MH370quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:32 schreef Toto69 het volgende:
het vliegtuig van etsu is al 2 uur van de radar verdwenen![]()
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:32 schreef Toto69 het volgende:
Waar is ie heen danquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:32 schreef Toto69 het volgende:
Wasdit????quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
SlaapZak heeft meer stijl dan een homo
goedquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Topsite idd, werd ook heel snel en goed geholpen daar
quote:
quote:
Ik zal ze erop aansprekenquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:33 schreef Steenworp het volgende:
[..]
goed
kan je fylax en slaapzak waarschuwen voor hun gedrag?
of van de site weren
alvast bedankt
BWAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal ze erop aanspreken
Ga zo door Fylax en SZ!
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zal ze erop aanspreken
Ga zo door Fylax en SZ!
so they knowquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:37 schreef voederbietel het volgende:
Jongens ik zag net in de SC dat Modus zich ongerust maakt over jullie takeover plannen. Allereerst wil ik stellen dat hij niet cared, laat staan mee leest. Hoe hij dit te weten is gekomen is dan ook een groot raadsel.
Wat ik zeggen wil, hou het wel leuk voor elkaar. Modus, je leest dit niet, maar sterkte man.
Ik ga ze wel even verneukenquote:Op vrijdag 26 december 2014 14:37 schreef voederbietel het volgende:
Jongens ik zag net in de SC dat Modus zich ongerust maakt over jullie takeover plannen. Allereerst wil ik stellen dat hij niet cared, laat staan mee leest. Hoe hij dit te weten is gekomen is dan ook een groot raadsel.
Wat ik zeggen wil, hou het wel leuk voor elkaar. Modus, je leest dit niet, maar sterkte man.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:39 schreef Fylax het volgende:
CHANGE OF PLANS
WE MOETEN DE TAKEOVER NU DOEN
ALLEMAAL POSTEN IN KLB SC
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |