abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147969472
Beste fokkers, er moet mij rond deze mooie tijden mij iets van het hart.

Ik heb 2 weken geleden via Tinder een hele leuke meid leren kennen. Vrij snel nummers uitgewisseld, en nog een paar keer geskyped waarna het afgelopen zondag tot een 1ste date is gekomen, die uiteindelijk bijna de hele dag heeft geduurd.

Aangezien ik nog groen achter de oren ben op relatiegebied heb ik dit nog voorzichtig aangepakt, maar toen ik bij haar voor de deur stond met een mooie bos bloemen in de hand vloog ze al direct in mijn armen en zijn we gelijk begonnen knuffelen en heb ik haar voorzichtig op haar wangen en haar voorhoofd gezoend. Het was ontzettend gezellig en we zijn enorm open geweest en hebben elkaar allebei al diepgaande persoonlijke dingen verteld waar ik achteraf gezien nog liever even mee had gewacht (oa over haar exen).

Toen ik haar thuis afzette vroeg ze om een zoen en zijn we nog eens een half uur op straat blijven knuffelen/zoenen. Ze had al heel duidelijk aangegeven op een eerste date niemand naar binnen te nemen, waar ik ook respect voor had. Alhoewel ze daar toen ik net een half uur weg was al weer bijna spijt van leek te hebben, omdat ze subtiel vroeg/hints gaf of ik niet naar haar terug wilde rijden... (ik woon een uur rijden bij haar vandaan en moest de dag er op weer vroeg werken, dus was helaas sowieso geen optie geweest)

De dagen verstreken, halve dagen append met elkaar en het was duidelijk dat we allebei een 2de date wilden. Uiteindelijk woensdagavond afgesproken voor een 2de date. In de nacht van dinsdag op woensdag brak er echter iets in me: stilletjes aan begon ze subtiel te vragen naar mijn ervaring met relaties, ook omdat ze mijn enigszins verlegen gedrag en gebrek aan initiatief op de 1ste date niet zo plaatsen kon en toen kwam het er uit dat ik nog maagd ben en zelfs voor haar nog nooit echt een meisje had gezoend. Dit kwam als een complete verassing voor haar, maar ze vatte het heel positief op en vond mij daardoor alleen nog maar bijzonderder. Wel was ze bang dat ik alleen voor haar zou gaan om bepaalde ervaringen op te doen en niet om voor haar als persoon te gaan. Ik heb heel duidelijk gemaakt dat ik haar echt oprecht een bijzondere en leuke dame vond en dat ze daar absoluut niet bang voor hoefde te zijn.

De date naderde en uiteindelijk hebben we woensdagavond bij haar thuis afgesproken, wat -achteraf- wel een enorme stap voor haar bleek te zijn, ik heb het echter voor mijn gevoel zeker niet in die richting laten forceren. Voor de zekerheid wel een extra set kleding en toiletspullen meegenomen, want je weet maar nooit. Dit bleek achteraf nogal verdacht voor haar.

Toen ik bij haar aankwam zijn we vrijwel direct in elkaars armen gevallen, begonnen met zoenen en hebben elkaar tot diep in de nacht vrijwel niet meer los gelaten. Alhoewel we niet tot seks zijn gekomen (en dit ook nog duidelijk van zowel haar als mijn kant nog absoluut niet de bedoeling was) zijn we wel vrij ver gegaan, tot het moment dat we half naakt tegen elkaar aan op bed lagen aan toe. Het is voor mij de mooiste avond tot nu toe in mijn leven geweest. Er kwam een enorme passie en liefde in mij los die ik nog nooit in mijn leven gevoeld heb. Alles leek voor mijn gevoel te kloppen ineens. Ze reageerde op iedere aanraking positief en liep zelfs soms al wat zachtjes te kreunen als ik bepaalde dingen bij haar deed. Achteraf heeft ze ook gezegd dat ik fysiek helemaal niets tegen haar zin heb gedaan (waar zij door mijn gebrek aan ervaring overigens eerder bang was dat dit andersom zou zijn).

Echter, door de enorme snelheid waarmee dit allemaal ineens is gegaan ben ik achteraf veel te hard van stapel gelopen. Ik zat de hele avond zachtjes te lachen, te zeggen hoe mooi en lief ik haar vond en vooral ook hoe gelukkig ik me voelde op dat moment. Zij vertelde ook steeds aan me hoe lief ze me vond en hoe fijn ze het vond dat ik bij haar was. Aan het eind van de avond vroeg ik een beetje plagend en half-serieus dat ik verliefd op haar ben en of ze nu mijn vriendinnetje is. DOM, maar het floepte er al uit voor ik erg in had...

We kwamen opgeven moment op een punt dat ze toch wel wilde gaan slapen, maar het was inmiddels al 1:00 's nachts geworden en toen begon ze er over dat ze het onverantwoord vond om mij op dat tijdstip nog een uur naar huis te laten rijden, omdat ze anders niet met het idee kon leven als ik met een vermoeide kop achter het stuur een ongeluk zou krijgen, dus moest ik wel bij haar slapen. Ik zocht daar toen verder niets achter. Ik was voorbereid op dat dit eventueel een mogelijkheid was, maar ik ben daar zeker NIET vanuit gegaan. Ik zag het als haar vrijwillige keuze, want ik had er alle respect voor gehad als ze me toen had weggestuurd en ik was sowieso nog prima in staat om te rijden. In bed zijn we nog een beetje verder lopen kroelen tot we allebei in slaap zijn gevallen.

Toen ik 's ochtends wakker werd bleek echter dat ze bijna de hele nacht rusteloos op de bank had gezeten, omdat ze niet kon slapen. Ik vond het heel sneu voor haar, uiteindelijk is ze alsnog in bed gaan liggen en zijn we de hele ochtend verder gegaan met waar we de avond er voor mee bezig waren en gingen we nog zelfs een stap verder. Achteraf had ik beter direct weg kunnen gaan en haar laten slapen, maar ze hapte zo makkelijk toe dat het voor mij moeilijk was haar te weerstaan en wederom deed ik ook niets, maar dan ook helemaal niets wat tegen haar zin was en toonde ze zelfs zelf ook veel initiatief.

Aan het eind van de ochtend heeft ze heel lief ontbijt voor me gemaakt, heb ik gedouched en toen ik daarna naast haar op de bank zat kwam ineens alles een baksteen uit de lucht vallen:

- Ze had er al moeite mee gehad dat we al bij de 2de date bij haar thuis hadden afgesproken
- Ze vond het raar dat ik er al met wat spullen op voorbereid was om bij haar te blijven slapen, omdat dat zou insinueren dat dit van tevoren sowieso al mijn bedoeling zou zijn geweest
- Ze was geschrokken van de opmerking over verliefdheid, en vriendinnetje worden, omdat ze mij wel echt heel leuk vond, maar nog lang niet in die fase zat

Het laatste kon ik wel begrijpen, omdat ik mij gewoon te veel heb laten leiden door de emoties van het moment en ook al ervoer ik dit wellicht zo, dan nog had ik dit beter voorlopig achterwege kunnen houden. Maar de rest kwam voor mij toch als donderslag bij heldere hemel. Ik heb haar gevraagd waarom ze niet wat duidelijker haar grenzen heeft aangegeven. Ik had er geen enkele moeite mee gehad om gewoon nog een paar keer wat in de stad wat te gaan drinken voor we verder zouden gaan. Ik had er geen enkele moeite mee gehad als ze mij de deur had gewezen toen ze wilde gaan slapen, of desnoods op de bank te gaan slapen ('die is te klein voor jou'). Echt alles is beter dan dat ik het gevoel zou hebben dat zij dingen tegen haar zin of principes in zou doen en als ik het allemaal op tijd had aangevoeld dat het niet goed was, had ik dit uiteraard nooit zo aangepakt. Gelukkig gaf ze zelf ook al aan dat ze zelf ook fouten had gemaakt, doordat ze niet duidelijk genoeg en te lief voor me is geweest. Het voelde ook niet als een ruzie toen ze dit openbaarde, maar meer een gebrek aan communicatie van beide kanten. Ze zei dat ze tijd nodig heeft om na te denken en wilde iig nog geen volgende date plannen.

Bij het afscheid nog een knuffel gegeven en ze zei: 'tot de volgende keer!!', wat mij in eerste instantie nog wat hoop gaf dat er ook een volgende keer nog zal komen. Ik heb haar vandaag een app gestuurd waarin ik duidelijk heb gemaakt dat ik haar tijd gun en dat ik haar iig wil bedanken voor de leuke date, maar dit vat zij ineens op alsof ik de deur al aan het dicht gooien ben en ze denkt dat ik denk dat ze toch niet meer zal reageren en haar nooit meer ga zien. Ik weet gewoon niet meer wat ik met haar aan moet. Ze vind me duidelijk nog steeds heel leuk, maar of ze het nog steeds aan durft om te daten: ik word er gewoon totaal niet wijs uit.
pi_147969493
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:00 schreef Black-Adder het volgende:
Ik heb 2 weken geleden via Tinder een hele leuke meid leren kennen
Hier stopte ik met lezen.
pi_147969535
Mss handig om te weten voor de mensen die wel een serieuze reactie gaan posten; hou oud zijn jullie?
pi_147969563
Arme jongen, die fout maak je volgende keer niet meer. Minder hard van stapel lopen, je hebt alle tijd. Blijf een heer, spreek niet gelijk bij haar thuis af, roep niet gelijk dat je verlieft bent etc etc, je hebt alle valkuilen wel meegemaakt nu.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-12-2014 11:06:38 ]
pi_147969588
Ohja, stop met appen, begin met bellen. Nog zo'n valkuil.
pi_147969589
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:04 schreef Weissman het volgende:
Mss handig om te weten voor de mensen die wel een serieuze reactie gaan posten; hou oud zijn jullie?
Wij zijn allebei 26.
pi_147969631
Dit klinkt als het scenario van een hele slechte film. Of goede, want True Romance draait ook om een vage romance.
pi_147969638
Je kwam op de twede date serieus met je logeerspullen binnenlopen :') ?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_147969656
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Mooie valkuil idd :D samen met zijn maagd verhaal komt dat nogal eh....fout over.
pi_147969679
Ik vind je schattig O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147969705
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind je schattig O+
Hij bedoelt het wel goed idd, hopelijk leert hij hiervan
pi_147969723
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:10 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nee, dat kwam ik niet. Ik had ze enkel in mijn auto liggen en toen het ter sprake dat ik toch maar moest blijven slapen heb ik pas gezegd dat ik wel wat bij had en ben dat toen pas uit mijn auto gaan halen.
pi_147969747
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij bedoelt het wel goed idd, hopelijk leert hij hiervan
Ik lees er vooral heel veel, hoe zeg je dat, puurheid ofzo, in.

Hoe je handelt wanneer je nog niet 10 tetsen op je hart (van andere mensen die al wel 10 tetsen op hun hart hebben gekregen) hebt gehad en nog niet op je bek bent gegaan. En je dus meer handelt uit wat je op dat moment een goed idee lijkt, zonder er 15 wat-alsen bij te betrekken O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_147969754
quote:
dit :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_147969771
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:14 schreef Black-Adder het volgende:

[..]

Nee, dat kwam ik niet. Ik had ze enkel in mijn auto liggen en toen het ter sprake dat ik toch maar moest blijven slapen heb ik pas gezegd dat ik wel wat bij had en ben dat toen pas uit mijn auto gaan halen.
Haha, linksom of rechtsom gaat ze dat anders opvatten dan jij bedoelde. Gewoon zeggen dat je niks bij je had en in je verfrommelde kleren weer naar huis vertrekken natuurlijk :)
  vrijdag 26 december 2014 @ 11:17:19 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147969774
quote:

Aangezien ik nog groen achter de oren ben op relatiegebied

Wassen!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_147969780
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:15 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik lees er vooral heel veel, hoe zeg je dat, puurheid ofzo, in.

Hoe je handelt wanneer je nog niet 10 tetsen op je hart (van andere mensen die al wel 10 tetsen op hun hart hebben gekregen) hebt gehad en nog niet op je bek bent gegaan. En je dus meer handelt uit wat je op dat moment een goed idee lijkt, zonder er 15 wat-alsen bij te betrekken O+
TS is idd heel oprecht in zijn bedoelingen, dat maakt het ook zo lief :)
pi_147969790
Maar die draait wel bij als ze je echt leuk vind en dan komt het vanzelf goed.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_147969796
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wassen!
Jij hebt heel veel gewassen daar toch ? Jij bent al heul oud namelijk.
pi_147969803
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:14 schreef Black-Adder het volgende:

[..]

Wat had je bij je dan? Je pyjama of een pak condooms?
  vrijdag 26 december 2014 @ 11:20:32 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147969833
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:18 schreef Scorpie het volgende:

Jij hebt heel veel gewassen daar toch ? Jij bent al heul oud namelijk.
Ik ben nog steeds nat achter de oortjes.
pi_147969843
awwhhhh :o
pi_147969844
Tja. Als iemand daar bij een tweede date over begint.. Is het voor mij eigenlijk ook wel einde verhaal. Dat geeft aan dat iemand veel te snel van stapel loopt en als je dat eenmaal gezegd hebt blijft het hangen.
  vrijdag 26 december 2014 @ 11:21:20 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147969845
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:18 schreef Tja..1986 het volgende:

Wat had je bij je dan? Je pyjama of een pak condooms?
Dat vraag ik me ook af. Toilettas, pyjama, slofjes.
  vrijdag 26 december 2014 @ 11:21:24 #25
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_147969847
Pff ik vind haar eerder hypocriet, dan dat ik jou gedrag vreemd vind. Zij wil gewoon best in hoog tempo gaan, dat blijkt uit haar actie. Maar gaat dan achteraf moeilijk lopen doen, omdat ze bang is dat jij haar een slet vind ofzo....

Ik denk dat het allemaal wel snor zit. Succes!
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
pi_147969888
Ik stel voor dat je haar toch meevraagt voor een date maar wel eentje buiten de deur waarbij jullie iets gaan doen en daarna wat eten in een restaurant. Dan blijven de kleren makkelijker aan. Met deze opzet maakt ze zich misschien wat minder zorgen.
pi_147969921
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:21 schreef Koettie het volgende:
Tja. Als iemand hij het en tweede dat begint over vriendinnetje zijn Is het voor mij eigenlijk ook wel einde verhaal.
Gewoon zo?
  vrijdag 26 december 2014 @ 11:25:41 #28
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_147969937
Koop een playstation. Minder gezeur.
Maar diep van binnen lach ik.
pi_147969946
Ze wil A, ze wil B, ze vult van alles voor je in en communiceert daar niet over. Ik zou me niet meer druk maken en gewoon op zoek gaan naar een ander leuk meisje.
Your opinion of me is none of my business.
pi_147969971
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:21 schreef Angst het volgende:
Pff ik vind haar eerder hypocriet, dan dat ik jou gedrag vreemd vind. Zij wil gewoon best in hoog tempo gaan, dat blijkt uit haar actie. Maar gaat dan achteraf moeilijk lopen doen, omdat ze bang is dat jij haar een slet vind ofzo....

Je hebt ook best kans dat ze gewoon een goeie beurt wilde en niet de romantiek erbij. Tinder he.
pi_147969979
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:23 schreef Vlier het volgende:
Ik stel voor dat je haar toch meevraagt voor een date maar wel eentje buiten de deur waarbij jullie iets gaan doen en daarna wat eten in een restaurant. Dan blijven de kleren makkelijker aan. Met deze opzet maakt ze zich misschien wat minder zorgen.
dit is wel een goede tip. En als ze van sushi houd zou ik sushi gaan eten want dat is vaak nog leuker dan gewoon uit eten.
pi_147969991
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:27 schreef over_hedge het volgende:

[..]

dit is wel een goede tip. En als ze van sushi houd zou ik sushi gaan eten want dat is vaak nog leuker dan gewoon uit eten.
Oh nee geen sushi, dat is zo afgezaagd tegenwoordig.
pi_147970014
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:27 schreef over_hedge het volgende:

[..]

En daarna zwemmen met dolfijnen en met negerkindertjes op de foto?
pi_147970031
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Oh nee geen sushi, dat is zo afgezaagd tegenwoordig.
maakt dat nou weer uit. Is vaak gewoon gezelliger dan normaal uit eten. En duurt langer.
pi_147970087
quote:
Ze zei dat ze tijd nodig heeft om na te denken en wilde iig nog geen volgende date plannen.
Dit zeg je niet tegen iemand die je leuk vindt. Dus dan kan je wel zeggen dat ze je "duidelijk heel leuk vindt", maar dat is puur jouw roze bril die dat ziet, niet de realiteit.
  vrijdag 26 december 2014 @ 11:31:10 #36
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147970088
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:25 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Koop een playstation. Minder gezeur.
Met al die quitters online zeker :{w 't zijn net vrouwen :X
pi_147970125
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:05 schreef Scorpie het volgende:
Arme jongen, die fout maak je volgende keer niet meer. Minder hard van stapel lopen, je hebt alle tijd. Blijf een heer, spreek niet gelijk bij haar thuis af, roep niet gelijk dat je verlieft bent etc etc, je hebt alle valkuilen wel meegemaakt nu.
Ja, zoals ik al zei heb ik nog totaal geen ervaring op dit gebied, dus het was ook wel te verwachten dat ik een keer fouten zou gaan maken. Het ging achteraf gewoon allemaal net iets te makkelijk. Tijdens het skypen en whatsappen werd ik al gek van haar en als zij dan ook nog eens de bevestiging stuurt dat ze ook gek op mij is...

Dinsdag stuurde ik haar nog een appje met 'All I want for christmas is you!' en toen stuurde ze terug 'kan helemaal niet...je hebt me al!'. O+ ;(
  vrijdag 26 december 2014 @ 11:33:03 #38
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_147970133
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:31 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Met al die quitters online zeker :{w 't zijn net vrouwen :X
Je begint vol goede moed, het gaat lekker, je krijgt een goed, gelukzalig gevoel, en opeens sta je verbijsterd met lege handen. Geen benul waar je wat fout gedaan hebt... Ik geef je gelijk in deze.
Maar diep van binnen lach ik.
  vrijdag 26 december 2014 @ 11:34:38 #39
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_147970163
Laat haar het initiatief nemen. Jij hebt je best gedaan.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 26 december 2014 @ 11:34:47 #40
142400 RedFever007
pi_147970165
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haha, linksom of rechtsom gaat ze dat anders opvatten dan jij bedoelde. Gewoon zeggen dat je niks bij je had en in je verfrommelde kleren weer naar huis vertrekken natuurlijk :)
Dit dus :') Ik neem nooit iets mee, totaal niet nodig ook. En als ik blijf slapen heeft zij vaak wel een nieuwe tandenborstel op voorraad om te gebruiken. Het is mij nog nooit overkomen dat ze dat niet had, zelf hou ik ook altijd een voorraadje aan :D Meer is ook niet perse nodig, zeker geen schone kleren als een spijkerbroek of trui ofzo :')
pi_147970198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:25 schreef Sarasi het volgende:
Ze wil A, ze wil B, ze vult van alles voor je in en communiceert daar niet over. Ik zou me niet meer druk maken en gewoon op zoek gaan naar een ander leuk meisje.
:')
pi_147970201
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:32 schreef Black-Adder het volgende:

[..]

Ja, zoals ik al zei heb ik nog totaal geen ervaring op dit gebied, dus het was ook wel te verwachten dat ik een keer fouten zou gaan maken. Het ging achteraf gewoon allemaal net iets te makkelijk. Tijdens het skypen en whatsappen werd ik al gek van haar en als zij dan ook nog eens de bevestiging stuurt dat ze ook gek op mij is...

Dinsdag stuurde ik haar nog een appje met 'All I want for christmas is you!' en toen stuurde ze terug 'kan helemaal niet...je hebt me al!'. O+ ;(
oke het begint nu een beetje als 2 14 jarige die denken verliefd te zijn te klinken.
pi_147970270
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:26 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt ook best kans dat ze gewoon een goeie beurt wilde en niet de romantiek erbij. Tinder he.
Dat is sowieso uitgesloten, want ze heeft meermaals benadrukt enkel op zoek te zijn naar een vaste relatie. Bovendien, als ze daar echt op zoek naar was geweest ga je toch niet in totaal een uurtje of 8 lopen kroelen met iemand om er vervolgens geen seks mee te hebben?

[ Bericht 0% gewijzigd door Black-Adder op 27-12-2014 13:08:45 ]
pi_147970290
Je hebt je veel te onzeker, aanhankelijk en kwetsbaar opgesteld, afknapper nummer 1 bij vrouwen.

Maar goed, het is misschien nog niet te laat, vraag gewoon of ze nog een 3e date wil afspreken, niet zo'n moeilijke vraag toch?
٩๏̯͡๏)۶
pi_147970512
Tja, het probleem met weinig ervaring; veel te snel gaan, alles voelt speciaal omdat je het nog nooit eerder hebt kunnen ervaren en je weet nog niet goed wat wel/niet gepast is. Maar verwijt het niet alleen jezelf, zij geeft behoorlijke mixed signals. In de laatste alinea klinkt het alsof ze verlatingsangst heeft. Sowieso zijn er wel red flags, maar ik gok dat deze situatie redelijk uniek is voor je, dus zal je het contact toch wel laten bestaan.

Kortom, dan maar deze tips:

1) Het is mooi, maar maak het niet specialer dan het is. Je kent elkaar nauwelijks.
2) Communiceer. Vermijd aannames. Duidelijkheid hebben jullie beide wat aan.
3) Voel je niet schuldig over dat er meer gebeurd is. Dat is niet alleen jouw verantwoordelijkheid, ook de hare. Gaat het te snel? Dan moet ze je niet thuis uitnodigen. Maar nu je weet dat het gevoelig ligt, zou je een volgende keer verstandig kunnen zijn en haar impuls om je uit te nodigen vriendelijk af te slaan. Wacht er nog even mee.

Succes en veel plezier.
pi_147970609
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:24 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Gewoon zo?
Waarschijnlijk wel. Dat staat zover van mijn beeld van een relatie af dat dat niet meer goed komt vermoed ik :P
  vrijdag 26 december 2014 @ 11:50:45 #47
142400 RedFever007
pi_147970612
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Tja, het probleem met weinig ervaring; veel te snel gaan, alles voelt speciaal omdat je het nog nooit eerder hebt kunnen ervaren en je weet nog niet goed wat wel/niet gepast is. Maar verwijt het niet alleen jezelf, zij geeft behoorlijke mixed signals. In de laatste alinea klinkt het alsof ze verlatingsangst heeft. Sowieso zijn er wel red flags, maar ik gok dat deze situatie redelijk uniek is voor je, dus zal je het contact toch wel laten bestaan.

Kortom, dan maar deze tips:

1) Het is mooi, maar maak het niet specialer dan het is. Je kent elkaar nauwelijks.
2) Communiceer. Vermijd aannames. Duidelijkheid hebben jullie beide wat aan.
3) Voel je niet schuldig over dat er meer gebeurd is. Dat is niet alleen jouw verantwoordelijkheid, ook de hare. Gaat het te snel? Dan moet ze je niet thuis uitnodigen. Maar nu je weet dat het gevoelig ligt, zou je een volgende keer verstandig kunnen zijn en haar impuls om je uit te nodigen vriendelijk af te slaan. Wacht er nog even mee.

Succes en veel plezier.
Dit!
en deze keer niet bij haar of jou thuis afspreken :)
pi_147970639
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:38 schreef Black-Adder het volgende:

[..]

Dat is sowieso uitgesloten, want ze heeft meermaals benadrukt enkel op zoek te zijn naar een vaste relatie. Bovendien, als ze daar echt op zoek naar was geweest ga je toch niet in totaal een uurtje 8 lopen kroelen met iemand om er vervolgens geen seks mee te hebben?
Pas op dat je niet daarop baseert dat ze je helemaal geweldig vindt. Dat kan, maar het kan ook zijn dat zij er niet zoveel ervaring mee heeft (net als jij) en er daarom helemaal van onder de indruk was. Het gevoel, de ervaring dus, niet per se van jou.
  vrijdag 26 december 2014 @ 12:32:30 #49
256666 leeell
I know you're lonely
pi_147971625
Op je 26e voor de eerste keer afgaan. Auw.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_147971741
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Je hebt je veel te onzeker, aanhankelijk en kwetsbaar opgesteld, afknapper nummer 1 bij vrouwen.

Maar goed, het is misschien nog niet te laat, vraag gewoon of ze nog een 3e date wil afspreken, niet zo'n moeilijke vraag toch?
Dat heb ik haar al gevraagd net voor het afscheid. Ze moest er over nadenken...

Ik verwacht het eerlijk gezegd zo langzamerhand niet meer en ik ga ook niet meer wanhopig nog contact proberen te zoeken met haar. Ik heb hoop ik wel laten blijken dat de deur wat mij betreft nog open staat en als ze het nog leuk vind spreken we gewoon nog een keer af, maar dan wel op neutraal terrein.

En onzeker, aanhankelijk en kwetsbaar: achteraf klopt dat allemaal wel. Maar op het moment zelf dacht ik daar gewoon niet bij na. Het ging ineens allemaal zó makkelijk en alleen al het idee om begeerd te worden door een leuke vrouw heeft mij denk ik zo overdonderd dat ik amper nog rationeel over belangrijke zaken na kon denken.

Het was duidelijk dat ondanks dat zij zich ook volledig heeft laten gaan in het spel, zij dingen voor haarzelf wel veel beter op een rijtje had dan ik. Zij wist heel duidelijk wat ze wilde, was erg zelfverzekerd, tikje dominant zelfs. Daarom voelde het in het begin ook raar dat ze me leuk vond, omdat ik in eerste instantie het idee had dat ze qua karakter te sterk voor me was. Maar gaandeweg (zeker tijdens het skypen) merkte ik toch dat ik die karaktereigenschappen juist zo aantrekkelijk vond aan haar. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat vice versa ook zo is geweest en misschien vond ze me enkel fysiek aantrekkelijk. Het blijft gissen natuurlijk...
pi_147971770
quote:
Ik vind je schattig O+
Dit :)
Wees eerlijk tegenover haar over je bedoelingen en ervaring (doe je ook al volgens mij), meer kan je niet doen. Als ze er dingen achter wil zoeken doet ze dat toch wel.
  vrijdag 26 december 2014 @ 12:43:19 #52
416020 K44S
The bearded man
pi_147971858
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:21 schreef Angst het volgende:

Dit.

Ondanks dat ik ongeveer in een zelfde soort verhaal heb gezeten en niet met de dame verder ben gegaan (wat achteraf misschien wel leuk had geweest). Heb ik nooit spijt gehad van mijn ervaringen met haar.

Beetje kalverliefde als ik het zo allemaal lees.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_147971885
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 11:32 schreef Black-Adder het volgende:

[..]

Waarom stuurt ze dat dan terug op de app en hebben jullie nu geen contact meer?
Misschien wacht ze wel af tot jij een date regelt en haar meeneemt? Laten merken dat je haar serieus leuk vindt, en nog moet leren over liefde en relaties (en dat van haar wil leren)?
  vrijdag 26 december 2014 @ 12:44:43 #54
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147971887
quote:
Ik vind je schattig O+
Schattig is alleen zo niet geil of spannend.
pi_147971922
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ergens ook weer wel.. schattig/onbeholpen maakt soms juist aantrekkelijk. Dan kan je als vrouw de leiding nemen O-)
pi_147971970
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:39 schreef Milchat het volgende:

[..]

Wees eerlijk tegenover haar over je bedoelingen en ervaring (doe je ook al volgens mij), meer kan je niet doen. Als ze er dingen achter wil zoeken doet ze dat toch wel.
Ik lees op diverse sites en ook op diverse topics hier dat 'schattig' zijn juist vaak een slecht teken is als je op zoek bent naar een relatie. Net als te lief zijn...

Waar ik ook bang voor ben geweest is dat ik namelijk iets te veel voor haar gedaan heb in zo'n korte tijd. Ik heb haar overladen met complimenten over zowel haar uiterlijk als haar karakter, pianoliedjes voor haar gespeeld, een klein gedichtje voor haar gemaakt en een mooie bos bloemen gegeven bij de 1ste date...

Uiteindelijk zei ze wel dat ze dat juist heel lief vond allemaal, maar achteraf bedenk ik me nu dat dit ook wel eens te veel kan zijn geweest.
pi_147972039
Ik heb een langeafstandsrela en daar vliegen de schattige dingen en lieve dingen de deur uit alsof het niets is. Elke vrouw is anders dat vrouwen schattige mannen niets vinden zijn van die domme kutjes. Neem zelf de leiding TS, neem haar mee een middag naar iets of ga alleen uiteten.

Ik heb deze fout eigenlijk exact ook zo gemaakt ( we meer ervaring ervoor ). Zo erg verliefd op een meisje van Tinder en iets te voorzichtig/aanhankelijk opgesteld waarbij ik bij de 2e date al bleef slapen op haar verzoek ook maar uiteindelijk kapte ze het af...toen met een reden dat ik geen leiding nam maar ze was gewoon labiel over haar exen.
pi_147972049
O ja, dat klinkt wel alsof je erg je best hebt gedaan. Romantiek is heel leuk ( O+ ), maar op een 1e date misschien too much. Dan moet je vooral jezelf zijn en elkaar leren kennen, je in haar interesseren in plaats van haar meteen een serenade te brengen :*

Schattig zijn is niet erg, in bepaalde mate. Je hoeft ook niet de keiharde jongen of bad boy te spelen, dat is pas echt onaantrekkelijk.
pi_147972142
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:39 schreef Milchat het volgende:

[..]

schattig. Dat is echt wat elke man wilt horen. :D
  vrijdag 26 december 2014 @ 12:56:53 #60
416020 K44S
The bearded man
pi_147972190
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:46 schreef Milchat het volgende:

[..]

Ergens ook weer wel.. schattig/onbeholpen maakt soms juist aantrekkelijk. Dan kan je als vrouw de leiding nemen O-)
TS, deze dames geven aan wat al eerder is bevestigd: Elke vrouw is anders.

Lekker jezelf zijn maat :).

Er is volgens mij nog geen man overboord :).
  vrijdag 26 december 2014 @ 12:57:02 #61
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_147972194
Ik zou afstand nemen. Laat haar maar haar best doen voor je. Zij wil toch het tempo bepalen? Stel je niet afhankelijk op in ieder geval. Focus je op andere leuke dingen :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_147972229
quote:

[..]

Ze wil toch nog geen seks, dus dat komt goed uit. Kan ze zich beter aan haar eigen voornemen houden. :P
pi_147972280
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zou afstand nemen. Laat haar maar haar best doen voor je. Zij wil toch het tempo bepalen? Stel je niet afhankelijk op in ieder geval. Focus je op andere leuke dingen :)
Mja, ik zou dus eerst nu de leiding nemen door een romantisch etentje en daarna dus niet blijven slapen maar naar huis gaan. Daarna het initiatief aan haar laten inderdaad
pi_147972300
Installeer tinder maar weer
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_147972307
quote:

[..]

Dit. Je kan lief zijn, maar schattig veegt alle keiharde geile neuqseks van tafel.
  vrijdag 26 december 2014 @ 13:03:31 #66
416020 K44S
The bearded man
pi_147972371
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 december 2014 13:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Installeer tinder maar weer
  vrijdag 26 december 2014 @ 13:06:02 #67
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_147972451
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 13:00 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

Mja, ik zou dus eerst nu de leiding nemen door een romantisch etentje en daarna dus niet blijven slapen maar naar huis gaan. Daarna het initiatief aan haar laten inderdaad
Dan wordt het too much vind ik. Na al die serenades, lieve woordjes etc. Je kunt er maar op een manier achterkomen of zij hem écht leuk vindt: haar het initiatief laten nemen. Hij heeft eigenlijk al veel te veel gedaan.
pi_147972512
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:48 schreef Black-Adder het volgende:

[..]

Ik lees op diverse sites en ook op diverse topics hier dat 'schattig' zijn juist vaak een slecht teken is als je op zoek bent naar een relatie. Net als te lief zijn...

Waar ik ook bang voor ben geweest is dat ik namelijk iets te veel voor haar gedaan heb in zo'n korte tijd. Ik heb haar overladen met complimenten over zowel haar uiterlijk als haar karakter, pianoliedjes voor haar gespeeld, een klein gedichtje voor haar gemaakt en een mooie bos bloemen gegeven bij de 1ste date...

Uiteindelijk zei ze wel dat ze dat juist heel lief vond allemaal, maar achteraf bedenk ik me nu dat dit ook wel eens te veel kan zijn geweest.
Allemaal erg leuk, maar smeer zoiets bij het volgende meisje uit over meerdere weken :)
"Pools are perfect for holding water"
pi_147972749
als ze niet wilde neuken had ze je wel naar huis gestuurd hoor!! kom op 1 uur naar huis rijden is onverantwoord, waar slaat dat op?

ze kon heel waarschijnlijk niet slapen omdat ze het raar vond dat je haar niet geneukt heb.

als ik jou was zou ik haar de volgende keer maar vlug neuken voordat het te laat is...

en het leek raar dat ze zo reageerde op dat jij zo voorbereid was maar dat was een spelletje... je weet toch, vrouwen willen graag niet seksueel over komen.
pi_147972853
quote:

[..]

Imo zijn ze niet mutually exclusive, dus voor TS is er zeker hoop *O*
pi_147973078
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 13:15 schreef hoechst het volgende:
als ze niet wilde neuken had ze je wel naar huis gestuurd hoor!! kom op 1 uur naar huis rijden is onverantwoord, waar slaat dat op?

ze kon heel waarschijnlijk niet slapen omdat ze het raar vond dat je haar niet geneukt heb.

als ik jou was zou ik haar de volgende keer maar vlug neuken voordat het te laat is...

en het leek raar dat ze zo reageerde op dat jij zo voorbereid was maar dat was een spelletje... je weet toch, vrouwen willen graag niet seksueel over komen.
Ik weet niet hoe serieus ik deze reactie op moet vatten, maar toen ik in de nacht vóór de date aan haar bekende dat ik nog 'groen' was zei ze dat ze dingen wel op mijn tempo wilde gaan doen. Ze was al bang dat het zoenen op de 1ste date te veel zou zijn geweest voor mij, wat absoluut niet het geval was.

Daarbij heb ik ook echt wel langzaam een klein beetje haar grenzen opgezocht... Ik mocht wel haar wel over haar billen aaien, maar haar broek mocht niet uit. En ze had van tevoren al aangegeven dat ze wat 'ouderwets' is op dit gebied en dat had het bijvoorbeeld heel lang heeft geduurd voor ze seks had met haar 1ste vriendje. Ik had daar ook alle respect voor en urenlang met haar zoenen was al echt een genot op zich. Ik heb dan ook absoluut niets geforceerd.
pi_147973158
Op een tweede date beginnen over vriendinnetje zijn _O-

Je lijkt wel een 16 jarig vmbo meisje...

Tja TS, als je nu niet veel meer van je laat horen denkt ze dat je gewoon een neukertje probeerde te scoren, als je het wel doet vind ze je te hard van stapel lopen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_147973340
Het was plagerig bedoelt, zoals we eigenlijk de hele avond elkaar een beetje aan het plagen waren. Maar het was natuurlijk ontzettend dom...dat besefte ik eigenlijk al nog voor het uit mijn bek vloog.
  vrijdag 26 december 2014 @ 13:40:14 #74
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_147973446
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 13:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

Imo zijn ze niet mutually exclusive, dus voor TS is er zeker hoop *O*
Er is altijd hoop. Alleen verwacht ik niet dat TS hier nog veel gaat scoren. Wellicht in een andere situatie, ander meisje, andere insteek.
  vrijdag 26 december 2014 @ 13:59:48 #75
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_147973960
Waarom neem je niet gewoon het initiatief tot een nieuwe date? Je hebt niks te verliezen (behalve op termijn je maagdelijkheid) en voor de rest gewoon een tandje minder met de liefdesbetuigingen. Leer haar nou eerst maar eens wat beter kennen.
pi_147974199
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 13:36 schreef Black-Adder het volgende:
Het was plagerig bedoelt, zoals we eigenlijk de hele avond elkaar een beetje aan het plagen waren. Maar het was natuurlijk ontzettend dom...dat besefte ik eigenlijk al nog voor het uit mijn bek vloog.
Het was niet dom. Je was oprecht en puur met je intenties. Hou dat vooral vast. :Y
pi_147974550
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 december 2014 13:59 schreef eefje801 het volgende:
Waarom neem je niet gewoon het initiatief tot een nieuwe date? Je hebt niks te verliezen (behalve op termijn je maagdelijkheid) en voor de rest gewoon een tandje minder met de liefdesbetuigingen. Leer haar nou eerst maar eens wat beter kennen.
Dit en geef haar inderdaad wat minder aandacht, zodat ze het kan verwerken en wat van je kan verlangen. Je moet namelijk ook geduld hebben om mooie bloemen te zien bloeien.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_147975940
quote:
Ze heeft gevraagd om tijd (haar vanmorgen appen was denk ik al niet zo'n strak plan), dus zo lang ze nog niet uit haar eigen reageert wil ik haar sowieso nog even met rust laten. Als ze volgende week nog niet gereageerd heeft wil ik haar voorstellen om een keer te daten zoals onze eerste date, gewoon gezellig kletsen in de stad, zonder een vervolg er achter. Wil ze dat niet, dan weet ik iig voor mezelf waar ik aan toe ben.
pi_147975995
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 december 2014 14:09 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Het was niet dom. Je was oprecht en puur met je intenties. Hou dat vooral vast. :Y
Bedankt voor deze positieve insteek. De reactie hierop was wel iets wat ik direct begreep van haar, als de situatie andersom was geweest had ik ook even wat meer afstand proberen te nemen.
pi_147978047
Je bent schattig en te makkelijk. Ze hoeft geen moeite voor je te doen en dat is gewoon niet leuk. Laat haar met rust, zoek geen contact (ook niet over een week), echt je zal een stuk aantrekkelijker worden.
pi_147978532
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2014 16:54 schreef Oognip het volgende:
Je bent schattig en te makkelijk. Ze hoeft geen moeite voor je te doen en dat is gewoon niet leuk. Laat haar met rust, zoek geen contact (ook niet over een week), echt je zal een stuk aantrekkelijker worden.
Laten we achterlijk gedrag idd tot norm verheffen. |:(
Geen contact zoeken en niet schattig zijn.....wat een debiliteit. Seriously.
Wees blij dat er nog zulke oprechte- en pure jongens rondlopen die nog niet al die verzuurde- en ziekelijke spelletjes aan het spelen zijn.
pi_147978663
Jij dolle hengst met je logeerspullen :+
Zie!
  vrijdag 26 december 2014 @ 17:26:30 #83
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_147978819
quote:
Dit.

Kom met een heel concreet idee zonder haar allerlei keuzeopties te geven. Neem de leiding.
pi_147979739
quote:
Aangezien ik nog groen achter de oren ben op relatiegebied heb ik dit nog voorzichtig aangepakt, maar toen ik bij haar voor de deur stond met een mooie bos bloemen in de hand vloog ze al direct in mijn armen en zijn we gelijk begonnen knuffelen en heb ik haar voorzichtig op haar wangen en haar voorhoofd gezoend.
Het ging hier al fout :')

Volgens mij heb je een nogal wanhopig iemand te pakken. Als je zelf geen maagd was geweest en niet te hard van stapel liep, was ze al binnen 2 weken je huis ingetrokken :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_147979917
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 december 2014 18:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het ging hier al fout :')

Volgens mij heb je een nogal wanhopig iemand te pakken. Als je zelf geen maagd was geweest en niet te hard van stapel liep, was ze al binnen 2 weken je huis ingetrokken :')
Ik denk dat dat wel mee valt. Ze kwam heel stabiel en zelfverzekerd over en er zijn voorafgaand aan de date al een paar lange skypesessies geweest. We konden uren met elkaar praten en het leek qua karakter iig enorm te matchen. Komt nog bij dat ze al duidelijk had aangegeven van bloemen te houden (zou dat ook niet bij iedere meid doen) en ze zei dat ze sowieso al snel knuffelig is met mensen. Dus die reactie was niet zo gek.
pi_147980190
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 18:10 schreef Black-Adder het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel mee valt. Ze kwam heel stabiel en zelfverzekerd over en er zijn voorafgaand aan de date al een paar lange skypesessies geweest. We konden uren met elkaar praten en het leek qua karakter iig enorm te matchen. Komt nog bij dat ze al duidelijk had aangegeven van bloemen te houden (zou dat ook niet bij iedere meid doen) en ze zei dat ze sowieso al snel knuffelig is met mensen. Dus die reactie was niet zo gek.

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_147983993
^^ Dan zou het eerder andersom zijn geweest na wat gisteren gebeurd is...

Het is wel verdomd moeilijk om dit, voorlopig minimaal, los te laten. Zij zegt het nog zeker niet direct afgesloten te hebben, maar uit mijn appjes maakt zij op alsof ik dat wel al heb, wat het alleen nog maar gecompliceerder maakt. Ik heb me voorgenomen zeker tot de jaarwisseling niet meer te reageren, maar ik kan op dit moment te weinig afleiding in mijn leven vinden om ook echt niet meer aan haar te hoeven denken.
  vrijdag 26 december 2014 @ 22:00:16 #88
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_147986384
Ik denk dat zij een te moeilijk persoon voor je is. Waarschijnlijk kun je dit niet meer rechtbreien, al hoop ik het beste voor je!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_147999954
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 17:14 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wees blij dat er nog zulke oprechte- en pure jongens rondlopen die nog niet al die verzuurde- en ziekelijke spelletjes aan het spelen zijn.
Achterlijk gedrag is inderdaad wat ik zei :')

Continu contact zoeken en te graag willen werkt nu eenmaal blijkbaar niet bij haar dus zul je het op een andere manier moeten proberen.
pi_148000042
quote:

[..]

_O_
pi_148002567
Goed bezig, Black-Adder. _O_

quote:

[..]

Dit. 8-)
pi_148002821
Als vrouwen weer lastig en complex gaan doen dan snel wegrennen TS. Het gaat ze om drama maken.

Niets is triester dan "ik heb even tijd nodig en blablabla".

Het is heel simpel: als je iemand wil dan denk je niet na over tijd nodig hebben voor jezelf.
Oftewel op naar de volgende.
  zaterdag 27 december 2014 @ 12:27:29 #93
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_148003780
Ik vind je juist heel puur en oprecht, TS. Ik vind eerder de reactie van je date een beetje apart. :')
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_148004294
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 11:59 schreef TheStranger1158 het volgende:
Als vrouwen weer lastig en complex gaan doen dan snel wegrennen TS. Het gaat ze om drama maken.

Niets is triester dan "ik heb even tijd nodig en blablabla".

Het is heel simpel: als je iemand wil dan denk je niet na over tijd nodig hebben voor jezelf.
Oftewel op naar de volgende.
Puur rationeel gezien en als ik enkel aan mezelf zou denken heb je misschien gelijk, maar als ik nu helemaal niets meer van me zou laten horen heb ik ook weer het gevoel haar gebruikt te hebben.

Nadat ik had verteld dat ik nog onervaren was, maakte ze mij nog eens duidelijk dat ze wel wilde dat ik echt voor haar wilde gaan, en niet enkel voor een avontuurtje of om nieuwe ervaringen op te doen bij een meid waar ik te weinig voor zou voelen. Dat had ook te maken met haar vele negatieve ervaringen op dit gebied, omdat ze achteraf te toelatend zou zijn geweest naar mannen die uiteindelijk enkel naar seks op zoek waren, of zelfs mannen die al bij de eerste date bij haar weg liepen, omdat ze haar te lelijk vonden (ze heeft behoorlijk wat overgewicht).

Dat was echter allemaal niet aan de orde bij mij: ik wilde echt vol voor haar gaan. Het klikte qua karakter gewoon zo ontzettend goed en alles leek dan ook als vanzelf te gaan. Alleen zijn we gewoon domweg allebei te hard van stapel gelopen en hebben we niet duidelijk genoeg aangegeven wat onze bedoelingen zijn.

Zelfs als het contact nu helemaal over zou zijn, blijft de ervaring met dit meisje in ieder geval altijd een speciale plek in mijn hart hebben. Zij heeft me weliswaar nog net niet ontmaagd, maar dit is wel de eerste meid waarmee ik heb gezoend op de 1ste date en waarbij er op de 2de date al zo intens veel passie en liefde is losgekomen in mij. Het urenlang diep intens zoenen, de manier waarop we elkaar aankeken, haar steeds tegen me aandrukken, haar complimenten, de geur van haar parfum die ik overigens nog steeds in kleren van me ruik, het moment dat we door gingen met alle lichten uit, het was iig een fantastische ervaring die ik niet snel zal vergeten...

[ Bericht 0% gewijzigd door Black-Adder op 27-12-2014 22:03:55 ]
pi_148004364
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:41 schreef Black-Adder het volgende:

[..]

Puur rationeel gezien en als ik enkel aan mezelf zou denken heb je misschien gelijk, maar als ik nu helemaal niets meer van me zou laten horen heb ik ook weer het gevoel haar gebruikt te hebben.

Nadat ik had verteld dat ik nog onervaren was, maakte ze mij nog eens duidelijk dat ze wel wilde dat ik echt voor haar wilde gaan, en niet enkel voor een avontuurtje of om nieuwe ervaringen op te doen bij een meid waar ik te weinig voor zou voelen. Dat had ook te maken met haar vele negatieve ervaringen op dit gebied, omdat ze achteraf te toelatend zou zijn geweest naar mannen die uiteindelijk enkel naar seks op zoek waren, of zelfs mannen die al bij de eerste date bij haar weg liepen, omdat ze haar te lelijk vonden (ze heeft behoorlijk wat overgewicht).

Dat was echter allemaal niet aan de orde bij mij: ik wilde echt vol voor haar gaan. Het klikte qua karakter gewoon zo ontzettend goed en alles leek dan ook als vanzelf te gaan. Alleen zijn we gewoon domweg allebei te hard van stapel gelopen en hebben we niet duidelijk genoeg aangegeven wat onze bedoelingen zijn.

Zelfs als het contact nu helemaal over zou zijn, blijft de ervaring met dit meisje in ieder geval altijd een speciale plek in mijn hart hebben. Zij heeft me weliswaar nog net niet ontmaagd, maar dit is wel de eerste meid waarmee ik heb gezoend op de 1ste date en waarbij er op de 2de date al zo intens veel passie en liefde is losgekomen in mij. Het urenlang diep intens zoenen, de manier waarop we elkaar aankeken, haar steeds tegen me aandrukken, de geur van haar parfum die ik overigens nog steeds in kleren van me ruik, het moment dat we door gingen met alle lichten uit, het was iig een fantastische ervaring die ik niet snel zal vergeten...
Mooi dat je het in ieder geval hebt mogen ervaren :)
pi_148007978
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2014 12:38 schreef Black-Adder het volgende:

[..]

Dat heb ik haar al gevraagd net voor het afscheid. Ze moest er over nadenken...

Ik verwacht het eerlijk gezegd zo langzamerhand niet meer en ik ga ook niet meer wanhopig nog contact proberen te zoeken met haar. Ik heb hoop ik wel laten blijken dat de deur wat mij betreft nog open staat en als ze het nog leuk vind spreken we gewoon nog een keer af, maar dan wel op neutraal terrein.

En onzeker, aanhankelijk en kwetsbaar: achteraf klopt dat allemaal wel. Maar op het moment zelf dacht ik daar gewoon niet bij na. Het ging ineens allemaal zó makkelijk en alleen al het idee om begeerd te worden door een leuke vrouw heeft mij denk ik zo overdonderd dat ik amper nog rationeel over belangrijke zaken na kon denken.

Het was duidelijk dat ondanks dat zij zich ook volledig heeft laten gaan in het spel, zij dingen voor haarzelf wel veel beter op een rijtje had dan ik. Zij wist heel duidelijk wat ze wilde, was erg zelfverzekerd, tikje dominant zelfs. Daarom voelde het in het begin ook raar dat ze me leuk vond, omdat ik in eerste instantie het idee had dat ze qua karakter te sterk voor me was. Maar gaandeweg (zeker tijdens het skypen) merkte ik toch dat ik die karaktereigenschappen juist zo aantrekkelijk vond aan haar. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dat vice versa ook zo is geweest en misschien vond ze me enkel fysiek aantrekkelijk. Het blijft gissen natuurlijk...
Beschouw het maar gewoon als een wijze les, gelukkig heb je all beginnersfouten al zo'n beetje gemaakt. De volgende keren zul je zien dat je deze ervaring steeds meer kunt relativeren en na een tijdje kun je er zelfs met een lach op terug kijken.

En vraag haar eventueel morgen gewoon concreet of ze nog iets wil afspreken voor de jaarwisseling. Als ze dan niks meer laat horen weet je definitief dat het klaar is.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 27 december 2014 @ 16:13:27 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_148011821
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2014 12:41 schreef Black-Adder het volgende:
maar als ik nu helemaal niets meer van me zou laten horen heb ik ook weer het gevoel haar gebruikt te hebben.

Wat een nonsens. Je weet toch dat dat niet het geval is. Klinkt eerder als jezelf een excuus voor contact zoeken geven.
pi_148015350
Mede aan je andere topics te zien, loop je al jaren rond met sociale problemen op zowel relatievlak als 'normaal' vriendschappelijk contact en leidt deze gebeurtenis tot het overdreven ophemelen en het overanalyseren daarvan. Dat is ook nog eens goed te begrijpen, maar het is tegelijkertijd goed om te beseffen dat dat misschien toch wel wat erg ver gaat. Het klinkt misschien wat vergaand, maar ik zou overwegen om dit ook eens met een psycholoog te bespreken, omdat het mij erg lastig lijkt om zonder hulp die onzekerheid overboord te zetten.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
  zondag 28 december 2014 @ 01:05:41 #99
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_148034806
Kijk TS, in het algemeen vinden vrouwen het gruwelijk irritant als een man claimerig is en constant naar bevestiging zoekt, in de zin van een vaste relatie. Mijns inziens zoek jij veelvuldig naar haar bevestiging, zowel via social media als persoonlijk. Je kunt veel beter haar gewoon totaal niet laten weten waar ze aan toe is, en dus mysterieus blijven, dit werkt doorgaans beter.

Daarnaast had je niks moeten zeggen over ervaring en die bullshit, waarschijnlijk had ze het niet eens gemerkt. Ervaring is toch nonsens en gewoon een vorm van 'sociale status' voor groepen. Nadat mensen iets voor de eerste keer hebben gedaan vinden ze het heerlijk om anderen die dit nog niet hebben gedaan keihard af te kraken.

En verder moet je gewoon iets meer leiderschap, zelfverzekerdheid, onafhankelijkheid en geduld tonen.
pi_148039913
Ik denk dat dat tòt de 2de date allemaal wel mee viel en was ik juist eerder degene die de kat uit de boom aan het kijken was en kalm aan wilde doen, terwijl zij al tientallen kusjes stuurde, enorm zorgen maakte om mij vanwege de dingen die ik had meegemaakt en me al dingen als 'lieverd', 'schatje' en 'lekker ding' aan het noemen was.

Op de 2de date werd ik zelf echter zo meegesleurd door de passie dat ik totaal nog niet door had hoe ver we al aan het gaan waren door bij haar thuis af te spreken en zelfs bij haar te slapen. Ik heb daar van tevoren ook helemaal niet over nagedacht, het gebeurde gewoon allemaal. Zij toonde eigenlijk steeds het initiatief, waarvan ze van tevoren ook al had gezegd dat ze daar geen moeite mee had, omdat ze zich niet als een 'klassieke' vrouw beschouwde. Daarom had ik ook wel verwacht dat zij haar grenzen aan zou geven op het moment dat het naar haar idee te snel zou gaan, wat achteraf niet is gebeurd of ik in ieder geval niet als zodanig heb opgevat. Achteraf had ik uiteraard zélf het initiatief moeten nemen en duidelijk moeten maken wat mijn intenties waren.

En over het vertellen over mijn gebrek aan ervaring: het kwam eigenlijk vanzelf ter sprake. Ze praatte veel over haar exen (misschien meer dan ik had willen weten), toen bleek dus dat ikzelf nog helemaal geen exen had. Iedere vrouw zal daar misschien anders op reageren en ik was er zeker ook niet uit mezelf mee gekomen, maar aangezien zij zich al enorm open stelde voor mij, wilde ik haar er wel de waarheid over vertellen en ze vond het ook fijn dat ik daar zo eerlijk over was.
pi_148040619
Ik zou, als vrouw, liever hebben dat je het eerlijk vertelde dan dat ik er later achter zou komen eigenlijk :Y
pi_148045645
Dat heb ik dus ook gedaan, en ze vatte dat ook juist heel positief op, alhoewel ze het wel apart vond dat 'zo'n knappe leuke man' nog nooit gezoend had op mijn leeftijd. Het is wel pas ná de 1ste date ter sprake gekomen (terwijl we op de 1ste date al gezoend hadden) en ze vond het heel bijzonder dat zij de eerste mocht zijn waarmee ik echt gezoend had. Des te specialer voelde de 2de date, waarbij we alles bij elkaar een uurtje of 8 elkaar in elkaars armen hebben gelegen en amper van elkaar af hebben kunnen blijven...
pi_148045699
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 13:53 schreef Black-Adder het volgende:
'zo'n knappe leuke man'
Je begrijpt toch wel dat dat subjectief is he?
pi_148046128
Uiteraard begrijp ik dat... Ik ben geen Don Juan en zal dat ook nooit worden, net zo min als dat zij het type vrouw is waar iedere man als een blok voor zou vallen. Maar ze meende het wel oprecht en ze vond het bijvoorbeeld raar dat ik zei dat ik eigenlijk nauwelijks complimenten over mijn uiterlijk krijg. Ik heb dat ook niet nodig, dus het maakt me ook niet uit verder, maar het voelde toch wel eens apart om dit gewoon direct uit de mond van een leuke vrouw te horen.
  zondag 28 december 2014 @ 15:44:21 #105
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_148050549
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 14:04 schreef Black-Adder het volgende:
Uiteraard begrijp ik dat... Ik ben geen Don Juan en zal dat ook nooit worden, net zo min als dat zij het type vrouw is waar iedere man als een blok voor zou vallen. Maar ze meende het wel oprecht en ze vond het bijvoorbeeld raar dat ik zei dat ik eigenlijk nauwelijks complimenten over mijn uiterlijk krijg. Ik heb dat ook niet nodig, dus het maakt me ook niet uit verder, maar het voelde toch wel eens apart om dit gewoon direct uit de mond van een leuke vrouw te horen.
Iedereen heeft toch af en toe eens een complimentje nodig? :) Begrijpelijk dat je er iets bij voelt wanneer je een leuk compliment van een leuke vrouw krijgt.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_148060479
quote:
En daar ging het gewoon mis.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_148060903
Ik begrijp het bro.
Man hug?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door mrstylo op 28-12-2014 19:37:18 ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_148062860
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 15:44 schreef Voszje het volgende:

[..]

Iedereen heeft toch af en toe eens een complimentje nodig? :) Begrijpelijk dat je er iets bij voelt wanneer je een leuk compliment van een leuke vrouw krijgt.
Het is zeker fijn om eens te horen (alhoewel ik het 'lekker ding' wat ze eens zei wel wat te overdreven vind), maar ik ben het gewoon absoluut niet gewend, dus het voelt ook niet iets wat ik mis als iemand me het niet zou geven. Andersom uiteraard wel, maar vrouwen zitten wat dat betreft toch naar mijn idee ook heel anders in elkaar.
  zondag 28 december 2014 @ 20:24:25 #109
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_148064036
Stuur haar morgen een bericht of bel haar op en spreek een nieuwe date af. Neem het initiatief. Een week wachten er mee of wachten tot zij contact opneemt, verandert helemaal niets aan de situatie.
Ze wil of wel of niet nog een keer afspreken. Het hoe lang je daarmee wacht of hoe je het spelletje speelt verandert daar helemaal niets aan. Je bent 26 en zij ook. Je bent allebei volwassen en dit soort kinderlijke spelletjes zijn nergens voor nodig. Vooral als je er zelf mee zit, moet je het gewoon vragen. Als ze nu nee zegt of zegt dat ze tijd nodig heeft, weet je voldoende en hoef je er niet meer mee bezig te zijn. Als je nu nog een week gaat wachten, voel je jezelf alleen maar elke dag klote er over en haar antwoord blijft uiteindelijk toch hetzelfde.

Je hebt het of al verneukt door te hard van stapel te lopen en dat komt niet meer goed, of ze vindt je echt leuk en wil nog een keer daten. Zo simpel is het.
pi_148073067
Je bent gewoon te hard van stapel gelopen en heb wat beginnersfoutjes gemaakt, zoals té open zijn over onder anderen je gevoelens en je heb jezelf onbewust toch wat bij haar opgedrongen ben ik bang.
pi_148084529
We hebben inmiddels weer contact gehad en ze wil iig graag nog eens afspreken. Wordt vervolgd...
pi_148084780
Drama continues.
pi_148085062
quote:

[..]

_O_ :* Gelukkig zijn er mensen die dit wel doorhebben..

Hoe dan ook TS: ik zat zelf een ooit een beetje in dezelfde situatie, op m'n 18de met nul ervaring kwam ik een 6 jaar oudere kerel tegen die ik toch wel erg zag zitten. Hij zat in de periode van zijn leven van toewerken naar een vaste relatie en had half jaar/jaar geleden een relatie van 2-3 jaar achter de rug. Bij ons liep ook alles van stapel en ik als vrouw in deze situatie wou het wel maar vond het tegelijk eng, was erg moeilijk om grenzen aan te geven want ik was voornamelijk bezig mezelf met al deze nieuwe gevoelens uit te zoeken en alles op een rijtje te krijgen en dat is gewoon heel moeilijk te communiceren als je het zelf nog niet eens snapt... Hoe dan ook, ik gaf aan wat ik aan kon geven en deze persoon gaf mij heel duidelijk de ruimte en vrijheid om dat op mijn eigen tempo te doen en communiceerde dit ook duidelijk aan mij, geen initiatie van zijn kant voor 'nieuwe stappen' die verder gingen dan we tot dan toe gedaan hadden en hij gaf me alle tijd om tot die nieuwe stappen te komen. Ik vond dat als 'lichtelijk dominant type' zoals je die vrouw van jou ook beschrijft erg prettig, het gaf rust in mijn hoofd en daardoor is alles vrij snel op z'n plaats gevallen, paar maanden later (2-3 ofzo) hadden we een relatie. .

Ruim 2 jaar later nog steeds met hem samen.
pi_148277180
^^ Fijn om dit soort verhalen te lezen.

Het contact is weer positief, alhoewel het nog steeds twijfelachtig is of het ook echt nog wat kan gaan worden. Gisteren hadden we het nog eens uitvoerig over onze 2de date, waaruit bleek dat ik (zonder het zelf te merken) best onzeker overkwam op haar, dit in tegenstelling tot de 1ste date. Ik heb verteld dat er in een korte tijd enorm veel op me af is gekomen: leuke meid die ik pas net anderhalve week ken, vreemde stad, vreemd huis, maar vooral nieuwe ervaringen en emoties. Wat ook niet echt heeft meegeholpen is dat ik die dag al vanaf een uur 3:00 's morgens wakker was en ondanks dat de passie bij mij die avond wel helemaal is losgekomen, ik niet de energie heb gehad die ik op dat moment misschien had willen hebben, ook om beter over dingen na te kunnen denken.

Mijn onzekerheid is vermoed ik haar grootste twijfel nu. Ondanks dat ik voor mijn gevoel behoorlijk mezelf kan zijn bij haar en het echt niet schuw om voor mijn mening uit te komen, lijkt ze dit wel feilloos aan te voelen. En hoewel dit naar verloop van tijd ongetwijfeld minder zal worden doordat alles nu nog zo onwennig is, omdat ik ineens over dingen na moet denken waar ik vroeger nooit stil bij heb gestaan, is het de vraag of het voor haar voldoende blijft om mij ook nog echt leuk te vinden en om een stap verder mee te gaan.

Voorlopig gaan we iig gewoon door met daten en zullen we wel zien waar het schip strand.
pi_148277407
quote:
ik word er gewoon totaal niet wijs uit.
dat is de liefde, geef als eerste de hoop op dat dit iets 'rationeels' is en je alles 'goed' moet doen..

verder lees ik in je verhaal juist helemaal niks 'fouts'... hooguit lijkt zij een beetje labiel en ben jij te terughoudend en onzeker en een beetje 'bang' om zelf het voortouw te nemen (wat zij nu juist lijkt te willen).

Als jij gewoon een beetje meer zelfvertrouwen toont en gewoon het voortouw neemt en soms ook beslissingen uit haar hand te nemen en gewoon de dingen te doen die jij fijn vind of met haar wil doen (zolang ze geen nee zegt is daar niks mis mee, ook als je dingen doet waarvan ze zegt 'dat anders nooit zo snel te doen').

Misgaan kan het altijd, maar nooit geschoten is altijd mis.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 3 januari 2015 @ 14:26:27 #116
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_148279818
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:57 schreef Black-Adder het volgende:
leuke meid die ik pas net anderhalve week ken, vreemde stad, vreemd huis, maar vooral nieuwe ervaringen en emoties.
Dan is het ook niet raar dat je onzeker bent? Dat zou je date ook moeten snappen.
Ik hoop dat je eruit komt, TS!
Het is patat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')