Hier stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:00 schreef Black-Adder het volgende:
Ik heb 2 weken geleden via Tinder een hele leuke meid leren kennen
Wij zijn allebei 26.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:04 schreef Weissman het volgende:
Mss handig om te weten voor de mensen die wel een serieuze reactie gaan posten; hou oud zijn jullie?
Mooie valkuil iddquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Je kwam op de twede date serieus met je logeerspullen binnenlopen?
Nee, dat kwam ik niet. Ik had ze enkel in mijn auto liggen en toen het ter sprake dat ik toch maar moest blijven slapen heb ik pas gezegd dat ik wel wat bij had en ben dat toen pas uit mijn auto gaan halen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik lees er vooral heel veel, hoe zeg je dat, puurheid ofzo, in.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hij bedoelt het wel goed idd, hopelijk leert hij hiervan
ditquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Haha, linksom of rechtsom gaat ze dat anders opvatten dan jij bedoelde. Gewoon zeggen dat je niks bij je had en in je verfrommelde kleren weer naar huis vertrekken natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:14 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Nee, dat kwam ik niet. Ik had ze enkel in mijn auto liggen en toen het ter sprake dat ik toch maar moest blijven slapen heb ik pas gezegd dat ik wel wat bij had en ben dat toen pas uit mijn auto gaan halen.
Wassen!quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:00 schreef Black-Adder het volgende:
Aangezien ik nog groen achter de oren ben op relatiegebied
TS is idd heel oprecht in zijn bedoelingen, dat maakt het ook zo liefquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik lees er vooral heel veel, hoe zeg je dat, puurheid ofzo, in.
Hoe je handelt wanneer je nog niet 10 tetsen op je hart (van andere mensen die al wel 10 tetsen op hun hart hebben gekregen) hebt gehad en nog niet op je bek bent gegaan. En je dus meer handelt uit wat je op dat moment een goed idee lijkt, zonder er 15 wat-alsen bij te betrekken
Wat had je bij je dan? Je pyjama of een pak condooms?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:14 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Nee, dat kwam ik niet. Ik had ze enkel in mijn auto liggen en toen het ter sprake dat ik toch maar moest blijven slapen heb ik pas gezegd dat ik wel wat bij had en ben dat toen pas uit mijn auto gaan halen.
Ik ben nog steeds nat achter de oortjes.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:18 schreef Scorpie het volgende:
Jij hebt heel veel gewassen daar toch ? Jij bent al heul oud namelijk.
Dat vraag ik me ook af. Toilettas, pyjama, slofjes.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:18 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat had je bij je dan? Je pyjama of een pak condooms?
Gewoon zo?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:21 schreef Koettie het volgende:
Tja. Als iemand hij het en tweede dat begint over vriendinnetje zijn Is het voor mij eigenlijk ook wel einde verhaal.
Je hebt ook best kans dat ze gewoon een goeie beurt wilde en niet de romantiek erbij. Tinder he.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:21 schreef Angst het volgende:
Pff ik vind haar eerder hypocriet, dan dat ik jou gedrag vreemd vind. Zij wil gewoon best in hoog tempo gaan, dat blijkt uit haar actie. Maar gaat dan achteraf moeilijk lopen doen, omdat ze bang is dat jij haar een slet vind ofzo....
Ik denk dat het allemaal wel snor zit. Succes!
dit is wel een goede tip. En als ze van sushi houd zou ik sushi gaan eten want dat is vaak nog leuker dan gewoon uit eten.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:23 schreef Vlier het volgende:
Ik stel voor dat je haar toch meevraagt voor een date maar wel eentje buiten de deur waarbij jullie iets gaan doen en daarna wat eten in een restaurant. Dan blijven de kleren makkelijker aan. Met deze opzet maakt ze zich misschien wat minder zorgen.
Oh nee geen sushi, dat is zo afgezaagd tegenwoordig.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dit is wel een goede tip. En als ze van sushi houd zou ik sushi gaan eten want dat is vaak nog leuker dan gewoon uit eten.
En daarna zwemmen met dolfijnen en met negerkindertjes op de foto?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dit is wel een goede tip. En als ze van sushi houd zou ik sushi gaan eten want dat is vaak nog leuker dan gewoon uit eten.
maakt dat nou weer uit. Is vaak gewoon gezelliger dan normaal uit eten. En duurt langer.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh nee geen sushi, dat is zo afgezaagd tegenwoordig.
Dit zeg je niet tegen iemand die je leuk vindt. Dus dan kan je wel zeggen dat ze je "duidelijk heel leuk vindt", maar dat is puur jouw roze bril die dat ziet, niet de realiteit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:00 schreef Black-Adder het volgende:
Ze zei dat ze tijd nodig heeft om na te denken en wilde iig nog geen volgende date plannen.
Met al die quitters online zekerquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Koop een playstation. Minder gezeur.
Ja, zoals ik al zei heb ik nog totaal geen ervaring op dit gebied, dus het was ook wel te verwachten dat ik een keer fouten zou gaan maken. Het ging achteraf gewoon allemaal net iets te makkelijk. Tijdens het skypen en whatsappen werd ik al gek van haar en als zij dan ook nog eens de bevestiging stuurt dat ze ook gek op mij is...quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Arme jongen, die fout maak je volgende keer niet meer. Minder hard van stapel lopen, je hebt alle tijd. Blijf een heer, spreek niet gelijk bij haar thuis af, roep niet gelijk dat je verlieft bent etc etc, je hebt alle valkuilen wel meegemaakt nu.
Je begint vol goede moed, het gaat lekker, je krijgt een goed, gelukzalig gevoel, en opeens sta je verbijsterd met lege handen. Geen benul waar je wat fout gedaan hebt... Ik geef je gelijk in deze.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:31 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Met al die quitters online zeker't zijn net vrouwen
Dit dusquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Haha, linksom of rechtsom gaat ze dat anders opvatten dan jij bedoelde. Gewoon zeggen dat je niks bij je had en in je verfrommelde kleren weer naar huis vertrekken natuurlijk
quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:25 schreef Sarasi het volgende:
Ze wil A, ze wil B, ze vult van alles voor je in en communiceert daar niet over. Ik zou me niet meer druk maken en gewoon op zoek gaan naar een ander leuk meisje.
oke het begint nu een beetje als 2 14 jarige die denken verliefd te zijn te klinken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:32 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei heb ik nog totaal geen ervaring op dit gebied, dus het was ook wel te verwachten dat ik een keer fouten zou gaan maken. Het ging achteraf gewoon allemaal net iets te makkelijk. Tijdens het skypen en whatsappen werd ik al gek van haar en als zij dan ook nog eens de bevestiging stuurt dat ze ook gek op mij is...
Dinsdag stuurde ik haar nog een appje met 'All I want for christmas is you!' en toen stuurde ze terug 'kan helemaal niet...je hebt me al!'.![]()
Dat is sowieso uitgesloten, want ze heeft meermaals benadrukt enkel op zoek te zijn naar een vaste relatie. Bovendien, als ze daar echt op zoek naar was geweest ga je toch niet in totaal een uurtje of 8 lopen kroelen met iemand om er vervolgens geen seks mee te hebben?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt ook best kans dat ze gewoon een goeie beurt wilde en niet de romantiek erbij. Tinder he.
Waarschijnlijk wel. Dat staat zover van mijn beeld van een relatie af dat dat niet meer goed komt vermoed ikquote:
Dit!quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Tja, het probleem met weinig ervaring; veel te snel gaan, alles voelt speciaal omdat je het nog nooit eerder hebt kunnen ervaren en je weet nog niet goed wat wel/niet gepast is. Maar verwijt het niet alleen jezelf, zij geeft behoorlijke mixed signals. In de laatste alinea klinkt het alsof ze verlatingsangst heeft. Sowieso zijn er wel red flags, maar ik gok dat deze situatie redelijk uniek is voor je, dus zal je het contact toch wel laten bestaan.
Kortom, dan maar deze tips:
1) Het is mooi, maar maak het niet specialer dan het is. Je kent elkaar nauwelijks.
2) Communiceer. Vermijd aannames. Duidelijkheid hebben jullie beide wat aan.
3) Voel je niet schuldig over dat er meer gebeurd is. Dat is niet alleen jouw verantwoordelijkheid, ook de hare. Gaat het te snel? Dan moet ze je niet thuis uitnodigen. Maar nu je weet dat het gevoelig ligt, zou je een volgende keer verstandig kunnen zijn en haar impuls om je uit te nodigen vriendelijk af te slaan. Wacht er nog even mee.
Succes en veel plezier.
Pas op dat je niet daarop baseert dat ze je helemaal geweldig vindt. Dat kan, maar het kan ook zijn dat zij er niet zoveel ervaring mee heeft (net als jij) en er daarom helemaal van onder de indruk was. Het gevoel, de ervaring dus, niet per se van jou.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:38 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Dat is sowieso uitgesloten, want ze heeft meermaals benadrukt enkel op zoek te zijn naar een vaste relatie. Bovendien, als ze daar echt op zoek naar was geweest ga je toch niet in totaal een uurtje 8 lopen kroelen met iemand om er vervolgens geen seks mee te hebben?
Dat heb ik haar al gevraagd net voor het afscheid. Ze moest er over nadenken...quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Je hebt je veel te onzeker, aanhankelijk en kwetsbaar opgesteld, afknapper nummer 1 bij vrouwen.
Maar goed, het is misschien nog niet te laat, vraag gewoon of ze nog een 3e date wil afspreken, niet zo'n moeilijke vraag toch?
Ditquote:
Dit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:21 schreef Angst het volgende:
Pff ik vind haar eerder hypocriet, dan dat ik jou gedrag vreemd vind. Zij wil gewoon best in hoog tempo gaan, dat blijkt uit haar actie. Maar gaat dan achteraf moeilijk lopen doen, omdat ze bang is dat jij haar een slet vind ofzo....
Ik denk dat het allemaal wel snor zit. Succes!
Waarom stuurt ze dat dan terug op de app en hebben jullie nu geen contact meer?quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:32 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Ja, zoals ik al zei heb ik nog totaal geen ervaring op dit gebied, dus het was ook wel te verwachten dat ik een keer fouten zou gaan maken. Het ging achteraf gewoon allemaal net iets te makkelijk. Tijdens het skypen en whatsappen werd ik al gek van haar en als zij dan ook nog eens de bevestiging stuurt dat ze ook gek op mij is...
Dinsdag stuurde ik haar nog een appje met 'All I want for christmas is you!' en toen stuurde ze terug 'kan helemaal niet...je hebt me al!'.![]()
Schattig is alleen zo niet geil of spannend.quote:
Ergens ook weer wel.. schattig/onbeholpen maakt soms juist aantrekkelijk. Dan kan je als vrouw de leiding nemenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schattig is alleen zo niet geil of spannend.
Ik lees op diverse sites en ook op diverse topics hier dat 'schattig' zijn juist vaak een slecht teken is als je op zoek bent naar een relatie. Net als te lief zijn...quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:39 schreef Milchat het volgende:
[..]
Dit![]()
Wees eerlijk tegenover haar over je bedoelingen en ervaring (doe je ook al volgens mij), meer kan je niet doen. Als ze er dingen achter wil zoeken doet ze dat toch wel.
schattig. Dat is echt wat elke man wilt horen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:39 schreef Milchat het volgende:
[..]
Dit![]()
Wees eerlijk tegenover haar over je bedoelingen en ervaring (doe je ook al volgens mij), meer kan je niet doen. Als ze er dingen achter wil zoeken doet ze dat toch wel.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS, deze dames geven aan wat al eerder is bevestigd: Elke vrouw is anders.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:46 schreef Milchat het volgende:
[..]
Ergens ook weer wel.. schattig/onbeholpen maakt soms juist aantrekkelijk. Dan kan je als vrouw de leiding nemen
Ze wil toch nog geen seks, dus dat komt goed uit. Kan ze zich beter aan haar eigen voornemen houden.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, ik zou dus eerst nu de leiding nemen door een romantisch etentje en daarna dus niet blijven slapen maar naar huis gaan. Daarna het initiatief aan haar laten inderdaadquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou afstand nemen. Laat haar maar haar best doen voor je. Zij wil toch het tempo bepalen? Stel je niet afhankelijk op in ieder geval. Focus je op andere leuke dingen
Dit. Je kan lief zijn, maar schattig veegt alle keiharde geile neuqseks van tafel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan wordt het too much vind ik. Na al die serenades, lieve woordjes etc. Je kunt er maar op een manier achterkomen of zij hem écht leuk vindt: haar het initiatief laten nemen. Hij heeft eigenlijk al veel te veel gedaan.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mja, ik zou dus eerst nu de leiding nemen door een romantisch etentje en daarna dus niet blijven slapen maar naar huis gaan. Daarna het initiatief aan haar laten inderdaad
Allemaal erg leuk, maar smeer zoiets bij het volgende meisje uit over meerdere wekenquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:48 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Ik lees op diverse sites en ook op diverse topics hier dat 'schattig' zijn juist vaak een slecht teken is als je op zoek bent naar een relatie. Net als te lief zijn...
Waar ik ook bang voor ben geweest is dat ik namelijk iets te veel voor haar gedaan heb in zo'n korte tijd. Ik heb haar overladen met complimenten over zowel haar uiterlijk als haar karakter, pianoliedjes voor haar gespeeld, een klein gedichtje voor haar gemaakt en een mooie bos bloemen gegeven bij de 1ste date...
Uiteindelijk zei ze wel dat ze dat juist heel lief vond allemaal, maar achteraf bedenk ik me nu dat dit ook wel eens te veel kan zijn geweest.
Imo zijn ze niet mutually exclusive, dus voor TS is er zeker hoopquote:Op vrijdag 26 december 2014 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe serieus ik deze reactie op moet vatten, maar toen ik in de nacht vóór de date aan haar bekende dat ik nog 'groen' was zei ze dat ze dingen wel op mijn tempo wilde gaan doen. Ze was al bang dat het zoenen op de 1ste date te veel zou zijn geweest voor mij, wat absoluut niet het geval was.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:15 schreef hoechst het volgende:
als ze niet wilde neuken had ze je wel naar huis gestuurd hoor!! kom op 1 uur naar huis rijden is onverantwoord, waar slaat dat op?
ze kon heel waarschijnlijk niet slapen omdat ze het raar vond dat je haar niet geneukt heb.
als ik jou was zou ik haar de volgende keer maar vlug neuken voordat het te laat is...
en het leek raar dat ze zo reageerde op dat jij zo voorbereid was maar dat was een spelletje... je weet toch, vrouwen willen graag niet seksueel over komen.
Er is altijd hoop. Alleen verwacht ik niet dat TS hier nog veel gaat scoren. Wellicht in een andere situatie, ander meisje, andere insteek.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Imo zijn ze niet mutually exclusive, dus voor TS is er zeker hoop
Het was niet dom. Je was oprecht en puur met je intenties. Hou dat vooral vast.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:36 schreef Black-Adder het volgende:
Het was plagerig bedoelt, zoals we eigenlijk de hele avond elkaar een beetje aan het plagen waren. Maar het was natuurlijk ontzettend dom...dat besefte ik eigenlijk al nog voor het uit mijn bek vloog.
Dit en geef haar inderdaad wat minder aandacht, zodat ze het kan verwerken en wat van je kan verlangen. Je moet namelijk ook geduld hebben om mooie bloemen te zien bloeien.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:59 schreef eefje801 het volgende:
Waarom neem je niet gewoon het initiatief tot een nieuwe date? Je hebt niks te verliezen (behalve op termijn je maagdelijkheid) en voor de rest gewoon een tandje minder met de liefdesbetuigingen. Leer haar nou eerst maar eens wat beter kennen.
Ze heeft gevraagd om tijd (haar vanmorgen appen was denk ik al niet zo'n strak plan), dus zo lang ze nog niet uit haar eigen reageert wil ik haar sowieso nog even met rust laten. Als ze volgende week nog niet gereageerd heeft wil ik haar voorstellen om een keer te daten zoals onze eerste date, gewoon gezellig kletsen in de stad, zonder een vervolg er achter. Wil ze dat niet, dan weet ik iig voor mezelf waar ik aan toe ben.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:59 schreef eefje801 het volgende:
Waarom neem je niet gewoon het initiatief tot een nieuwe date? Je hebt niks te verliezen (behalve op termijn je maagdelijkheid) en voor de rest gewoon een tandje minder met de liefdesbetuigingen. Leer haar nou eerst maar eens wat beter kennen.
Bedankt voor deze positieve insteek. De reactie hierop was wel iets wat ik direct begreep van haar, als de situatie andersom was geweest had ik ook even wat meer afstand proberen te nemen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het was niet dom. Je was oprecht en puur met je intenties. Hou dat vooral vast.
Laten we achterlijk gedrag idd tot norm verheffen.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:54 schreef Oognip het volgende:
Je bent schattig en te makkelijk. Ze hoeft geen moeite voor je te doen en dat is gewoon niet leuk. Laat haar met rust, zoek geen contact (ook niet over een week), echt je zal een stuk aantrekkelijker worden.
Dit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 13:59 schreef eefje801 het volgende:
Het ging hier al foutquote:Op vrijdag 26 december 2014 11:00 schreef Black-Adder het volgende:
Aangezien ik nog groen achter de oren ben op relatiegebied heb ik dit nog voorzichtig aangepakt, maar toen ik bij haar voor de deur stond met een mooie bos bloemen in de hand vloog ze al direct in mijn armen en zijn we gelijk begonnen knuffelen en heb ik haar voorzichtig op haar wangen en haar voorhoofd gezoend.
Ik denk dat dat wel mee valt. Ze kwam heel stabiel en zelfverzekerd over en er zijn voorafgaand aan de date al een paar lange skypesessies geweest. We konden uren met elkaar praten en het leek qua karakter iig enorm te matchen. Komt nog bij dat ze al duidelijk had aangegeven van bloemen te houden (zou dat ook niet bij iedere meid doen) en ze zei dat ze sowieso al snel knuffelig is met mensen. Dus die reactie was niet zo gek.quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het ging hier al fout
Volgens mij heb je een nogal wanhopig iemand te pakken. Als je zelf geen maagd was geweest en niet te hard van stapel liep, was ze al binnen 2 weken je huis ingetrokken
quote:Op vrijdag 26 december 2014 18:10 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee valt. Ze kwam heel stabiel en zelfverzekerd over en er zijn voorafgaand aan de date al een paar lange skypesessies geweest. We konden uren met elkaar praten en het leek qua karakter iig enorm te matchen. Komt nog bij dat ze al duidelijk had aangegeven van bloemen te houden (zou dat ook niet bij iedere meid doen) en ze zei dat ze sowieso al snel knuffelig is met mensen. Dus die reactie was niet zo gek.
Achterlijk gedrag is inderdaad wat ik zeiquote:Op vrijdag 26 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Laten we achterlijk gedrag idd tot norm verheffen.![]()
Geen contact zoeken en niet schattig zijn.....wat een debiliteit. Seriously.
Wees blij dat er nog zulke oprechte- en pure jongens rondlopen die nog niet al die verzuurde- en ziekelijke spelletjes aan het spelen zijn.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wees blij dat er nog zulke oprechte- en pure jongens rondlopen die nog niet al die verzuurde- en ziekelijke spelletjes aan het spelen zijn.
Dit.quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Puur rationeel gezien en als ik enkel aan mezelf zou denken heb je misschien gelijk, maar als ik nu helemaal niets meer van me zou laten horen heb ik ook weer het gevoel haar gebruikt te hebben.quote:Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef TheStranger1158 het volgende:
Als vrouwen weer lastig en complex gaan doen dan snel wegrennen TS. Het gaat ze om drama maken.
Niets is triester dan "ik heb even tijd nodig en blablabla".
Het is heel simpel: als je iemand wil dan denk je niet na over tijd nodig hebben voor jezelf.
Oftewel op naar de volgende.
Mooi dat je het in ieder geval hebt mogen ervarenquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:41 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Puur rationeel gezien en als ik enkel aan mezelf zou denken heb je misschien gelijk, maar als ik nu helemaal niets meer van me zou laten horen heb ik ook weer het gevoel haar gebruikt te hebben.
Nadat ik had verteld dat ik nog onervaren was, maakte ze mij nog eens duidelijk dat ze wel wilde dat ik echt voor haar wilde gaan, en niet enkel voor een avontuurtje of om nieuwe ervaringen op te doen bij een meid waar ik te weinig voor zou voelen. Dat had ook te maken met haar vele negatieve ervaringen op dit gebied, omdat ze achteraf te toelatend zou zijn geweest naar mannen die uiteindelijk enkel naar seks op zoek waren, of zelfs mannen die al bij de eerste date bij haar weg liepen, omdat ze haar te lelijk vonden (ze heeft behoorlijk wat overgewicht).
Dat was echter allemaal niet aan de orde bij mij: ik wilde echt vol voor haar gaan. Het klikte qua karakter gewoon zo ontzettend goed en alles leek dan ook als vanzelf te gaan. Alleen zijn we gewoon domweg allebei te hard van stapel gelopen en hebben we niet duidelijk genoeg aangegeven wat onze bedoelingen zijn.
Zelfs als het contact nu helemaal over zou zijn, blijft de ervaring met dit meisje in ieder geval altijd een speciale plek in mijn hart hebben. Zij heeft me weliswaar nog net niet ontmaagd, maar dit is wel de eerste meid waarmee ik heb gezoend op de 1ste date en waarbij er op de 2de date al zo intens veel passie en liefde is losgekomen in mij. Het urenlang diep intens zoenen, de manier waarop we elkaar aankeken, haar steeds tegen me aandrukken, de geur van haar parfum die ik overigens nog steeds in kleren van me ruik, het moment dat we door gingen met alle lichten uit, het was iig een fantastische ervaring die ik niet snel zal vergeten...
Beschouw het maar gewoon als een wijze les, gelukkig heb je all beginnersfouten al zo'n beetje gemaakt. De volgende keren zul je zien dat je deze ervaring steeds meer kunt relativeren en na een tijdje kun je er zelfs met een lach op terug kijken.quote:Op vrijdag 26 december 2014 12:38 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Dat heb ik haar al gevraagd net voor het afscheid. Ze moest er over nadenken...
Ik verwacht het eerlijk gezegd zo langzamerhand niet meer en ik ga ook niet meer wanhopig nog contact proberen te zoeken met haar. Ik heb hoop ik wel laten blijken dat de deur wat mij betreft nog open staat en als ze het nog leuk vind spreken we gewoon nog een keer af, maar dan wel op neutraal terrein.
En onzeker, aanhankelijk en kwetsbaar: achteraf klopt dat allemaal wel. Maar op het moment zelf dacht ik daar gewoon niet bij na. Het ging ineens allemaal zó makkelijk en alleen al het idee om begeerd te worden door een leuke vrouw heeft mij denk ik zo overdonderd dat ik amper nog rationeel over belangrijke zaken na kon denken.
Het was duidelijk dat ondanks dat zij zich ook volledig heeft laten gaan in het spel, zij dingen voor haarzelf wel veel beter op een rijtje had dan ik. Zij wist heel duidelijk wat ze wilde, was erg zelfverzekerd, tikje dominant zelfs. Daarom voelde het in het begin ook raar dat ze me leuk vond, omdat ik in eerste instantie het idee had dat ze qua karakter te sterk voor me was. Maar gaandeweg (zeker tijdens het skypen) merkte ik toch dat ik die karaktereigenschappen juist zo aantrekkelijk vond aan haar. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat vice versa ook zo is geweest en misschien vond ze me enkel fysiek aantrekkelijk. Het blijft gissen natuurlijk...
Wat een nonsens. Je weet toch dat dat niet het geval is. Klinkt eerder als jezelf een excuus voor contact zoeken geven.quote:Op zaterdag 27 december 2014 12:41 schreef Black-Adder het volgende:
maar als ik nu helemaal niets meer van me zou laten horen heb ik ook weer het gevoel haar gebruikt te hebben.
Iedereen heeft toch af en toe eens een complimentje nodig?quote:Op zondag 28 december 2014 14:04 schreef Black-Adder het volgende:
Uiteraard begrijp ik dat... Ik ben geen Don Juan en zal dat ook nooit worden, net zo min als dat zij het type vrouw is waar iedere man als een blok voor zou vallen. Maar ze meende het wel oprecht en ze vond het bijvoorbeeld raar dat ik zei dat ik eigenlijk nauwelijks complimenten over mijn uiterlijk krijg. Ik heb dat ook niet nodig, dus het maakt me ook niet uit verder, maar het voelde toch wel eens apart om dit gewoon direct uit de mond van een leuke vrouw te horen.
En daar ging het gewoon mis.quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door mrstylo op 28-12-2014 19:37:18 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Het is zeker fijn om eens te horen (alhoewel ik het 'lekker ding' wat ze eens zei wel wat te overdreven vind), maar ik ben het gewoon absoluut niet gewend, dus het voelt ook niet iets wat ik mis als iemand me het niet zou geven. Andersom uiteraard wel, maar vrouwen zitten wat dat betreft toch naar mijn idee ook heel anders in elkaar.quote:Op zondag 28 december 2014 15:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch af en toe eens een complimentje nodig?Begrijpelijk dat je er iets bij voelt wanneer je een leuk compliment van een leuke vrouw krijgt.
quote:Op vrijdag 26 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
dat is de liefde, geef als eerste de hoop op dat dit iets 'rationeels' is en je alles 'goed' moet doen..quote:Op vrijdag 26 december 2014 11:00 schreef Black-Adder het volgende:
ik word er gewoon totaal niet wijs uit.
Dan is het ook niet raar dat je onzeker bent? Dat zou je date ook moeten snappen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:57 schreef Black-Adder het volgende:
leuke meid die ik pas net anderhalve week ken, vreemde stad, vreemd huis, maar vooral nieuwe ervaringen en emoties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |