bubble
1626 Elvis Presley You're The Devil In Disguise
1625 Bruce Springsteen Secret Garden
1624 Andre Hazes 'n Beetje Verliefd
1623 Counting Crows Accidentally In Love
1622 Kyu Sakamoto Sukiyaki
1621 Gnarls Barkley Crazy
1620 The Cars Drive![]()
Komende uur vind ik niet heel fantastisch"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ennn het volgende uur
1633 I'm Not The Only One Sam Smith 2014
1632 Oye Como Va Santana 1971
1631 Sweet Jane Velvet Underground 1974
1630 Can't Stand Losing You The Police 1979
1629 Down On The Corner Creedence Clearwater Revival 1969
1628 Mon Amour BZN 1976
1627 Boy In The Bubble Paul Simon 1987
1626 You're The Devil In Disguise Elvis Presley 1963
1625 Secret Garden Bruce Springsteen 1995
1624 'n Beetje Verliefd Andre Hazes 1981
1623 Accidentally In Love Counting Crows 2004