abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148252295
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet. .
Niet zo happen, was een grapje.
pi_148252672
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

Niet zo happen, was een grapje.
Nja, de toon van het topic is de laatste paar dagen wel heel erg alsof Toto op sterven ligt, en dat is een beetje onnodig. Het is kut dat de wond nog nalekt ja, en het is ook kut dat hij nog veel pijn heeft. Maar laten we ook ff kijken naar het feit dat hij een middelgrote operatie heeft gehad, waarbij de operatie zelf goed is gegaan, waarna hij snel naar huis mocht, en waarna het, ondanks tegenslagen, toch relatief de goede kant op gaat. Hij is door meerdere artsen in meerdere ziekenhuizen gezien de afgelopen dagen en die zeggen allemaal dat het voorzichtig optimistisch is, en aangezien hij van een grote open wond komt, is dat reden om positief te zijn.

Het was geen wondermiddel, de operatie.
pi_148252791
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg alleen dat we niet met z'n allen nu hier moeten gaan zitten dokteren en nóg meer doemscenario's moeten bedenken. Meedenken is goed, maar moet niet doorschieten.
jij was toch verpleegster ofzo... :P
pi_148373635
Leef je nog, toto?
pi_148392255
quote:
11s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:32 schreef Waterdrinker het volgende:
Leef je nog, toto?
Yes
Net een uurtje buiten geweest, even wat frisse lucht en een stuk gewandeld. Wel 'zwaar' maar het was wel even nodig na al dat liggen/stilzitten.

Wat óns opvalt is dat het eerste gat dat erin viel wel rustig is. Bloedt ook minder *klopt af*. Aan de zijkant zit ook een gat en dat ziet er echt lelijk uit. Huid lijkt wel opgekruld ook. Dus ben benieuwd maandag.
pi_148392862
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:14 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Yes
Net een uurtje buiten geweest, even wat frisse lucht en een stuk gewandeld. Wel 'zwaar' maar het was wel even nodig na al dat liggen/stilzitten.

Wat óns opvalt is dat het eerste gat dat erin viel wel rustig is. Bloedt ook minder *klopt af*. Aan de zijkant zit ook een gat en dat ziet er echt lelijk uit. Huid lijkt wel opgekruld ook. Dus ben benieuwd maandag.
Klinkt opzich niet heel slecht, toch?

Maar maandag nieuw onderzoekje dus?
pi_148392935
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 16:31 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Klinkt opzich niet heel slecht, toch?

Maar maandag nieuw onderzoekje dus?
Nee, het is wel wat beter dan 2 weken terug :P
Ja, dan heb ik mijn eigen arts dus die moet maar eens uitleg gaan geven. Wij denken dat de hechtingen te vroeg verdwenen zijn bij dat tweede gat zeg maar. Daar ziet het er echt niet 'mooi' uit en lijkt het niet alsof dat zo 1,2,3 gaat genezen zonder een kleine correctie. Dus ik ben erg benieuwd, en ik ga hem ook nog wel even wat dingen zeggen want ik vind dat een aantal zaken niet erg netjes gegaan zijn.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 18:22:05 #283
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_148397135
Gaat het nog wel goed met de wondverzorging?
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_148397280
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:22 schreef Voszje het volgende:
Gaat het nog wel goed met de wondverzorging?
Wij doen perfect wat ons verteld is.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 18:27:23 #285
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_148397307
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Blij om te horen! lezen :)
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_148423779
In welke ziekenhuizen ben je eigenlijk allemaal geweest? Misschien hebben zij gewoonweg niet de expertise om het probleem op te lossen. Ga anders naar Duitsland of Finland. Betere artsen ga je niet vinden.
pi_148425972
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:08 schreef Lightweight het volgende:
In welke ziekenhuizen ben je eigenlijk allemaal geweest? Misschien hebben zij gewoonweg niet de expertise om het probleem op te lossen. Ga anders naar Duitsland of Finland. Betere artsen ga je niet vinden.
Almelo, Hengelo, Enschede, Nijmegen, en ik heb ook in Portugal een kijkje genomen.

Even een leuke voor dit topic, ik heb even wat aandacht nodig namelijk :'(

quote:
Toto is zelf een aandachtshoer met z'n jarenlange topicreeks over zichzelf.
pi_148426015
quote:
10s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Almelo, Hengelo, Enschede, Nijmegen, en ik heb ook in Portugal een kijkje genomen.

Even een leuke voor dit topic, ik heb even wat aandacht nodig namelijk :'(

[..]

die laatste quote komt uit KLB neem ik aan?
pi_148426024
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 13:59 schreef computergirl het volgende:

[..]

die laatste quote komt uit KLB neem ik aan?
Haha, ja.
pi_148426123
gezien het algemene niveau daar had ik dat al gegokt
pi_148426167
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:02 schreef computergirl het volgende:
gezien het algemene niveau daar had ik dat al gegokt
Ik moest er wel om lachen eigenlijk, vooral omdat het natuurlijk onzin is dat het om mij alleen draait. We hebben net zo goed Aspergermeisje, easy-t (gelukkig is die er nu vanaf) die hier hun ei kwijt kunnen en af en toe nog een paar anderen.
  woensdag 7 januari 2015 @ 14:51:29 #292
274310 agenda
altijd vol!
pi_148428225
:D Ik zwaai even naar Toto om te laten weten da tik nog steeds aan je denk. Je hebt er niks aan maar toch.... :P
pi_148428285
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 14:51 schreef agenda het volgende:
:D Ik zwaai even naar Toto om te laten weten da tik nog steeds aan je denk. Je hebt er niks aan maar toch.... :P
:W :*
pi_148494153
Als je alleen maar over jezelf had geschreven, was deze reeks allang doodgebloed. Er zijn behoorlijk wat mensen die je verhaal willen volgen en die vragen hoe het met je gaat, dus dat komt echt niet vanuit jou om aandacht te vragen.

Bovenste wondje nog steeds dicht hier!
pi_148511824
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Alles in orde met de wond? :)
pi_148511918
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 08:35 schreef Aspergermeisje het volgende:
Als je alleen maar over jezelf had geschreven, was deze reeks allang doodgebloed. Er zijn behoorlijk wat mensen die je verhaal willen volgen en die vragen hoe het met je gaat, dus dat komt echt niet vanuit jou om aandacht te vragen.

Bovenste wondje nog steeds dicht hier!
Precies, en ook anderen zijn welkom (liever niet, dit gun je niemand)

Mooi dat het nog goed gaat!
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:29 schreef artelligence het volgende:

[..]

Alles in orde met de wond? :)
Het bovenste gat begint aardig te genezen *klopt af* maar aan de zijkant ziet er echt beroerd uit. Daar zijn de hechtingen veeeel te vroeg uitgegaan, hebben wij ook meerdere malen in het ziekenhuis aangegeven maar hee.. niks mee doen hè, gewoon door laten lopen :') dus hij zal maandag niet blij zijn
pi_148511995
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:31 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Precies, en ook anderen zijn welkom (liever niet, dit gun je niemand)

Mooi dat het nog goed gaat!

[..]

Het bovenste gat begint aardig te genezen *klopt af* maar aan de zijkant ziet er echt beroerd uit. Daar zijn de hechtingen veeeel te vroeg uitgegaan, hebben wij ook meerdere malen in het ziekenhuis aangegeven maar hee.. niks mee doen hè, gewoon door laten lopen :') dus hij zal maandag niet blij zijn
Kun je nog een schadeloosstelling eisen voor je voorgaande ellende?
pi_148512107
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:33 schreef artelligence het volgende:

[..]

Kun je nog een schadeloosstelling eisen voor je voorgaande ellende?
Ik heb een klein bedrag gekregen toen ik de vorige ziekenhuizen heb aangeklaagd (en dan ook echt heel erg klein als je kijkt naar alles wat ik misloop/ misgelopen heb) en hoef daar ook niet meer aan te kloppen nu. Dus tja.

Rood zijn wonden.
Bij de wond rechts krult de huid ook helemaal op en lijkt het echt niet goed te genezen. Ook al is het een ondiepe wond.
pi_148512162
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik heb een klein bedrag gekregen toen ik de vorige ziekenhuizen heb aangeklaagd (en dan ook echt heel erg klein als je kijkt naar alles wat ik misloop/ misgelopen heb) en hoef daar ook niet meer aan te kloppen nu. Dus tja.

[ afbeelding ]

Rood zijn wonden.
Bij de wond rechts krult de huid ook helemaal op en lijkt het echt niet goed te genezen. Ook al is het een ondiepe wond.
Nasty man ;( Hoop echt dat het snel heelt.
pi_148512257
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 16:37 schreef artelligence het volgende:

[..]

Nasty man ;( Hoop echt dat het snel heelt.
Dat bovenste lijkt de goede kant op te gaan, maar dat aan de zijkant zal hij maandag moeten gaan oplossen want dat trekt nergens op. Thanks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')