Ik kan zelfs een stuk meezingenquote:
Dat was pas na het EK in 1988.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:45 schreef Pedroso het volgende:
Uit de tijd dat we de Duitsers sympathiek gingen vinden ipv ze als nazi's te zien.
Vond jij der Lothar niet sympathiek dan ?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was pas na het EK in 1988.
Ik ga dat volgend jaar gewoon weer zeggen trouwens.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op mijn leeftijd is het al heel wat dat ik nog weet wat ze een uur geleden gezegd heeft.
Traditiequote:Op vrijdag 26 december 2014 11:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga dat volgend jaar gewoon weer zeggen trouwens.
Ja natuurlijk, wat denk jij nou!quote:
Ik vind m wel sympathiek.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:47 schreef Doedezemaar het volgende:
JanWillem moet zijn Duits nog even gaan oefenen. Bruggetjes kan hij al wel
Of Alzheimer.quote:
Dit is mijn absolute Peter Green-favoriet. Alleen The Chain en Never Going Back Again vind ik iets beter.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Onbekend werk voor mij van Fleetwood Mac
Een van de laatste nummers met Peter Green, deze.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Onbekend werk voor mij van Fleetwood Mac
Het zegt mij ook weinig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:48 schreef Pedroso het volgende:
Ik ken heel van Fleetwood Mac maar deze ?
Geef mij maar die nieuwe al is dit ook heel erg lekker.quote:
Stukken prettiger dan dat vreselijke jaren80album met al die 'hits'.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:49 schreef Chiappucci het volgende:
Dat oudere werk van Fleetwood Mac vind ik niet heel geweldig eigenlijk.
Oh Well is wel érg goed, hoor.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:49 schreef Chiappucci het volgende:
Dat oudere werk van Fleetwood Mac vind ik niet heel geweldig eigenlijk.
en toen the Cats kwamen, dacht je: ik moet ff posten?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Goedemorgen!
En ja, wij luisteren hier over de radio.
Bedoel je nou Rumours? Hoe kun je daar nou een hekel aan hebben?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stukken prettiger dan dat vreselijke jaren80album met al die 'hits'.
Ik durf mezelf een fan te noemen, maar ik vind dat Rumours > Peter Green tijd > rest 70's > rest 80's inderdaad.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zit wat in, maar Everywhere vind ik wel echt een leuk nummer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, Tango in the nightquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bedoel je nou Rumours? Hoe kun je daar nou een hekel aan hebben?
Het is trouwens uit 1976
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |