abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 januari 2015 @ 11:20:17 #151
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148704242
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 08:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

En in dit geval is MSM opeens wel te vertrouwen?
Alleen wanneer het uitkomt.
pi_148708126
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 23:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je wilt toch niet echt beweren voor je gezondheid om in een ziekenhuis te zijn he. Dat meen je niet!
een toilet van een bar op vrijdadavond is hygienscher dan daar.
In een ziekenhuis lig je inderdaad niet voor je gezondheid maar met procentueel een betere hoop op herstel dan wanneer je een kwakzalver aan 't werk zet.
pi_148708220
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 23:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je wilt toch niet echt beweren voor je gezondheid om in een ziekenhuis te zijn he. Dat meen je niet!
een toilet van een bar op vrijdadavond is hygienscher dan daar.
Voor je gezondheid hoef je idd niet in het ziekenhuis te zijn. De naam geeft dat al een beetje weg.
Jij scheert weer alle ziekenhuizen over één kam. Dat het in sommige/redelijk vele gevallen niet goed is met de hygiëne is heel erg en goed dat dat aangekaart wordt. Nog beter als dat verandert hierdoor.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 08:27:28 #154
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_148738755
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Voor je gezondheid hoef je idd niet in het ziekenhuis te zijn. De naam geeft dat al een beetje weg.
Jij scheert weer alle ziekenhuizen over één kam. Dat het in sommige/redelijk vele gevallen niet goed is met de hygiëne is heel erg en goed dat dat aangekaart wordt. Nog beter als dat verandert hierdoor.
jouw persoonlijk geloof ik ook wel.

het overal hygiene van nederlandse zhuizen en zijn personeel en vooral van arrogante zakkenwasserartsen zijn smeerpijpen. Ik denk, nee ik weet, dat patienten onnodig zwaar geinfecteerd of gewoon dood gaan door de deze lakse houding van artsen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 10:37:23 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_148741153
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 08:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het overal hygiene van nederlandse zhuizen en zijn personeel en vooral van arrogante zakkenwasserartsen zijn smeerpijpen. Ik denk, nee ik weet, dat patienten onnodig zwaar geinfecteerd of gewoon dood gaan door de deze lakse houding van artsen.
Natuurlijk komt dat voor, en dat is heel erg, maar je generaliseert zo Biekje.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 12:44:28 #156
52357 Lambiekje
pi_148744421
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Natuurlijk komt dat voor, en dat is heel erg, maar je generaliseert zo Biekje.
nee ook daar is een een uitzending over geweest over de laksigheid van de onhygiene van artsen met hun misselijkmakende arrogantie. Maar gelukkig staat het artsberoep op de lijst van beroepen dat verdwijnt door robots. Maar aan de andere kant ... wat bepaalt een verzekeraar wat een robot gaat uitvoeren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 12:58:55 #157
249559 crew  Lavenderr
pi_148744760
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee ook daar is een een uitzending over geweest over de laksigheid van de onhygiene van artsen met hun misselijkmakende arrogantie. Maar gelukkig staat het artsberoep op de lijst van beroepen dat verdwijnt door robots. Maar aan de andere kant ... wat bepaalt een verzekeraar wat een robot gaat uitvoeren.
Artsen gaan echt niet door robots vervangen worden hoor. Wellicht worden robots wel bij operaties ingezet, maar een robot een diagnose laten stellen lijkt me onmogelijk.
pi_148745587
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 08:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:') je hebt dus gewoon een irrationele fobie en zou daar eigenlijk met iemand over moeten praten.
Conscience do cost.
  Moderator vrijdag 16 januari 2015 @ 13:26:30 #159
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_148745671
Toch ben ik nogsteeds benieuwd naar wat biekje op zijn "school" kinderen zou leren. Het eerste deel hebben we gezien dus het aanleren niets te vertrouwen, maar dat is slechts een klein onderdeel. Wat zou je ze wel aanleren in positieve zin?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_148768383
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:58 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Artsen gaan echt niet door robots vervangen worden hoor. Wellicht worden robots wel bij operaties ingezet, maar een robot een diagnose laten stellen lijkt me onmogelijk.
Ga ik daar met een griepje naartoe

E-b-o-l-a
v

meteen in quarantine
  maandag 19 januari 2015 @ 08:49:36 #161
52357 Lambiekje
pi_148831012
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Toch ben ik nogsteeds benieuwd naar wat biekje op zijn "school" kinderen zou leren. Het eerste deel hebben we gezien dus het aanleren niets te vertrouwen, maar dat is slechts een klein onderdeel. Wat zou je ze wel aanleren in positieve zin?
koop zo weinig mogelijk eten uit de supermarkt.
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 09:06:03 #162
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_148831211
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 08:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

koop zo weinig mogelijk eten uit de supermarkt.
Dat is weer iets wat ze niet moeten doen (al is deze ook positief te verpakken als koop gezond voedsel van een kleine bekende bron) maar als je ze iets moet leren geen ontkenning in zich heeft wat zou het dan zijn.
  maandag 19 januari 2015 @ 11:18:01 #163
52357 Lambiekje
pi_148834113
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:26 schreef Bosbeetle het volgende:
overigens zou ik het liefst willen dat school indoctrinatiegevangenis geheel afgebroken wordt en op een andere manier lezen/schrijven bijgebracht worden. Want in weze is school bedacht zo dat ouders kunnen werken voor een kutloontje. En tevens is daarmee meteen ook de invloed van eigen kennis van ouders/grootouders gemininmaliseerd. Huiswerk is daarom ook ingevoerd. Zo min mogelijk contact en dat je eldere wat kan leren buiten het staatsindoctrinatie.
  maandag 19 januari 2015 @ 11:26:06 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148834297
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

overigens zou ik het liefst willen dat school indoctrinatiegevangenis geheel afgebroken wordt en op een andere manier lezen/schrijven bijgebracht worden. Want in weze is school bedacht zo dat ouders kunnen werken voor een kutloontje. En tevens is daarmee meteen ook de invloed van eigen kennis van ouders/grootouders gemininmaliseerd. Huiswerk is daarom ook ingevoerd. Zo min mogelijk contact en dat je eldere wat kan leren buiten het staatsindoctrinatie.
http://www.bbc.com/news/business-27314075

Inderdaad want Nederland doet het zo slecht, als ik vergelijk met andere landen liggen we gewoon ver voor, Naast onze eigen taal krijgen we standaard Engels en Duits en vaak ook frans.
Op aardrijkskunde niveau liggen we ook erg goed.
Wiskundig doen we het ook niet verkeerd, dus laten we het maar omgooien naar Lambiekjes idee..

Top!! binnen kort lopen we iedereen uit te schelden voor nazi's en we gaan nooit meer naar een dokter we laten ons niet meer vaccineren en ons volk sterrft in 100 jaar uit!

Strak plan ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 13:02:15 #165
249559 crew  Lavenderr
pi_148837070
quote:

[..]

Wát :o
  maandag 19 januari 2015 @ 15:17:14 #166
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148841701
quote:
Want in weze is school bedacht zo dat ouders kunnen werken voor een kutloontje.
_O_
pi_148858650
quote:
0s.gif Op maandag 19 januari 2015 11:26 schreef theguyver het volgende:

[..]

http://www.bbc.com/news/business-27314075

Inderdaad want Nederland doet het zo slecht, als ik vergelijk met andere landen liggen we gewoon ver voor, Naast onze eigen taal krijgen we standaard Engels en Duits en vaak ook frans.
Op aardrijkskunde niveau liggen we ook erg goed.
Wiskundig doen we het ook niet verkeerd, dus laten we het maar omgooien naar Lambiekjes idee..

Top!! binnen kort lopen we iedereen uit te schelden voor nazi's en we gaan nooit meer naar een dokter we laten ons niet meer vaccineren en ons volk sterrft in 100 jaar uit!

Strak plan ^O^
Nederland heeft al een paar eeuwen mede voorop gelopen, de prijzenkast is ook al aardig vol
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_Nobelprijswinnaars

tijd voor een frisse wind.. het stokje van de wetenschap gaat nu naar Somalië en wij doen 't met Lambiekje.

quote:

[..]

Hoe vullen we onze verkregen vrije tijd door de afschaffing van scholing nu op?
  woensdag 21 januari 2015 @ 08:31:25 #168
52357 Lambiekje
pi_148899638
quote:
17s.gif Op maandag 19 januari 2015 15:17 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

_O_
je kunt er om lachen maar school is gewoon een gevangenis.
  woensdag 21 januari 2015 @ 08:34:23 #169
52357 Lambiekje
pi_148899667
quote:
7s.gif Op maandag 19 januari 2015 22:11 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Nederland heeft al een paar eeuwen mede voorop gelopen, de prijzenkast is ook al aardig vol
http://nl.wikipedia.org/w(...)e_Nobelprijswinnaars
Nederland levert dan dus ook de meest gehoorzame sheeple op. Zonder twijfel de domste, lafste bevolking te wereld. Of jouw bewordingen goed scoren op staatsopgelegde bullshit.

Nederland loopt ook voor op kinder- en slavenarbeid, op kinderhandel. Pedofielwalhalla

quote:
tijd voor een frisse wind.. het stokje van de wetenschap gaat nu naar Somalië en wij doen 't met Lambiekje.

[..]

Hoe vullen we onze verkregen vrije tijd door de afschaffing van scholing nu op?
je moet je afrvragen waarom we eigenlijk zo gruwelijk veel werken. Het zou helemaal nergens voor nodig moeten zijn met al onze technieken.
pi_148899695
quote:
11s.gif Op maandag 19 januari 2015 13:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wát :o
Het klopt wel een beetje, zonder die "indoctrinatiegevangenis" zou je je kinderen aan het werk kunnen zetten voor een kutloontje
  woensdag 21 januari 2015 @ 09:46:05 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_148900824
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 08:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nederland levert dan dus ook de meest gehoorzame sheeple op. Zonder twijfel de domste, lafste bevolking te wereld. Of jouw bewordingen goed scoren op staatsopgelegde bullshit.

Nederland loopt ook voor op kinder- en slavenarbeid, op kinderhandel. Pedofielwalhalla

[..]

je moet je afrvragen waarom we eigenlijk zo gruwelijk veel werken. Het zou helemaal nergens voor nodig moeten zijn met al onze technieken.
En ook al werken we niet, we krijgen alsnog geld.
In een ander land ga je gewoon dood.

Zonder een opleiding kon jij hier geen eens posten!
Maar was je nu aan het werk als putjes schepper of iets in die geest en had je nog nooit van deze site gehoord aangezien je niet kon lezen of schrijven!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 22 januari 2015 @ 08:36:07 #172
52357 Lambiekje
pi_148934352
quote:
0s.gif Op woensdag 21 januari 2015 09:46 schreef theguyver het volgende:

[..]

En ook al werken we niet, we krijgen alsnog geld.
In een ander land ga je gewoon dood.
Nee hier in stupid Nederland laten we het eten aan de supermarkt over. Niemand weet meer hoe je een moestuin en kippen onderhoudt. Werk is puur voorzonnen als moderne slavernij. Remember, het aangeven van jouw door je vader heeft ie feitelijk je staatsbezit gemaakt.

quote:
Zonder een opleiding kon jij hier geen eens posten!

Maar was je nu aan het werk als putjes schepper of iets in die geest en had je nog nooit van deze site gehoord aangezien je niet kon lezen of schrijven!
.. dat je kunt lezen of schrijven staat los van of je naar school bent geweest. Want ondanks dat we geforceerd naar school moeten ( met zelfs hogeboetes voor spijbelen - te bespottelijk)) is er best een grote groep anafalbeten.
pi_148935120
quote:
0s.gif Op donderdag 22 januari 2015 08:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee hier in stupid Nederland laten we het eten aan de supermarkt over. Niemand weet meer hoe je een moestuin en kippen onderhoudt. Werk is puur voorzonnen als moderne slavernij. Remember, het aangeven van jouw door je vader heeft ie feitelijk je staatsbezit gemaakt.

[..]

.. dat je kunt lezen of schrijven staat los van of je naar school bent geweest. Want ondanks dat we geforceerd naar school moeten ( met zelfs hogeboetes voor spijbelen - te bespottelijk)) is er best een grote groep anafalbeten.
Werken in de moestuin voor een beetje kwalitatief slechte oogst vind ik slavernij.

Geef mij maar Monsanto :)
  Moderator donderdag 22 januari 2015 @ 10:00:27 #174
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_148935613
quote:
Niemand weet meer hoe je een moestuin en kippen onderhoudt
Ga je weer met je generalisaties... Mijn moeder heeft een mega koelkast vol met groente uit de tuin, en eens in de zoveel tijd ga ik naar mn moeder om daar tuinbonen,bieten,etc te halen. In de juiste seizoenen eet ik ook nieuwe aardappels pruimen bessen aardbeien uit de tuin en tomaten uit het kleine hobby kasje. Al die groenten vind ik zelf lekkerder dan die uit de supermarkt. Thuis koop ik soms in de supermarkt maar vaak ook bij de groenteboer.

Mijn broer woont nog bij mijn moeder en hij ziet die goente tuin ook als zijn hobby.

Bij jou is het altijd niemand en iedereen hou eens rekening met dat dingen niet zwart wit zijn! Je gaat mij niet vertellen dat mensen die een opleiding in groen hebben gehad niet weten hoe ze een groentetuin moeten verzorgen.

Ohja we hebben ook kippen :D voor de eitjes en af en toe een haan om op te eten :9
pi_148941801
quote:

[..]

Nee hier in stupid Nederland laten we het eten aan de supermarkt over. Niemand weet meer hoe je een moestuin en kippen onderhoudt.
Waarom zou dat nodig zijn? Er zijn trouwens miljoenen mensen die weten hoe dat werkt.
quote:
Werk is puur voorzonnen als moderne slavernij. Remember, het aangeven van jouw door je vader heeft ie feitelijk je staatsbezit gemaakt.
Waarschijnlijk ben je gewoon lui en zoek je naar excuses om niet te hoeven werken.

quote:
.. dat je kunt lezen of schrijven staat los van of je naar school bent geweest.
Nee, dat staat er juist niet los van.
quote:
Want ondanks dat we geforceerd naar school moeten ( met zelfs hogeboetes voor spijbelen - te bespottelijk)) is er best een grote groep anafalbeten.
:') :') begrijp je nou niet hoe dom deze opmerking is?
Conscience do cost.
pi_148943239
Als je je moestuin met jezelf en een paar anderen deelt wat is dan eigenlijk 't verschil tussen werken in een fabriek en werken in de moestuin. Toen ik 16 was en een paar uren per week mocht maken werkte ik in een kaasfabriek en kreeg ook weleens wat mee naar huis. Prima toch. Het is nog steeds 't zelfde boeren / huis+tuin proces maar dan op grote schaal.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 08:29:28 #177
52357 Lambiekje
pi_148969646
quote:
1s.gif Op donderdag 22 januari 2015 09:32 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Werken in de moestuin voor een beetje kwalitatief slechte oogst vind ik slavernij.

Geef mij maar Monsanto :)
-- en dat je een jaartje of wat later een tumor hebt.
pi_148971331
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 08:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Of jij van je moestuin
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 10:06:00 #179
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_148971437
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 08:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Heb jij trouwens een moestuin?
  vrijdag 23 januari 2015 @ 12:57:21 #180
52357 Lambiekje
pi_148975524
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:06 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Heb jij trouwens een moestuin?
ja
  Moderator vrijdag 23 januari 2015 @ 12:58:30 #181
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_148975551
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja
^O^ tof :)
pi_149029259
Vrijdagmiddag dus met de klas naar de moestuin van lambiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')