Alaba/IF Aogo Hummels/Boateng Buffonquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik speel op PC () en daar is ie nu richting de 100k aan het gaan
Hoe kan ik dit nog verder invullen? http://wefut.com/en/squad/255730
quote:Op zaterdag 27 december 2014 13:23 schreef DannyDeko het volgende:
Ohhh SIF Lacazette wordt al betaalbaar
if aogo, barzagli en siriguquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:34 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik speel op PC () en daar is ie nu richting de 100k aan het gaan
Hoe kan ik dit nog verder invullen? http://wefut.com/en/squad/255730
gewoon even ds2 een dm sturenquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
kan je eigenlijk ook ergens zien wie er allemaal upgrades hebben gekregen in H2H?
een coach really ?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef Apekoek het volgende:
JOngenz dit speelt als een tank potverdomme:
[ afbeelding ]
moojen kerstboomquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:13 schreef Apekoek het volgende:
JOngenz dit speelt als een tank potverdomme:
[ afbeelding ]
ga je doen in frankrijk ? moeten de lange latten onder?quote:Op zaterdag 27 december 2014 14:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben al in Breda inmiddels. Pas 6 uur onderweg.
beetje zuipen beetje stelenquote:Op zaterdag 27 december 2014 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga je doen in frankrijk ? moeten de lange latten onder?
bohhh altijd mooi. waar ga je zuipen?quote:
Ik kan al maanden geen gewone gold cup meer spelen door een bugquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:04 schreef bombmannl het volgende:
Elke keer als ik de eerste wedstrijd van de futmascup heb gewonnen en ik verder naar de 2e wedstr wil. Staat er: er is een netwerkfout opgetreden. Doe ik oke. Probeer ik t nog een keer, staat er: er is een fout opgetreden bij ultimate team. Wordt ik eruit gegooid en uit het toernooi
Snap der geen kut van
Nee hij typt dit vanuit de helquote:Op zaterdag 27 december 2014 15:30 schreef vanpers het volgende:
[..]
Alle kerst verplichtingen weer overleefd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |